институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Реферат | Страниц: 20 | Год: 2005 | Размер: 28 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3
І. Маркетинг – концепція управління в ринкових умовах 4
1.1. Визначення поняття “Маркетинг”, його функції. 4
1.2. Функцірнальна організація маркетингу. 6
ІІ. Суть маркетингової діяльності підприємства 8
2.1. Управління маркетингом 8
2.2.Основні етапи (напрямки) маркетингової діяльності 9
2.3. Планування маркетингу. 14
ВИСНОВКИ. 18
Список використаної літератури 19

Cмотрите также:
Звіт про проходження практики (на прикладі ВАТ "Харківський машинобудівний завод "Світло шахтаря")

ВСТУП 3 1 Загальне ознайомлення з характером господарської діяльності підприємства, його організаційною структурою, рівнем організації економічної роботи 4 2 Зовнішнє середовище та маркетингова діяльність 6 3 Виробнича діяльність підприємства 8 4 Забезпечення виробничої програми підприємства матеріальними ресурсами 12 5 Забезпечення підприємства трудовими ресурсами та ефективність їх використання 13 6 Майно підприємства 15 7 Доходи, витрати та прибуток підприємства 17 8 Фінансова та інвестиційна діяльність підприємства 20 9. Планова діяльність підприємства 22 ВИСНОВКИ 24 ДОДАТКИ 25

Контрольна з економіки підприємства 1

1. Науково-технічний прогрес, основні напрями. Інноваційна діяльність підприємства. 3 2. Нематеріальні ресурси. Поняття про нематеріальні активи підприємства, їх оцінка ізнос. 6 3. Маркетингова діяльність підприємства. 9 Список літератури 12

Предмет: управління туристичним і готельним бізнесом. Потенціал підприємства: формування та оцінка

1 БЛОК. ВИРОБНИЦТВО ТА ЗБУТ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ 3 2 БЛОК. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ТА МЕНЕДЖМЕНТ 12 3 БЛОК. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 20 4 БЛОК. ФІНАНСИ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 27 ЛІТЕРАТУРА 34 ДОДАТКИ 35

Зовнішньо - економічна маркетингова діяльність підприємства

Зміст Вступ 3 1. Маркетинг в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5 2. Суть міжнародного маркетингу 14 3. Структура та процес планування стратегії фірми на зовнішньому ринку 21 4. Стратегічна маркетингова програма фірми 27 5. Напрямки маркетингової стратегії 31 6. Особливості стратегії росту малих, значних і середніх фірм 36 Висновки 41 Список використаних джерел 43

Структура і зміст операційної діяльності підприємства (на прикладі будівельного підприємства ТОВ „Дюна Плюс”)

Вступ 3 1. ОПЕРАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ЗАГАЛЬНІЙ СТРУКТУРІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Загальна структура економічної діяльності підприємства 5 1.2. Управлінська діяльність підприємства 10 1.3. Фінансова діяльність підприємства 22 1.4. Кадрова діяльність підприємства 25 1.5. Логістична діяльність підприємства 34 1.6. Маркетингова діяльність підприємства 37 1.7. Операційна діяльність підприємства 45 1.8. Специфіка операційного менеджменту в будівельних організаціях 50 1.8.1. Особливості операційної діяльності будівельної організації 50 1.8.2. Специфіка управління операційною діяльністю будівельного підприємства 52 1.9. Нормативно-правова база операційної діяльності підприємства 55 1.10. Структура операційної діяльності та управління нею 63 1.11. Контроль операційної діяльності 67 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ДЮНА-ПЛЮС» 71 2.1. Загальна економічна характеристика підприємства «Дюна-плюс» 71 2.2. Операційна діяльність на підприємстві «Дюна-плюс» та управління нею 95 2.3. Недоліки в операційній діяльності та управлінні нею та рекомендації щодо її поліпшення 104 2.4. Рекомендації щодо поліпшення операційної діяльності на підприємстві „Дюна Плюс” 106 Висновки 111 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 114

Звіт з практики управління персоналом

Вступ 3 1 Загальні положення 4 2 Аналіз діяльності підприємства 11 2.1 Аналіз внутрішнього розпорядку підприємства 11 2.2 Управління персоналом підприємства 15 2.3 Маркетингова і комерційна діяльність підприємства 16 3 Пропозиції щодо удосконалення діяльності підприємства 20 Висновок 27 Об’єктом практики є власне підприємство на ринку спортивних послуг, організаційно-виробнича діяльність та управлінська структура. Використана література 28

Застосування принципів та інструментів маркетингу на базовому підприємстві

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ПРИНЦИПІВ ТА ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ 4 2. АНАЛІЗ ПРИНЦИПІВ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 9 3. АНАЛІЗ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (на прикладі готелю) 12 Маркетингова продуктова політика підприємства 12 Маркетингова цінова політика підприємства 15 Маркетингова збутова політика підприємства 16 Маркетингова комунікаційна політика підприємства 20 ВИСНОВКИ 25 ЛІТЕРАТУРА 27

Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу

Зміст. І.Вступ ІІ. 1. Основні елементи маркетингового комплексу підприємства 1.1.Менеджмент в системі маркетингу 1.2.Маркетингова діяльність на підприємстві, яке виробляє товари промислового призначення виробництва 1.3.Збутова діяльність підприємства в маркетинговому середовищі 1.4.Рекламна діяльність в системі збуту 1.5.Управління системою якості на підприємстві 2.Маркетингове дослідження збутової діяльності ВАТ "Завод Сантехнічних заготовок" 2.1.Дослідження ринків збуту ВАТ 2.2.Дослідження підприємств - конкурентів і цінова політика. 2.3.Дослідження по удосконаленню системи якості продукції 2.4.Рекламна діяльність підприємства 3. Рекомендації та пропозиції ІІІ.Висновки. ІV. Використана література..

Маркетингова інформація і дослідження

Вступ3 1. Маркетинг і маркетингові дослідження5 2. Маркетингова інформація, її види18 2.1. Поняття маркетингової інформації18 2.2. Джерела маркетингової інформації24 2.3. Маркетингова інформаційна система (МІС)27 3. Маркетингова розвідка: цілі, джерела і методи одержання інформації31 Висновок36 Література38

Маркетинг (на прикладі підприємства)

1. Загальна характеристика підприємства 3 2. Маркетингові стратегії охоплення ринку. Процес оцінювання цільового сегмента 4 3. Маркетингова цінова політика 6 4. Маркетингова стратегія ціноутворення 7 5. Здійснення стратегічного маркетингового планування 8 6. Зміст і заходи стимулювання збуту 10 7. Марочна політика підприємства 12 Література 14