Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Тема: СПЕЦІФІКА ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА”Каталог пособий и учебных материалов | Психология педагогическая | Курсовая | Страниц: 36 | Год: 2005 | Размер: 43 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | КупитьСПЕЦІФІКА ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА”ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Поняття професійного спілкування 5 1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 8 1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 9 1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 13 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 15 2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 15 2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 17 2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 18 2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 20 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ТРЕНІНГ ЕФЕКТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМ “ПЕДАГОГ - ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 26 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 Cмотрите также:Специфіка професійного спілкування в діяльності педагога що працює в інтегрованих групах ВСТУП 4 Розділ 1. Психолого-педагогічні особливості ведення професійного спілкування 1.1. Поняття професійного спілкування 7 1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 10 1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 11 1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 14 Розділ 2. Психологічні закономірності професійного спілкування в системі спілкування “педагог-інтегрована група” 17 2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 17 2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 20 2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 21 2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 24 2.4.1. Стеріотипізація, проекція, ідентифікація, емпатія і рефлексія в професійному спілкуванні 25 РОЗДІЛ 3. Практична частина. Тренінг ефективного професійного спілкування в систем “педагог - інтегрована група” 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Психологічні особливості ділового спілкування Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретична частина 5 1.1. Історико-психологічні аспекти дослідження проблеми ділового спілкування 5 1.2. Характеристика ділового спілкування 12 1.2.1. Визначення спілкування, його класифікація 13 1.2.2. Психологічні особливості ділового спілкування 16 1.2.3 Зони спілкування 17 1.2.4. Фази спілкування 18 1.2.5.Форми і функції спілкування 19 1.2.6. Стратегія і тактика спілкування 20 1.2.7. Рівні ділового спілкування 21 Розділ 2. Практична частина 23 2.1. Методика дослідження 23 2.2. Організація проведення дослідження та результати 29 2.3. Рекомендації щодо досягнення взаєморозуміння у спілкуванні 31 Висновки 36 Список використаних джерел 37 Додатки 39 Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення Вступ 3 Розділ 1. Загальне поняття про спілкування, його функції 5 1.1. Спілкування його структура та функції 5 1.2. Психологічні способи впливу в процесі спілкування. Прийоми підвищення ефективності спілкування 9 1.3. Фактори, які впливають на спілкування 12 Розділ 2. Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення 14 2.1. Спілкування - один з основних інструментів професійної діяльності соціального працівника 14 2.2. Модель, етапи та засоби професійного спілкування соціального працівника 17 2.3. Особливості спілкування з людьми, які мають різні типи психологічної конституції 25 2.4. Вдосконалення навичок слухання 30 Висновки 34 Список використаних джерел 36 Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення Вступ 3 Розділ 1. Загальне поняття про спілкування, його функції 5 1.1. Спілкування його структура та функції 5 1.2. Психологічні способи впливу в процесі спілкування. Прийоми підвищення ефективності спілкування 9 1.3. Фактори, які впливають на спілкування 12 Розділ 2. Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення 14 2.1. Спілкування - один з основних інструментів професійної діяльності соціального працівника 14 2.2. Модель, етапи та засоби професійного спілкування соціального працівника 17 2.3. Особливості спілкування з людьми, які мають різні типи психологічної конституції 25 2.4. Вдосконалення навичок слухання 30 Висновки 34 Список використаних джерел 36 Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі Зміст Вступ 3 Розділ І. Психологія ділового спілкування 5 1.1. Сутність спілкування: його функції, сторони, види, форми 5 1.2. Психологічні особливості ділового спілкування 15 Розділ ІІ. Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі 23 2.1. Спілкування в системі міжособистісних відносин 23 2.2. Поняття та значення міжособистісної атракції в міжособистісних відносинах в колективі 25 Висновки 33 Список використаних джерел 35 Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі Зміст Вступ 3 Розділ І. Психологія ділового спілкування 5 1.1. Сутність спілкування: його функції, сторони, види, форми 5 1.2. Психологічні особливості ділового спілкування 15 Розділ ІІ. Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі 23 2.1. Спілкування в системі міжособистісних відносин 23 2.2. Поняття та значення міжособистісної атракції в міжособистісних відносинах в колективі 25 Висновки 33 Список використаних джерел 35 Контрольна робота з основ психології та педагогіки 1. Закономірності спілкування й взаємодії 3 1.1. Спілкування як процес міжособистісної взаємодії 3 1.2. Спілкування в системі міжособистісних і суспільних відносин 5 1.3. Роль спілкування в соціальній адаптації особистості 8 2. Процес соціалізація особистості 8 2.1 Соціальна регуляція комунікативної поведінки індивіда. 10 2.2. Необхідність знання психолого-педагогічних особливостей спілкування 11 Висновок 13 Список використаної літератури 14 Стилі спілкування у професійній діяльності 1. Спілкування – як важливий чинник життя 2 2. Стилізація професійного спілкування 6 Список використаної літератури 14 СТИЛІ СПІЛКУВАННЯ ТА ЇХ ПСИХОЛОГІЧНИЙ
АНАЛІЗ Вступ.....................................................................................................................3 1. Сучасні підходи до психологічного вивчення стилів спілкування.............4 2. Традиційний підхід до стилів спілкування....................................................8 3. Стилі педагогічного професійного спілкування.........................................10 Висновки..............................................................................................................13 Використана література......................................................................................14 Спілкування з підлеглими та співробітниками
Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 3 а) Загальна ціль спілкування 3 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 4 3. Форма спілкування 6 а) Колективне спілкування 6 б) Індивідуальне спілкування 6 Висновки 8 Література: 9 |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |