институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: „Характеристика туристичної галузі Кореї”

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2010 | Размер: 82 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

„Характеристика туристичної галузі Кореї”

Зміст:
Основні етапи розвитку Корейського туризму 3
Туристичне районування Кореї 6
Аналіз туристичного ринку Кореї 11
Перелік використаної літератури: 15
Cмотрите также:
Туристичні ресурси південної Кореї

ВСТУП 3 1.ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА КОРЕЇ 6 1.1.Фізико – географічна характеристика країни 6 1.2.Короткий нарис історії Кореї 7 1.3. Державно – адміністративний устрій Кореї 9 1.4.Соціально – економічний розвиток. 11 2. ПРИРОДНО – РЕСУРСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА ІСТОРИКО – КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ ПІВДЕННОЇ КОРЕЇ 13 2.1. Природний потенціал Південної Кореї. 13 2.2. Істрико – культурні пам’ятки Кореї 16 2.3. Театри та Музей Кореї 24 3. ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ КОРЕЇ. СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВА РОЗВИТКУ 28 3.1 Основні етапи розвитку Корейського туризму 28 3.2. Туристичне районування Кореї 32 3.3. Аналіз туристичного ринку Кореї 41 ВИСНОВОК 47 Список використанної літератури 49 Додатки

Туристично-екскурсійні ресурси Південної Кореї

Вступ 3-4 1. Загальна характеристика Південної Кореї 5 1.1. Фізично-географічна характеристика країни 5-6 1.2. Короткий нарис історії Південної Кореї 6-7 1.3. Державно-адміністративний устрій 7-9 1.4. Соціально-економічний розвиток 9-11 2. Природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси країни 12 2.1. Природний потенціал Південної Кореї 12-18 2.2. Історико-культурні пам'ятки країни 18-26 3. Характеристика туристичної галузі Південної Кореї: сучасний стан і перспективи розвитку 27 3.1. Основні етапи розвитку туризму в Південній Кореї 27-29 3.2. Туристичне районування країни 29-32 3.3. Аналіз туристичного ринку Південної Кореї 31-36 Висновки 36-38 Список використаної літератури та джерел 38-40 Додатки 40-42

„Історико-культурні ресурси Кореї”

Зміст: Вступ 2 Історико-культурні пам’ятки Кореї 3 Театри та Музей Кореї 10 Висновок 12 Список використаної літератури 14

Основні напрямки та перспективи розвитку туристичної галузі Туреччини та її вплив на економіку країни на сучасному етапі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І 5 Сучасний стан розвитку туристичної галузі Туреччини 5 1.1 Аналіз сучасного стану та напрямків розвитку туристичної галузі Туреччини 5 1.2 Вплив галузі туризму Туреччини на економіку країни 12 РОЗДІЛ ІІ 16 Перспективи розвитку туристичної галузі Туреччини 16 2.1. Загальні перспективи розвитку туристичної галузі Туреччини 16 2.1. Перспективи співробітництва між Україною та Туреччиною в галузі туризму 18 ВИСНОВОК 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24 ДОДАТКИ 26

КОНКУРЕНТНИЙ АНАЛІЗ ГАЛУЗІ

1. Мета та учасники конкурентного аналізу галузі 3 2. Діагностика туристичної галузі. 6 Література 36 ДОДАТОК А. Анкета для виявлення споживчих переваг клієнтів туристичної фірми 37

Діловий етикет

1. Портрет (імідж) ідеального керівника туристичної фірми 2 2.Національні особливості ділового спілкування Кореї 6 Список використаних джерел 12

Туризм, як галузь соціально-культурної сфери

Вступ 3 Розділ 1. Сучасний стан туристичної галузі в Україні 5 1.1. Характеристика туристичної діяльності її регулювання та вплив на економіку України 5 1.2. Аналіз інфраструктури туристичної галузі України 11 1.3. Правове забезпечення туристичної діяльності 13 Розділ 2. Тенденції, проблеми та перспективи розвитку галузі туризму 15 2.1. Тенденції розвитку туризму, як соціально-культурної сфери 15 2.1. Проблеми розвитку туризму в Україні 18 2.3. Подальші перспективи розвитку туризму 21 Розділ 3. Авторські пропозиції, щодо удосконалення галузі туризму в Україні 23 3.1. Запропонована схема інфраструктури туризму та подальших шляхів розвитку галузі 23 3.2. Пропозиції щодо фінансування галузі туризму 28 3.3. Пропозиції удосконалення правової бази 30 Висновки та пропозиції 33 Список використаних джерел 35 Додатки 37-39

Використання Українських Карпат в туристичній галузі

ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Суть туризму та туристичної діяльності 5 1.2. Правова база туристичної діяльності в Україні 8 ІІ. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ УКРАЇНСЬКИХ КАРПАТ В ТУРИЗМІ 14 2.1. Характеристика туристичних ресурсів Українських Карпат 14 2.2. Характеристика туристичної галузі Українських Карпат 18 ІІІ. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ УКРАЇНСЬКИХ КАРПАТ В ТУРИЗМІ 23 3.1. Проблеми розвитку туризму в Українських Карпатах 23 3.2. Перспективи розвитку туризму в Українських Карпатах 25 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 29

Реалізація функції контролю на підприємствах туристичної галузі

Вступ. 3 Реалізація функції контролю внутрішнім управління туристичної фірми. 5 Реалізація контролю зовнішнього впливу на підприємство туристичної галузі. 13 Висновок. 15 Список використаних джерел 16

Дослідження туристичної галузі країн Бенілюксу

1. Королівство Нідерландів 3 1.1. Загальні відомості про країну 3 1.2. Стан розвитку туристичної галузі 9 1.3. Пропозиції для споживачів тур продукту з відповідними поясненнями 10 2. Королівство Бельгія 15 2.1. Основні відомості про країну 15 2. 2. Стан розвитку туристичної галузі 18 2.3. Пропозиція для споживачів тур продукту з відповідними поясненнями 19 3. Велике Герцогство Люксембург 24 3.1. Основні відомості про країну 24 3.2. Стан розвитку туристичної галузі 26 3.3. Пропозиція для споживачів тур продукту з відповідними поясненнями 27 Література 32