институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: „ Організація складської групи приміщень підприємств готельного господарства”

Каталог пособий и учебных материалов | Логистика | Курсовая | Страниц: 38 | Год: 2010 | Размер: 181 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

„ Організація складської групи приміщень підприємств готельного господарства”

Зміст

Вступ
Розділ І .Теоретичні аспекти досліджуваної теми. Організація роботи складського господарства в готелях.
1.1. Призначення і завдання, що виконує складське господарство
1.2 Характеристика складських приміщень для збереження матеріально – технічних цінностей

Розділ ІІ. Аналіз організації роботи складських приміщень для збереження
матеріально – технічних цінностей в готельному комплексі „Турист”
2.1.Аналіз та характеристика складських приміщень
2.2.Порядок прийому і видачі матеріально – технічних цінностей.
2.3.Вирішення кадрових питань в складському господарстві

Розділ ІІІ. Пропозиції щодо удосконалення роботи складських приміщень для збереження матеріально – технічних цінностей в готельному комплексі „Турист”
Висновки
Використана література
Cмотрите также:
Організація приміщень в готельному комплексі (на прикладі готельного комплексу “Братислава”)

План Вступ 3 Стандарти запропоновані до помешкань готелів різних категорій: 4 Функціональна організація приміщень готельного комплексу «Братислава» 12 Характеристика приміщень житлової групи 14 Характеристика приміщень не житлової групи 20 Перспективи розвитку готелів України й удосконалення їхніх помешкань 24 Висновки 31 Використана література: 34

Організація спортивно-рекреаційних приміщень при готельних комплексах

Вступ 1. Загальна характеристика організаційної та господарської діяльності підприємства 6 2. Організація приміщень спортивно-рекреаційного обслуговування в підприємстві готельного господарства 10 2. 1. Організація спортивно - рекреаційних приміщень на прикладі туристичного комплексу “Ялта” 21 3. Удосконалення організації приміщень спортивно- рекреаційних приміщень при готельних комплексах 25 Висновки 32 Використана література: 33 Додатки 34

Інфраструктура готельного господарства

1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3 2. На які групи поділяються інженерно-технічне устаткування на підприємствах готельного господарства 6 3. Призначення служби прийому та обслуговування на підприємствах готельного господарства, та її основні функції 11 Практичне завдання 14 На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру Список використаної літератури 17

Удосконалення організації приміщень вестибюльної групи на прикладі діючого підприємства готельного господарства

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖУВАНОЇ ТЕМИ 4 1.1. Готельний сервіс: поняття та різновиди організації 4 1.2. Розвиток готельної справи України 7 1.3. Якість та інновативність організації обслуговування туристів у вітчизняних готелях 10 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 15 2.1. Аналіз основних показників діяльності готелю «Хрещатик» 15 2.2. Аналіз організації та оцінювання якості надання основних та додаткових послуг у готелі 18 РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ РОБОТИ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА З ОГЛЯДУ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРИМІЩЕНЬ ВЕСТИБЮЛЬНОЇ ГРУПИ 23 3.1. Місце вестибюльної групи серед інших приміщень готелю 23 3.2. Вимоги до приміщень вестибюльної групи 26 РОЗДІЛ ІV. РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ ГОТЕЛЮ 29 4.1. Покращення інтер’єру приміщень вестибюльної групи 29 4.2. Підвищення рівня внутрішньої безпеки на підприємстві 33 3.3. Етапи реалізації нових підходів щодо удосконалення організації обслуговування у готелі «Хрещатик» та обґрунтування соціально-економічної ефективності їх впровадження 36 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42 ДОДАТКИ 45

“Організація обслуговування туристів в готелі”

Зміст: Вступ Розділ І. Теоретичні аспекти контролю якості обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства 1.1. Класифікація та типізація підприємств готельного господарства 1.2. Сучасні тенденції розвитку готельного господарства світу 1.3. Загальні вимоги до підприємств готельного господарства Розділ ІІ. Аналіз організації обслуговування туристів (на прикладі готелю Братислава) 2.1. Організаційно-управлінська характеристика досліджуваного підприємства 2.2. Аналіз організації контролю якості обслуговування туристів Розділ IІІ. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення організації контролю на досліджуваному підприємстві Висновок Список використаних джерел Додатки

Організація енергетичного господарства в підприємствах готельного господарства

План Вступ ..................................................................................................3 Розділ I.Теоретичні аспекти досліджуваної теми 6 Розділ II. Організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства 10 Розділ III. Аналіз організації енергетичного господарства в підприємствах готельного господарства 19 Розділ IV. Резерви підвищення ефективності організації енергетичного господарства в підприємствх готельного господарства 34 Висновок 41 Список використаної літератури 43

Вплив психологічних аспектів на ефективність роботи підприємств готельного господарства

Вплив психологічних аспектів на ефективність роботи підприємств готельного господарства Зміст Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 6 1.1. Готельний сервіс: поняття та різновиди організації в Україні 6 1.2. Характеристика психологічних аспектів надання послуг гостинності 11 Розділ ІІ. Характеристика досліджуваного підприємства 14 2.1. Загальна організація послуг в готелі 14 2.2. Аналіз організації гостинності у ході надання основних та додаткових послуг у готелі 18 Розділ ІІІ. Аналіз психологічних аспектів функціонування готелю «Хрещатик» 22 3.1. Соціально-психологічні особливості діалогу з відвідувачами у готелі 22 3.2. Соціально-психологічні методи управління у готелі 25 3.3. Правила поведінки персоналу готелю «Хрещатик» 28 ІV. Резерви вдосконалення роботи досліджуваного підприємства 31 4.1. Покращення інтер’єру приміщень вестибюльної групи 31 4.2. Підвищення рівня внутрішньої безпеки на підприємстві 35 Висновки та пропозиції 38 Список використаної літератури 41 Додатки 43

Світовий туризм і готельне господарство на сучасному етапі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. СУТНІСТЬ СВІТОВОГО ТУРИЗМУ І ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 6 1.1. Розвиток міжнародного туризму і готельного господарства 6 1.2. Сучасний стан готельного господарства в Україні 11 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОГО СТАНУ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО ТУРИЗМУ І ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 14 2.1. Розвиток готельного господарства з новими напрямами туризму 14 2.2. Сучасний стан розвитку готельного господарства світу 18 2.3. Впровадження сучасних світових тенденцій у готельне господарство України 22 РОЗДІЛ ІІІ. СТВОРЕННЯ ГОТЕЛЬНИХ ЛАНЦЮГІВ ЯК ПЕРСПЕКТИВА ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА В УКРАЇНІ 29 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 41

УДОСКОНАЛЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ

Вступ 3 Розділ 1. Вплив методів управління на дисципліну персоналу готельного господарства 6 1.1. Характеристика соціально-психологічних методів управління готельним комплексом 6 1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9 1.3. Дисциплінарна відповідальність працівників готельного господарства 16 Розділ 2. Управління дисципліною працівників готельного господарства 19 2.1. Загальна характеристика Славутич-Закарпаття 19 2.2. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю 26 Розділ 3. Удосконалення дисципліни праці на підприємстві готельного господарства 29 3.1. Удосконалення психологічних аспектів діяльності керівника готельного господарства 29 3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного підприємства 32 3.3. Контроль дисципліни діяльності служб обслуговування в готелі 34 Висновки 37 Список використаної літератури 39

Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства (ринку готельних послуг) Києва

Вступ 2 1. Історія та сучасний стан готельного господарства Києва 5 1.1. Історія становлення готельного господарства Києва 5 1.2. Сучасний стан та проблеми розвитку готельного господарства Києва 9 2. Тенденції та перспективи розвитку готельного господарства Києва 12 2.1. Тенденції розвитку готельного господарства Києва 12 2.2. Перспективи розвитку готельного господарства Києва 23 Висновки і пропозиції 32 Список використаної літератури 34 Додатки 36-40 Метою роботи є дослідження особливостей функціонування підприємства на ринку готельних послуг і розробка теоретико-практичних рекомендацій щодо його розвитку для формування соціально-орієнтованого, конкурентоспроможного та високоефективного готельного комплексу, здатного задовольнити широкі потреби клієнтів.