институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Виробнича практика на підприємстві будівельного комплексу

Каталог пособий и учебных материалов | Экономический анализ | Практика | Страниц: 24 | Год: 2005 | Размер: 49 кб. | Стоимость: 25 грн. | Смотреть | Купить

Виробнича практика на підприємстві будівельного комплексу

1. ЗАГАЛЬНЕ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ЗІ СТРУКТУРОЮ ПІДПРИЄМСТВА, ОРГАНІЗАЦІЄЮ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ 3
2. КОМЛЕКСНЕ ОБСТЕЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА 6
2.1. АНАЛІЗ ОБСЯГІВ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
2.2. АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ФОНДІВ 7
2.3. АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ 9
2.4. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ТОВ «СІНТО» 11
ВИСНОВКИ 20
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 21
ДОДАТКИ 22

Cмотрите также:
Розміщення будівельного комплексу у Столичному економічному районі України

План Вступ 3 1. Будівельний комплекс – одна з важливих галузей народного господарства 4 2. Передумови розвитку та розміщення будівельного комплексу 14 3. Сучасний рівень розвитку та розміщення будівельного комплексу Столичного економічного району 19 4. Перспективи розвитку будівельного комплексу в Столичному економічному районі 25 Висновки 27 Список використаної літератури 28

Територіальна організація будівельного комплексу України

РОЗДІЛ 1. РОЛЬ БУДІВЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ У ФУНКЦІОНУВАННІ ГОСПОДАРСЬКОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ 4 1.1. БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС КРАЇНИ, ЯК ПОКАЗНИК СТАНУ ЕКОНОМІКИ КРАЇНИ 4 1.2. БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС - СКЛАДОВА ГОСПОДАРСЬКОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ 6 РОЗДІЛ 2. ТЕРИТОРІАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ БУДІВЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ 14 2.1. РОЗМІЩЕННЯ ГАЛУЗЕЙ, ОБСЛУГОВУЮЧИХ БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС 14 2.2. ПРОМИСЛОВІСТЬ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ 15 2.3. ПРОМИСЛОВІСТЬ НЕРУДНИХ МАТЕРІАЛІВ 22 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ 25 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27

Звіт з науково - виробничої практики (на прикладі підприємств будівельного комплексу)

ВСТУП 3 1 Особливості господарської діяльності будівельних галузей та їх вплив на побудову бухгалтерського обліку 4 2 Стан будівельної діяльності в Україні та в Київській області 10 3 Аналіз ділової активності на прикладі підприємств будівельного комплексу 17 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23

Облік, аналіз і контроль собівартості будівельного виробництва (на прикладі підприємства АТЗТ “Укрнафтогаз”)

ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти обліку собівартості будівельного виробництва 1.1. Собівартість будівельного виробництва як економічні категорія 1.2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази з обліку собівартості будівельного виробництва 1.3. Критичний огляд літературних джерел з обліку собівартості будівельного виробництва 1.4. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства АТЗТ “Укрнафтогаз” РОЗДІЛ 2. Облік собівартості будівельного виробництва 2.1. Управлінський облік собівартості будівельного виробництва 2.2. Фінансовий облік собівартості будівельного виробництва 2.3. Податковий облік собівартості будівельного виробництва 2.4. Документування господарських операцій з обліку собівартості будівельного виробництва 2.5. Шляхи вдосконалення обліку собівартості будівельного виробництва РОЗДІЛ 3. Організація і методика економічного аналізу та аудиту собівартості будівельного виробництва 3.1. Організаційно-інформаційна модель аналізу собівартості будівельного виробництва 3.2. Загальний та факторний аналіз собівартості будівельного виробництва 3.3. Організація та методика аудиту собівартості будівельного виробництва 3.4. Шляхи вдосконалення організації та методики аналізу та аудиту собівартості будівельного виробництва РОЗДІЛ 4. Організація і методика проведення обліку, аналізу та аудиту собівартості будівельного виробництва з застосуванням комп’ютерних технологій 4.1. Постановка і характеристика задачі 4.2. Технологія обробки вхідної інформації 4.3. Характеристика вихідної інформації ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ

Звіт з практики

Вступ 3 1. Виробнича практика 3 2. Науково-дослідна практика 17 3. Педагогічна практика 37 Висновки і пропозиції 55 Додаток 1 58 Додаток 2 69

Облік собівартості будівельного виробництва

Вступ 3 1.Теоретичні засади обліку собівартості будівельного виробництва 6 2. Економіко–правовий аналіз нормативної бази і огляд спеціальної літератури з обліку собівартості будівельного виробництва 14 3. Коротка організаційно-економічна характеристика базового підприємства 26 4. Організація документального оформлення та документообігу з обліку собівартості будівельного виробництва 35 5. Методика обліку собівартості будівельного виробництва (на прикладі ЗАТ „...”) 38 6. Удосконалення обліку собівартості будівельного виробництва за рахунок його автоматизації 51 Висновки та пропозиції 60 Список використаної літератури 63 Додаток А. Звітні дані ЗАТ „...” за 2000-2003 рр. 67 Додаток Б. Облік доходів, витрат, визначення собівартості будівельно-монтажних робіт і фінансового результату ЗАТ "..." на 30 червня 2003 року 69 Додаток В. Типові форми первинних документів з обліку сировини та матеріалів 71 Додаток Г. Організаційна структура бухгалтерії ЗАТ „...” 72

Виробнича інфраструктура на підприємстві. Диспетчеризація

1. Виробнича інфраструктар на підприємстві 2. Диспетчеризація: поняття, завдання та функції

Розробка комплексу маркетингу на туристичному підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ 6 1.1. Сутність маркетингу, його принципи та функції 6 1.2. Товар як основний елемент комплексу маркетингу 15 1.3. Система управління маркетинговим комплексом на туристичному підприємстві 25 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ “ Назва” 41 2.1. Загальна схема туристичного підприємства ТОВ „ Назва ” 41 2.2. Дослідження товарної політики підприємства ТОВ “ Назва ” 48 2.3. Аналіз цінової політики підприємства ТОВ “ Назва ” 57 2.4. Дослідження системи збуту підприємства ТОВ “ Назва ” 62 2.5. Аналіз комплексу просування підприємства ТОВ “ Назва ” 69 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ Назва ” 83 3.1. Основні напрями покращення маркетингового комплексу підприємства ТОВ “ Назва ” 83 3.2.Маркетингове обгрунтування запропонованих заходів 88 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 103 ДОДАТКИ 108

Педагогічна та виробнича практика (на прикладі банку)

Вступ 3 1. Педагогічна практика 5 1.1. Характеристика місця проведення практики 5 1.2. Індивідуальна частина 9 2. Характеристика розробленого методичного забезпечення для проведення заняття 14 3. Виробнича практика 17 2.1. Загальна характеристика підприємства 17 2.2. Ризик-менеджмент банку 23 Висновки та пропозиції 39 Література 43 Додаток 1. Баланс 47 Додаток 2. Звіт про фінансові результати 48 Педагогічна практика передбачає ознайомлення студентів із сучасними методами і формами організації навчального процесу; формування у студентів навичок викладання дисциплін за спеціальністю. Мета педагогічної практики — набути навичок застосування методів наукових досліджень, навичок проведення занять, закріпити знання з методики викладання банківських дисциплін. Метою педагогічної практики є оволодіння методикою викладання фінансових дисциплін, а саме банківської справи. Загальна частина має чотири підрозділи: загальна характеристика підприємства, майно і власність підприємства, взаємовідносини з зовнішнім середовищем, організаційна структура і управління підприємством. Індивідуальна чистина присвячена ризик-менеджменту банку. Висновки та пропозиції містять узагальнення та рекомендації щодо покращення ситуації на підприємстві

Аналіз та вдосконалення комплексу маркетингового інструмента підприємства

Зміст Вступ 3 Анотація 5 РОЗДІЛ 1. Методичні підходи щодо формування комплексу маркетингових інструментів 6 1.1. Роль маркетингу в управлінні організацією 6 1.2 Організаційні принципи і функції маркетингової діяльності 9 1.3. Перспективний товарний асортимент як складова частина маркетингового комплексу підприємства 14 РОЗДІЛ 2. Аналітичний розділ 28 2.1. Огляд підприємства 28 2.2 Структура управління підприємством 31 2.3 Оцінка фінансово-господарської діяльності 33 2.4 Виробнича діяльність 37 РОЗДІЛ 3. Розробка методів вдосконалення комплексу маркетингових інструментів підприємства 42 3.1 Планування маркетингової діяльності підприємства 42 3.2 Пропозиції щодо удосконалення комплексу маркетингових інструментів підприємства та їх економічне обґрунтування 43 Висновок 47 Список використаної літератури 48 Додаток 1 49 Додаток 2 50