институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Індивідуалізація навчання учнів в умовах сучасної школи

Каталог пособий и учебных материалов | Психология педагогическая | Курсовая | Страниц: 31 | Год: 2005 | Размер: 33 кб. | Стоимость: 55 грн. | Смотреть | Купить

Індивідуалізація навчання учнів в умовах сучасної школи

Вступ 3
Розділ I.Особисто орієнтоване навчання в умовах сучасної школи 5
1.1.Педагогічні ідеї В.Сухомлинського як концептуальна основа особистісно-орієнтованого підходу 6
1.2.Впровадження особисто орієнтованого наквчання 11
Розділ II.Індивідуалізація навчання учнів в умовах сучасної школи 18
2.1.Характеристика індівідуальніх форм виховної роботи 22
2.2.Класифікація індівідуальніх форм виховної роботи 27
Висновки та практичні поради 29
Список використаної літератури 30

Cмотрите также:
Психологічна готовність дітей до школи

Вступ Розділ І. Завдання підготовки дітей до навчання в світлі сучасної школи Розділ ІІ. Зміст психологічної готовності дітей до шкільного навчання 2.1. Проблема підготовки дітей до школи в психолого-педагогічних дослідженнях 2.2. Види психологічної готовності дітей до школи а) мотиваційна б) інтелектуальна в) емоційна г) вольова 2.3. Єдність дошкільного закладу у сім’ї у підготовці дитини до школи Розділ ІІІ. Діагностика функціональної та вольової готовності дітей до школи Висновки Список використаної літератури

Організація самостійної діяльності в процесі навчання школи

Зміст Вступ………………………………………………………………………………3 Розділ 1. Самостійна робота як дидактична категорія…………………………6 1.1. Дослідники про самостійну роботу………………………………………..6 Розділ 2. Організація самостійної діяльності в процесі навчання школи………………………………………………………………….11 2.1. Самостійна робота як вид навчальної діяльності школяра………………11 2.2. Самостійна робота в системі індивідуального навчання учнів…………21 2.3. Технологія формотворення знань як базова технологія розвитку здібностей учнів до самостійної навчальної діяльності………………………32 Висновки………………………………………………………………………..45 Список використаної літератури……………………………………………47

Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біологї в середній школі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5 1.1. Світогляд учнів при навчанні біології 5 1.2. Адаптація учнів до оточуючого природнього середовища як розвиток світогляду 7 Розділ 2. Досвід вчителів у формуванні та розвитку наукового світогляду учнів 8 2.1. Психологічний рівень учня та його вплив на формування і розвиток світогляду учнів 8 2.2. Важливість процесу інтегрованого навчання 10 Розділ 3. Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біології в середній школі 15 3.1. Інформаційні компетентності учнів як дидактична категорія 15 3.2. Використання інтерактивних технологій як засіб формування світогляду учнів у процесі навчання біології 21 3.3. Розробка уроку „Екскурсія до лісу”, як ефективний метод розвитку наукового світогляду учнів в процесі навчання біології 30 3.4. Розробка уроку по темі «Вищі ссавці: Ряд примати» 35 Висновок 45 Список використаної літератури 46 Мета курсової роботи полягає у досліденні чинників формування і розвитку учнів середньоосвтньої школи у процесі вивчення біології. Предметом курсової роботи є науковий світогляд учнів на уроках біології. Об’єкт дослідження – формування та розвиток наукового світогляду учнів. Для досягнення мети курсової роботи складемо ряд наступних задач дослідження: 1. Опрацювати аналіз методичної літератури. 2. Визначити особливості наукового світогляду учнів у процесі навчання біології. 3. Дослідити вплив психологічних факторів на формування і розвиток наукового світогляду учнів. 4. Роздивитися поняття інтегрованого навчання та визначити його вплив на формування і розвиток наукового світогляду учнів середньо освітньої школи у процесі навчання біології. 5. Здробити практичне дослідження на розробці уроців обраної теми. Структура роботи: курсова робота складається зі зісту, вступу двох теоретичних розділів. Одного практичного, висновку та списку використаної літератури.

Шляхи аналізу художнього твору

Вступ 3 1.Методологічні засади вивчення художнього твору в шкільному курсі літератури 6 1.1. Філософські основи аналізу художнього твору 6 1.2. Психолого-педагогічні передумови навчання літературного аналізу 9 1.3. Методичні основи навчання на уроках літератури 13 2. Теоретико-методична модель вироблення в учнів умінь аналізувати художні твори 20 2.1. Технології навчання аналізу художнього твору 20 2.2. Аналіз художнього твору» (на основі аналізу оповідання Марка Вовчка «Два сини») 23 2.3. Формування в учнів умінь аналізу прозового твору (основна і старша школи) 26 2.4. Особливості навчання аналізу творів різного літературного роду й виду 30 Висновки 37 Література 40

Основні методи і засоби навчання граматики дітей молодших та середніх класів на уроках іноземної мови

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Основні методи і засоби навчання граматики дітей молодших та середніх класів на уроках іноземної мови 5 1.1. Методи навчання граматики 5 1.2. Ознайомлення учнів з граматичними структурами пасивного граматичного мінімуму 8 1.3. Автоматизація дій учнів з новими граматичними структурами пасивного граматичного мінімуму 11 Розділ 2. Наочні матеріали при вивченні граматики на уроках іноземної мови в молодших та середніх класах 13 2.1. Відео як засіб презентації граматичного матеріалу на початковому ступені навчання англійської мови 13 2.2. Освіта учнів початкової школи засобами англійської мови 17 Висновки 30 Список використаної літератури 32

педагогічне дослідження на тему: Урок як основна форма організації навчання пізнавальної діяльності школярів

Вступ 1. Класно-урочна форма навчання 1.1. Урок – основна форма організації навчання 1.2. Загальні вимоги до уроку 1.3. Основні типи уроків, що виділяють у сучасній школі 2. Особливості проведення уроків в учнів 5-го класу школи з поглибленим вивченням англійської мови 2.1. Найпоширеніші типи уроків, що використовуються вчителями даного класу 2.2. Форми роботи з учнями 2.3. Методи стимулювання та мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів під час уроку 2.4. Основні шляхи удосконалення сучасного уроку Висновки Література Додатки

НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. САМОНАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ, ВИДИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 5 1.1. ГОТОВНІСТЬ УЧНІВ ДО САМОНАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ НА РІЗНИХ СТУПЕНЯХ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 5 1.2. ДОМАШНЯ РОБОТА ШКОЛЯРІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ 13 Розділ 2. НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 16 2.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ 16 2.2. ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ 19 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27

Інтерактивні технології навчання в початкових класах

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 7 1.1 ОСВІТА ЯК ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКА ЦІННІСТЬ 7 1.2 МОТИВАЦІЯ ВИХОВАННЯ ТА НАВЧАННЯ УЧНІВ 11 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20 2.1 УМОВИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 20 2.2 САМОСТІЙНА РОБОТА ЯК ЕЛЕМЕНТ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 22 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27

Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики

Вступ Розділ I Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики 1.1. Проблемне навчання як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів 1.2. Вікові особливості учнів старшого етапу середньої школи 1.3. Психологічна характеристика лексичної компетенції Висновки до розділу I Розділ II Методика застосування проблемного навчання у формуванні лексичної компетенції учнів на уроках англійської мови 2.1. Критерії відбору лексики для вивчення у загальноосвітній школі 2.2. Етапи формування лексичної компетенції 2.3. Методика формування лексичної компетенції учнів старших класів на основі застосування проблемного підходу 2.4. Експериментальна перевірка ефективності запропонованої методики Висновки до розділу II Загальні висновки Бібліографія

Методика здійснення контролю на старшому етапі навчання іноземної мови

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ В УМОВАХ РОЗБУДОВИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ ТА ОСВІТИ 5 1.1 Проблема контролю та оцінки: становлення і розвиток 5 1.2 Сутність і завдання контролю в навчально-виховній діяльності школи 9 1.3 Функції контролю на уроках іноземної мови і вимоги до його проведення 12 РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ КОНТРОЛЮ І ОЦІНКИ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 16 2.1 Особливості контролю і оцінки при вивченні іноземної мови 16 2.2 Особливості застосування тестового контролю на уроках англійської мови 19 2.3 Умови ефективного використання тестової методики при контролі читання учнів старших класів середньої загальноосвітньої школи 28 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36