институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ В ІНДУСТРІЇ МОДИ

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент стратегический | Курсовая | Страниц: 27 | Год: 2005 | Размер: 32 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ В ІНДУСТРІЇ МОДИ

ВСТУП 3
І. СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ. 5
1.1. Сутність поняття «стратегія управління» в ринкових умовах. 5
2.2. Структура стратегії управління 7
ІІ. МОДА ЯК ВИД БІЗНЕСУ 10
2.1. Визначення поняття “індустрія моди” 10
2.2. Принципи стратегії управління в світовій індустрії моди 13
ВИСНОВКИ 22
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26

Cмотрите также:
Управління маркетингом в індустрії моди

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ 4 1.1.Поняття управління маркетингом, цілі та функції 4 1.2. Основні концепції управління маркетингом 6 2. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ІНДУСТРІЇ МОДИ 12 2.1. Процес моди 12 2.2. Дослідження сповивачів моди 15 2.2. Основні напрямки модельної індустрії в Україні 17 2.3. Дослідження вітчизняного ринку бренді 20 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ШЛЯХІВ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ МОДЕЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ 25 ВИСНОВОК 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Оборотні фонди в індустрії моди

1. Загальна характеристика виробничих фондів підприємств індустрії моди 3 2. Структура оборотних фондів підприємств індустрії моди 5 3. Нормування оборотних фондів підприємств індустрії моди 7 4. Ефективність використання оборотних фондів підприємств індустрії моди 9 Список використаної літератури 14

Напрямок розвитку кольору в фешен індустрії + Доповідь + Анотація

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти проблеми використання кольору в індустрії моди 7 1.1. Історія проблеми та аналіз наукових джерел 7 1.2. Феномен сучасної індустрії моди (фешн-індустрії) 15 1.3. Роль кольору у формуванні образу світу та художнього твору 24 1.4. Особливості людського сприйняття кольорів 29 РОЗДІЛ 2. Практичне вивчення сучасних тенденцій розвитку кольорової гами у фешен-індустрії 41 2.1. Особливості використання кольору в одязі 41 2.2. Специфіка задіяння кольорової гами у зачісках 45 2.3. Використання кольору в макіяжі 56 2.4. Кольоровий дизайн інтер’єру 67 РОЗДІЛ 3. Інноваційні заходи спрямовані на вдосконалення управління сферою індустрії краси з використанням кольору 72 3.1. Дослідження поглядів провідних дизайнерів на майбутні актуальні кольори у фешн-індустрії 72 3.2. Загальні перспективи поєднання натуральних та штучних кольорів у моді 82 3.3. Аналіз перспективних показів колекцій одягу з використанням модних кольорів 87 3.4. Майбутнє кольору в зачісках та макіяжі 91 3.5. Перспективи кольорового дизайну інтер’єру 97 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 106 ДОДАТКИ 109

Нематеріальні активи підприємств індустрії моди

Нематеріальні активи підприємств індустрії моди 2 Література 12

Мода і реклама

ВСТУП 3 1. ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ 5 2. ЗВ’ЯЗОК МОДИ З РЕКЛАМОЮ 7 2.1. Мода як соціальний феномен. 12 2.2. Реклама – двигун моди 14 2.3.Соціальна реклама і мода 15 3. СТВОРЕННЯ РЕКЛАМИ І РОЛЬ МОДИ В ЦЬОМУ ПРОЦЕСІ 19 3.1. Мода та емоції в рекламі 20 3.2. Мода та сезонність у рекламі 26 3.3. Мода та рекламні обриси 28 4. ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ І МОДИ НА СВІДОМІСТЬ ЛЮДИНИ 33 ВИСНОВКИ 41 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 43 ДОДАТКИ 45

Маркетингові заходи для етапів життєвого циклу товарів

РОЗРОБКА НОВОГО ТОВАРУ 3 Чому нові товари зазнають невдачі? 3 Від чого залежить успіх нового товару 4 МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ НА ЕТАПАХ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ 5 Життєвий цикл стилів, моди і фетишів 8 Етап виведення на ринок 10 Етап росту 12 Етап зрілості 14 Зміна ринку 14 Зміна товару 15 Відновлення маркетингового комплексу 15 Спад 15 ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОДУКЦІЄЮ 20 Швидке старіння продукції 20 Процес зняття постарілого виробу з виробництва 24 ЯК ВИГЛЯДАЄ МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД СТАДІЇ ЖЦТ? 26 Стратегія інтенсивного маркетингу 26 Стратегія вибіркового проникнення 27 Стратегія широкого проникнення 27 Стратегія пасивного маркетингу 27

Матеріальне стимулювання праці та управління трудовими ресурсами в підприємствах туристичної індустрії

ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ТРУДОВІ РЕСУРСИ ТА СПЕЦИФІКА УПРАВЛІННЯ НИМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ..............................................5 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ............................................17 РОЗДІЛ 3. МАТЕРІАЛЬНЕ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ ПРАЦІНИКІВ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ.....................................................................26 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ...........................................................................31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................34 ДОДАТОК

Стратегія інвестиційної діяльності фірми

Вступ 2 1. Поняття інвестиції. 4 2. Стратегії управління інвестиціями. 6 2.1. Загальна стратегія компанії. 6 2.2. Маркетингова стратегія компанії. 9 2.3. Стратегія ефективного власника. 11 2.4. Стратегія спекулятивного злиття або поглинання. 13 2.5. Стратегія вертикальної інтеграції. 14 2.6. Стратегія зв’язаної диверсифікації. 17 2.7. Міжнародні конкурентні стратегії. 18 3. Вибір стратегії інвестування або основний аналіз зрілості галузі. 21 Висновок. 26 Список використаної літератури: 27

Рекордингова індустрія в системі шоу-бізнеса

Вступ. 2 1. Ціль функціонування і зміст рекордингової індустрії в системі культури і шоу-бізнесу. 4 1.1 Структура, особливості рекордингової індустрії та характер творчої праці. 4 1.2 Специфіка взаємовідносин ринку рекордингової індустрії і культури. 6 1.3 Структура рекордингової індустрії та суб’єкти, що працюють на ринку шоу-бізнесу. 8 2. Особливості ринку рекордингової індустрії культури та шоу-бізнесу України. 12 2.1 Створення умов праці та захист об’єктів творчої діяльності. 12 2.2 Підприємництво в рекордингові індустрії на Україні. 15 2.3 Типи організацій рекордингової індустрії в системі культури і шоу-бізнесу. 17 3. Основні проблеми рекордингової індустрії в системі культури і шоу-бізнесу. 19 Виновок. 23 Список використаних літературних джерел. 26

Основні напрямки сучасної моди

Вступ 2 1. Основні напрямки сучасної моди 3 2. Прет-а-порте 5 3. Висока мода 7 4. Сучасні стилі одягу 9 Висновки 17 Список використаної літератури 18