институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Інформація, інформатика. Одиниці вимірювання інформації

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 20 | Год: 2010 | Размер: 25 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Інформація, інформатика. Одиниці вимірювання інформації

Зміст
1. Інформація, інформатика. Одиниці вимірювання інформації. 3
2. Поняття про системи числення. Двійкові числа. Дії з двійковими числами. Виконання дій у двійковій системі числення: а) 1000+1100; б) 11001-101 в) 111-10 8
3. Операційна система МS-DOS. Перегляд і друкування вмісту файлів. 10
4. Текствоий редактор Word для Windows. Введення та редагування тексту. Яке призначення мають поля в тексті? Як обновлюється поле? 16
Література 20
Cмотрите также:
Інформація, інформатика. Одиниці вимірювання інформації

Зміст 1. Інформація, інформатика. Одиниці вимірювання інформації. 3 2. Поняття про системи числення. Двійкові числа. Дії з двійковими числами. Виконання дій у двійковій системі числення: а) 1000+1100; б) 11001-101 в) 111-10 8 3. Операційна система МS-DOS. Перегляд і друкування вмісту файлів. 10 4. Текствоий редактор Word для Windows. Введення та редагування тексту. Яке призначення мають поля в тексті? Як обновлюється поле? 16 Література 20

Інформатика

1. Властивості інформації 3 2. У якому виді існує інформація? 4 3. Представлення інформації у комп'ютері. Одиниці виміру інформації. 6 4. Елементи екранного інтерфейса OS Windows-95-98-NT. 7 5. Форматування дисків у OS Windows-95-98-NT. 9 6. Режим роботи з документами у текстовому редакторі Word. 10 7. Режим "списки" текстового редактора Word. 11 Література 12

Інформатика контрольна

1. Теоретичні основи економічної інформатики 3 1.1. Поняття економічної інформації. Багаторівнева структура економічної інформації, її загальні властивості та закономірності. 3 1.2. Одиниці вимірювання економічної інформації 4 1.3. Класифікації та кодування економічної інформації 6 2. Структурна схема персонального комп’ютера (ПК) та призначення його складових 9 2.1. Процесор 9 2.2. Пам’ять 10 2.3. Пристрої уведення/виведення інформації 11 3. Програмне забезпечення (ПЗ) 12 3.1. Системне 12 3.1.1. Операційні системи (ОС) 12 3.1.2. Службове ПЗ 13 4. ОС Windows та пакет MS Office 14 4.1. Загальна характеристика та особливості ОС Windows 2000 та Windows ХР 14 4.2. Призначення та загальна характеристика основних складових MS Office 15 4.3. Технології обміну даними OLE та DDE 15 5. Комп’ютерні мережі (КМ) 17 5.1. Основні поняття КМ 17 5.2. Класифікації КМ 18 5.3. Мережеві ОС 20 5.4. Інтернет 21 5.4.1. Адресація 21 5.4.2. Служби 22 Висновки 23 Список використаних джерел 24

Достатня, недостатня та надлишкова інформація

Вступ 3 1. Система економічної інформації 4 2. Внутрішня і зовнішня інформація 7 3. Класифікація інформації для економічного аналізу. Поняття достатньої, недостатньої та надлишкової інформації 10 Висновки 14 Список використаної літератури 16

Інформація як матеріальний елемент в системі управління

Вступ 3 1. Інформація в системі управлінської діяльності 3 2. Канали отримання інформації для прийняття управлінських рішень 4 2.1. Електронні джерела інформації 7 2.2. Друковані видання як джерело інформації для підготовки управлінських рішень 9 2.3. Реклами, виставки та конференції як джерело інформації 10 2.4. Консультативні послуги як джерело інформації 13 Висновки 14 Література 15

Інформація як об'єкт документування

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Поняття «інформація» та її історичний розвиток 5 1.1. Поняття про інформацію та інформаційну діяльність 5 1.2. Історичний огляд становлення інформації 7 1.3. Форма матеріального носія інформації 9 РОЗДІЛ 2. Види документної інформації та їх класифікація 11 2.1. Інформаційна складова документа 11 2.2. Документна інформація 14 2.3. Класифікація по інформаційній складовій документа 15 РОЗДІЛ 3. Методи і засоби документування 21 3.1. Поняття про «документування», « метод і засіб документування» 21 3.2. Кодування інформації 21 3.3. Знаковий метод фіксування інформації 23 3.4. Способи й засоби запису інформації 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Інформатика

Обєктивність та субєктивність інформації. Повнота інформації 2 Зовнішні пристрої комп’ютера 9 Практичне завдання 13 Список використаної літератури 18

Теоретичні основи інформатики

1. Теоретичні основи економічної інформації. 3 1.1. Поняття економічної інформації. Багаторівнева структура економічної інформації, їх загальні властивості та закономірності. 3 1.2. Одиниці вимірювання. 4 1.3. Методи подання та кодування інформації. 5 2. Структурна схема ПК та призначення його складових: процесор, пам’ять, пристрої введення та виведення інформації. 7 3. Програмне забезпечення 12 3.1. Системне 13 3.1.1. Операційні системи 13 3.1.2. Службове ПЗ 15 3.2. Прикладне ПЗ 16 3.3. Інструментальне 19 4. ОС WINDOWS та пакет MS OFFICE 19 4.1. Загальна характеристика Windows Xp. 19 4.2. Призначення та загальна характеристика пакету Word. 22 4.3. Технології пов’язування та впровадження об’єктів. 24 5. Комп’ютерні мережі: 25 5.1. Основні поняття: протоколи, доменна система, робочі станції, середовище передання інформації. 25 5.2. Класифікації комп’ютерних мереж: загальна характеристика мережі Internet і його основні служби. 27 Висновки 36 Список використаних джерел. 37

Інформатика

Налагодження клавіатури засобами операційної системи Windows 2 Засоби створення таблиць в СУБД Microsoft Access 3 Глобальні комп’ютерні мережі як джерела інформації для управління виробництвом 8 Технологія передачі інформації і її отримання при користуванні електронною поштою 10 Література: 13

Розвиток і розміщення інформаційної індустрії

Вступ 3 І. Теоретичні засади поняття “інформація” 5 1.1. Інформація і дані 5 1.2. Інформаційний простір бізнесу 8 ІІ. Інформаційний ринок 13 2.1. Інформаційний ринок в країнах Європи. 13 2.2. Нова роль бібліотеки 14 2.3. Internet 16 ІІІ. Використання інформації 23 3.1. Використання інформаційних технологій в маркетингу 23 3.2. Технології комерційного розповсюдження інформації 26 Висновки та пропозиції 34 Список використаної літератури 36