институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ, ЯК ОБ’ЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Курсовая | Страниц: 47 | Год: 2010 | Размер: 1811 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

ІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ, ЯК ОБ’ЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ

ЗМІСТ

Вступ 4

Розділ І. Індустрія туризму, як об’єкт дослідження 6
1.1. Поняття про індустрію туризму країни 6
1.2. Чинники, які впливають на формування індустрії туризму 8
1.3. Методика дослідження індустрії туризму країні 10

Розділ ІІ. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів як основи формування національної індустрії туризму 13
2.1. Характеристика природно-рекреаційних ресурсів 13
Природно-рекреаційні ресурси для розвитку гірськолижних курортів. 18
2.2. Характеристика історико-культурних ресурсів 19
2.3. Характеристика етнічних ресурсів країні 25

Розділ ІІІ. Оцінка туристичної інфраструктури країні 27
3.1. Готельна база та інші заклади з надання послуг розміщення 27
3.2. Транспортно-туристична інфраструктура 35
3.3. Туристичні підприємства і характер її пропозиції на туристичному ринку 36

Висновки 44

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46
Cмотрите также:
Індустрія міжнародного туризму і її розвиток в сучасних умовах.

1 Індустрія міжнародного туризму і її розвиток в сучасних умовах. 2 Економічне значення міжнародного туризму. 3 Організація міжнародного туризму. 4 Становлення і регулювання міжнародного туризму. 5 Розрахунок ціни туристичного продукту. 6 Бухгалтерські операції в міжнародному туризмі. 7 Організація і техніка виконання операцій міжнародного туризму.

Особливості менеджменту в туризмі (на прикладі дитячого туризму)

ВСТУП 3 I. ІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ ТА ЇЇ РОЗВИТОК В СУЧАСНИХ УМОВАХ 7 1.1. Туризм – як галузь світового господарства 7 1.2. Законодавча база розвитку туристичної галузі та дитячого туризму у її складі в Україні 13 1.3. Рекреаційні ресурси України як основа туристичного потенціалу 19 ІI. МОДЕЛЮВАННЯ ДИТЯЧОГО ТУРИЗМУ 25 2.1. Матеріальна база розвитку, індустрія розміщення 25 2.2. Організаційні моменти дитячого туризму, підготовка кваліфікованих кадрів 27 2.3. Забезпечення захисту і безпеки туристів, як необхідний елемент розвитку дитячої туристичної діяльності 30 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ДОДАТКИ 40

Туризм в світовій економіці

Зміст ЗМІСТ 2 ПЛАН 3 1. ІНДУСТРІЯ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ 5 1.1. ТУРИЗМ І ЙОГО РОЗВИТОК В СУЧАСНИХ УМОВАХ 5 1.2. ТУРИСТИЧНА ІНДУСТРІЯ І ЇЇ СКЛАДОВІ 8 1.3. ШЕНГЕНСЬКА УГОДА 11 1.4. ДИСКОНТНІ КАРТКИ, ЄВРОВАЛЮТА І ІН. 12 1.5. РЕАЛІЇ СВІТОВОГО ТУРИЗМУ 15 2. СТАНОВЛЕННЯ ТА РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ В МІЖНАРОДНОМУ ТУРИЗМІ 20 2.1. СТРУКТУРА ТА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 20 2.1.1. Розрахунки ціни туристичного продукту. 25 2.1.2. Організація виконання операцій міжнародного туризму. 27 2.1.2. Страхування та оформлення віз 29 2.2. ДОГОВІРНЕ ОФОРМЛЕННЯ ОПЕРАЦІЙ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ 31 ВИСНОВКИ 33

Моделювання дитячого туризму

ВСТУП 3 I. ІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ ТА ЇЇ РОЗВИТОК В СУЧАСНИХ УМОВАХ. 9 1. Туризм – як галузь світового господарства 9 2. Законодавча база розвитку туристичної галузі та дитячого туризму у її складі в Україні 17 3. Рекреаційні ресурси України як основа туристичного потенціалу 26 II. РОЗВИТОК ДИТЯЧОГО ТУРИЗМУ В НАШІЙ ДЕРЖАВІ ТА В СВІТІ. 33 1. Досвід розвитку галузі в Росії 33 2. Дитячий туризм у Європі та в Америці 42 3. Класичні та нові форми галузі в Україні 48 III. МОДЕЛЮВАННЯ ДИТЯЧОГО ТУРИЗМУ 60 1. Матеріальна база розвитку, індустрія розміщення 60 2. Організаційні моменти дитячого туризму, підготовка кваліфікованих кадрів 64 3. Забезпечення захисту і безпеки туристів, як необхідний елемент розвитку дитячої туристичної діяльності 68 ВИСНОВКИ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 74 ДОДАТОК А 80

Міжнародний туризм

I Вступ. II Основна частина. 1 Індустрія міжнародного туризму і її розвиток в сучасних умовах. 2 Економічне значення міжнародного туризму. 3 Організація міжнародного туризму. 4 Становлення і регулювання міжнародного туризму. 5 Розрахунок ціни туристичного продукту. 6 Бухгалтерські операції в міжнародному туризмі. 7 Організація і техніка виконання операцій міжнародного туризму. III Висновок. IV Список літератури.

Міжнародний туризм

I Вступ. II Основна частина. 1 Індустрія міжнародного туризму і її розвиток в сучасних умовах. 2 Економічне значення міжнародного туризму. 3 Організація міжнародного туризму. 4 Становлення і регулювання міжнародного туризму. 5 Розрахунок ціни туристичного продукту. 6 Бухгалтерські операції в міжнародному туризмі. 7 Організація і техніка виконання операцій міжнародного туризму. III Висновок. IV Список літератури.

Рекреаційні ресурси і туристична інфраструктура Києва

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТЬ «РЕКРЕАЦІЙНІ РЕСУРСИ» ТА «ТУРИСТИЧНА ІНДУСТРІЯ» 5 1.1. Теоретичні основи понять «рекреаційні ресурси» та «туристична індустрія» 5 1.2. Рекреаційні ресурси та туристична інфраструктура м. Києва 13 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА РОЗВИТКУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ М. КИЄВА 18 2.1. Оцінка попиту на туристичний продукт і послуги підприємств м. Києва 18 2.2. Аналіз готельного господарства м. Києва як невід’ємної складової вітчизняної індустрії туризму 25 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В М. КИЄВІ 33 3.1. Дослідження проблем розвитку туристичної інфраструктури м. Києва 33 3.2. Основні шляхи розвитку індустрії туризму в м. Києві 38 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49 ДОДАТКИ 52

Туристичні ресурси Туреччини

Вступ / Розділ І. Індустрія туризму, як об’єкт дослідження / 1.1. Поняття про індустрію туризму країни / 1.2. Чинники, які впливають на формування індустрії туризму / 1.3. Методика дослідження індустрії туризму країні / Розділ ІІ. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів як основи формування національної індустрії туризму / 2.1. Характеристика природно-рекреаційних ресурсів / 2.2. Характеристика історико-культурних ресурсів / 2.3. Характеристика етнічних ресурсів країні / Розділ ІІІ. Оцінка туристичної інфраструктури країні / 3.1. Готельна база та інші заклади з надання послуг розміщення / 3.2. Транспортно-туристична інфраструктура / 3.3. Туристичні підприємства і характер її пропозиції на туристичному ринку / Висновки / Список використаної літератури / Додаток

Економічна оцінка сукупного ресурсного потенціалу підприємства туризму

ВСТУП 3 1. ІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ – ОСНОВА РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 5 2. ОЦІНКА СУКУПНОГО РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИЗМУ 10 3. НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 16 ВИСНОВКИ 22 ЛІТЕРАТУРА 24

Туристична індустрія Іспанії

Вступ 3 1. Теоретичні засади дослідження туристичного потенціалу країни 5 1.1. Поняття ринку туристичних послуг та індустрії туризму 5 1.2. Структура і типологія туристичного ринку 8 1.3. Методика дослідження туристичного ринку 10 2. Ресурсна база розвитку туризму в Іспанії 13 2.1. Природно - рекреаційний потенціал 13 2.2. Історико-культурний потенціал Іспанії 18 3. Характеристика туристичної галузі Іспанії 25 3.1. Аналіз туристичного ринку Іспанії 25 3.2. Провідні туристичні регіони Іспанії 30 Висновки 37 Література 38 Додаток А. Карта меж автономних співтовариств Іспанії та їх провінцій 39