институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Діяльність природничо-наукового музею (на прикладі зоологічного музею Київського національного університету імені Тараса Шевченка)

Каталог пособий и учебных материалов | Природоведение | Контрольная | Страниц: 19 | Год: 2010 | Размер: 22 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Діяльність природничо-наукового музею (на прикладі зоологічного музею Київського національного університету імені Тараса Шевченка)

Зміст

Вступ 3

• Теоретичні аспекти музейної діяльності 4
• Діяльність зоомузею КНУ ім.. Т. Шевченка 5

Висновок 18
Список використаних джерел: 19
Cмотрите также:
Київський національний університет – центр освіти і культури

Стор. Вступ 3-4 I. Історія Київського університету 5-19 1.1. Розвиток освіти на Україні до заснування Київського університету 5-8 1.2. Заснування Київського університету. Університет св. Володимира у ХІХ столітті 8-12 1.3. Київський університет у ХХ столітті 12-20 II. Київський університет імені Т. Шевченка на сучасному етапі 21-30 2.1. Загальна характеристика діяльності університету на сучасному етапі 21-26 2.2. Сучасні інформаційні технології в Київському університеті 26-30 III. Основні напрямки наукових досліджень в Київському університеті імені Т. Шевченка 31-37 3.1. Комплексна наукова програма “Здоров’я людини” 31-33 3.2. Концепція програми “Наукові проблеми державотворення України” 33-36 3.3. Інші наукові програми Київського університету імені Т. Шевченка 36-37 Висновки 38 Література 39-41 Додаток 1. 42-44 Додаток 2. 47

ПРИЧИНИ ШКІЛЬНОЇ ДЕЗАДАПТАЦІЇ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ ТА СПОСОБИ ЇХ ПОДОЛАННЯ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРИЧИН ПІДЛІТКОВОЇ ШКІЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ТА МЕТОДІВ ЇЇ ПОДОЛАННЯ 7 1.1. Поняття адаптації та дезадаптації підлітків. Прояви шкільної дезадаптації 7 1.2. Причини шкільної дезадаптації у підлітків 12 1.3. Психологічна стратегія подолання учнівської дезадаптації 17 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ПОДОЛАННЯ ШКІЛЬНОЇ ДЕЗАДАПТАЦІЇ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ (НА ПРИКЛАДІ 9 КЛАСУ) 20 2.1. Досвід Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка у розв’язанні проблем підліткової дезадаптації 20 2.2. Діяльність спеціалізованої психологічної служби Українського гуманітарного ліцею з подолання шкільної дезадаптації підлітків, її результати 24 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40 ДОДАТКИ 43

Організація роботи по комплектуванню фондів музею

Вступ 2 1. Державний історико-архітектурний музей-заповідник «Стародавній Київ» – досвід роботи 4 2. Особливості формування фондів музею 7 Висновки 13 Література 16

Автоматизація діловодства в учбових закладах та сучасні інформаційні технології навчання

ВСТУП………………………………………………………………………………..3 1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА 1.1. Загальна характеристика Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка……………………………...5 1.2. Організаційно-структурна схема навчального закладу………………………7 1.3. Документообіг закладу………………………………………………………..11 1.4. Реквізитна схема внутрішніх документів……………………………………17 1.5. Загальна характеристика принципів застосування сучасних інформаційних технологій навчання в ліцеї………………………………………………………..19 2. ТЕХНОЛОГІЧНА ЧАСТИНА 2.1. Характеристика технічних та програмних засобів автоматизації діловодства та інформатизації навчання в Українському гуманітарному ліцеї……………...23 2.2. Опис практичної розробки 2.2.1. Удосконалення електронного документообігу як важливіший чинник автоматизації діловодства у навчальному закладі……………………………….28 2.2.2. Сучасні технічні засоби навчання, їх класифікація та особливості використання в Українському гуманітарному ліцеї……………………………..31 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………………...41 ДОДАТКИ

Маркетингова політика комунікацій на ринку вищих навчальних закладів м. Києва (на прикладі Київського Національного університету ім. Т.Шевченко)

Вступ 3 Розділ 1. Сутність, поняття та складові маркетингової політики комунікацій 5 1.1. Сутність маркетингової політики комунікацій 5 1.2. Складові маркетингової політики комунікацій 9 1.3. Методи визначення ефективності комплексу маркетингових комунікацій 15 Розділ 2. Особливості проведення маркетингової політика комунікацій освітніх послуг 20 2.1. Сутність комунікаційної політики суб’єктів ринку освітніх послуг 20 2.2. Аналіз комунікаційної політики Національного університету ім. Т.Шевченко 26 2.3. Пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингових комунікацій на ринку вищих учбових закладів м. Києва на прикладі Національного університету ім. Т.Шевченко 34 Висновки та пропозиції 38 Список використаної літератури 43

Роль творчості Шевченко у становленні української культури

ЗМІСТ ВСТУП Розділ 1. Біограіфія і роль Т.Г. Шевченко в українському житті 19 ст. Розділ 2. Видання Тараса Шевченка Розділ 3. Значення Тараса Григоровича Шевченка в українській культурі ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Художні музеї Києва

1. Національний художній музей України 3 2. Національний музей російського мистецтва 7 3. Національний музей Тараса Шевченка 9 4. Музей культурної спадщини 10 5. Музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків 12 Перелік використаної літератури 15

Харківський та Київський університети як центри українського національно-культурного відродження. Розвиток історіографії, фольклористики

Вступ 2 1. Віхи розвитку Київського університету 3 2. Харківський національний університет імені Василя Назаровича Каразіна – другий за віком університет України 10 Висновки 13 Список літератури 15

Музейна система України, та документні ресурси

Вступ 3 1. Процеси трансформації музею як соціокультурного інституту 6 1.1. Розвиток музею як соціокультурного інституту 6 1.2. Музейна мережа України 10 1.3. Інноваційні технології в музейній діяльності 16 2. Реставрація документальних пам’яток у музеях системи Міністерства культури і мистецтв України 22 2.1. Облік та реставрація документальних пам’яток 22 2.2. Реалізація наукової реставрації документальних пам’яток 29 3. Документальні фонди музеїв Київщини: історія формування, склад, організація, використання 35 3.1. Процес комплектування архівними документами музеїв Київщини 35 3.2. Документальні фонди музеїв Київщини: склад, зміст та організація 37 3.3. Використання архівної інформації документальних фондів музеїв Київщини: форми та напрямки 43 Висновки 46 Література 51

Філософські погляди Тараса Шевченко

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Загальні бібліографічні відомості щодо Т.Г. Шевченка 4 2. Гуманістична сутність світогляду Т.Г.Шевченка та його філософські погляди 9 3. Філософський аналіз Шевченківського феномену 13 ВИСНОВКИ 23 ЛІТЕРАТУРА 24