институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психологічні прийоми ефективного спілкування

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2005 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 25 грн. | Смотреть | Купить

Психологічні прийоми ефективного спілкування

1. Прийоми атракції 3
2. Активне вислуховування 5
3. Переконання 7
4. Прийняття рішень 10
Список використаної літератури 14

Cмотрите также:
Психологічні аспекти організації ділового спілкування

Вступ 3 1. Важливість і значимість ділового спілкування менеджера 3 1.1. Форми і особливості ділового спілкування 3 1.2. Основні етапи і тактичні прийоми ведення переговорів 5 1.3. Протиріччя і характер їх вирішення в ході ділового спілкування 5 2. Психологічні аспекти організації ділового спілкування 7 2.1. Підготовка переговорів 7 2.2. Етапи і тактичні прийоми переговорів 9 2.3. Психологічні аспекти організації ділового спілкування 9 3. Прийоми проведення переговорів 10 3.1. Раціональні прийоми підготовки і проведення бесід і нарад 10 3.2. Прийоми переконання в діловому спілкуванні 12 3.3. Форми організації ділових контактів 14 Висновки 16 Список використаної літератури 16

Психологічні прийоми ефективного спілкування

ЗМІСТ 1. Прийоми атракції 3 2. Активне вислуховування 9 3. Переконання 10 4. Прийняття рішення 13 Список використаної літератури 16

Психологічні прийоми ефективного спілкування

Вступ 3 1. Прийоми атракції 4 2. Активне вислуховування 8 3. Переконання 10 4. Прийняття рішення 16 Висновки 22 Список літератури 23

СПЕЦІФІКА ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА”

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Поняття професійного спілкування 5 1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 8 1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 9 1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 13 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 15 2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 15 2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 17 2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 18 2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 20 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ТРЕНІНГ ЕФЕКТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМ “ПЕДАГОГ - ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 26 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Психологічні прийоми та позитивні якості успішного ділового спілкування

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Теоретико-методологічні основи дослідження прийомів ділового спілкування 5 1.2. Особливості становлення культури ділового спілкування 8 1.3. Психологічні прийоми успішного ділового спілкування 13 РОЗДІЛ 2. ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРИЙОМІВ ТА ПОЗИТИВНИХ ЯКОСТЕЙ УСПІШНОГО ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ (практика) 21 2.1. Організація дослідження 21 2.2. Констатуючий експеримент 22 2.3. Формуючий експеримент 23 2.4. Контрольний експеримент 31 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35

Специфіка професійного спілкування в діяльності педагога що працює в інтегрованих групах

ВСТУП 4 Розділ 1. Психолого-педагогічні особливості ведення професійного спілкування 1.1. Поняття професійного спілкування 7 1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 10 1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 11 1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 14 Розділ 2. Психологічні закономірності професійного спілкування в системі спілкування “педагог-інтегрована група” 17 2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 17 2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 20 2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 21 2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 24 2.4.1. Стеріотипізація, проекція, ідентифікація, емпатія і рефлексія в професійному спілкуванні 25 РОЗДІЛ 3. Практична частина. Тренінг ефективного професійного спілкування в систем “педагог - інтегрована група” 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Психологічні особливості ділового спілкування

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретична частина 5 1.1. Історико-психологічні аспекти дослідження проблеми ділового спілкування 5 1.2. Характеристика ділового спілкування 12 1.2.1. Визначення спілкування, його класифікація 13 1.2.2. Психологічні особливості ділового спілкування 16 1.2.3 Зони спілкування 17 1.2.4. Фази спілкування 18 1.2.5.Форми і функції спілкування 19 1.2.6. Стратегія і тактика спілкування 20 1.2.7. Рівні ділового спілкування 21 Розділ 2. Практична частина 23 2.1. Методика дослідження 23 2.2. Організація проведення дослідження та результати 29 2.3. Рекомендації щодо досягнення взаєморозуміння у спілкуванні 31 Висновки 36 Список використаних джерел 37 Додатки 39

Контрольна робота з типології управління

ЗМІСТ 1. Управлінська практика і теорії ососбистості 3 2. Менеджер як особистість і його мотиваційна сфера 4 3. Методи вивчення ососбистості з метою удосконалення управління 5 4. Методи психологічного впливу в системах управління 7 5. Мотивація як фактор управління особистістю 9 6. Психологія колективних форм контролю 10 7. Психологічні умови ефективного управлінського спілкування 12 8. Психологічні прийоми генерації альтернатив 13 9. Професіограма та її основні складові 14 Список використаних джерел 16

Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення

Вступ 3 Розділ 1. Загальне поняття про спілкування, його функції 5 1.1. Спілкування його структура та функції 5 1.2. Психологічні способи впливу в процесі спілкування. Прийоми підвищення ефективності спілкування 9 1.3. Фактори, які впливають на спілкування 12 Розділ 2. Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення 14 2.1. Спілкування - один з основних інструментів професійної діяльності соціального працівника 14 2.2. Модель, етапи та засоби професійного спілкування соціального працівника 17 2.3. Особливості спілкування з людьми, які мають різні типи психологічної конституції 25 2.4. Вдосконалення навичок слухання 30 Висновки 34 Список використаних джерел 36

Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення

Вступ 3 Розділ 1. Загальне поняття про спілкування, його функції 5 1.1. Спілкування його структура та функції 5 1.2. Психологічні способи впливу в процесі спілкування. Прийоми підвищення ефективності спілкування 9 1.3. Фактори, які впливають на спілкування 12 Розділ 2. Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення 14 2.1. Спілкування - один з основних інструментів професійної діяльності соціального працівника 14 2.2. Модель, етапи та засоби професійного спілкування соціального працівника 17 2.3. Особливості спілкування з людьми, які мають різні типи психологічної конституції 25 2.4. Вдосконалення навичок слухання 30 Висновки 34 Список використаних джерел 36