институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Казки - розповідний жанр усної народної творчості

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 13 | Год: 2010 | Размер: 21 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Казки - розповідний жанр усної народної творчості

Зміст


1. Казки - розповідний жанр усної народної творчості 3
2. А. Барто - поет і педагог 9
Список використаної літератури 13
Cмотрите также:
Казки - розповідний жанр усної народної творчості

Зміст 1. Казки - розповідний жанр усної народної творчості 3 2. А. Барто - поет і педагог 9 Список використаної літератури 13

Описати три жанри народної творчості

ЗМІСТ 1. Українська народна музика, як жанр усної народної творчості 3 2. Роль обрядових пісень та билин в усній народній творчості України 7 3. Казки – жанр усної народної творчості 11 ЛІТЕРАТУРА 14

Формування моральних якостей особистості засобами усної народної творчості

Вступ 3 Розділ І 7 1.1 Роль морального виховання засобами усної народної творчості 7 1.2 Сутність фольклору та його педагогічний потенціал 13 Розділ ІІ 18 2.1 Форми і методи роботи педагога 18 2.2 Зміст і організація фольклорної практики 21 2.3 Фольклорна підготовка на заняттях мовно-літературного, психолого-педагогічного циклів, у процесі педагогічної практики 26 Висновки 31 Список використаної літератури 33 Додаток 1. Орієнтовна послідовність запису творів при проведенні польових досліджень 35

Цінність казки як літературного жанру для розвитку творчості і уявлення молодших школярів

Вступ. 4 1.Казка як особливий літературний жанр. 6 2.1.Казка –ціннісна спадщина минулих поколінь. 6 2.2.Казка у шкільній програмі. 7 2.Розвиток уяви та творчих здібностей у мол. школярів за допомогою казки. 9 2.1.Характеристика мол. шкільного віку. 9 2.2.Характеристика уяви та прийомів та методів її розвинення. 10 2.3.Розвиток творчості та уявлення за допомогою слова («Граматика фантазій» Дж. Радарі). 13 2.4.Різноманітні завдання та ігри для розвинення уяви. 15 3.Методика проведення урока вивчення казки. 22 Висновки. 26 Список використаної літератури. 28

Сонети у творчості Шекспіра та Петрарки

Вступ 3 Сонетний жанр у творчості Шекспіра 5 Сонетна творчість Франческо Петрарки 15 Висновок 21 Перелік використаної літератури 22

ВПРОВАДЖЕННЯ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ 7 1.1 Іграшка як відображення національної свідомості українців 7 1.2 Народна іграшка як обрядова субстанція 11 РОЗДІЛ 2. ВПРОВАДЖЕННЯ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 14 2.1 Матеріали для виготовлення народної іграшки 14 2.2 Методика виготовлення народних іграшок на прикладі казки 22 ВИСНОВОК 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27

Розвиток жанру фентезі у творах Дж.Р.Р. Толкієна

Вступ 2 1. Жанр фентезі у світовій літературі 3 2. Джон Рональд Роуєл Толкієн: життєвий шлях та основи творчості у стилі фентезі 11 3. Жанр фентезі та його розвиток у творах Дж.Р.Р. Толкієна 18 Висновки 26 Список використаної літератури 27

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ 7 1.1 Іграшка як відображення національної свідомості українців 7 1.2 Народна іграшка як обрядова субстанція 11 РОЗДІЛ 2. ВПРОВАДЖЕННЯ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 14 2.1 Матеріали для виготовлення народної іграшки 14 2.2 Методика виготовлення народних іграшок на прикладі казки 22 ВИСНОВОК 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27

Використання фольклору у морально-естетичному вихованні школярів

Вступ І. Теоретичні основи морально-естетичного виховання школярів. 1.1. Моральне виховання. 1.2. Естетичне виховання. ІІ. Фольклор – джерело формування моральної поведінки та естетичних вражень школярів. 2.1. Дитячий фольклор та його жанри. 2.2. Фольклор у вихованні культури поведінки школярів. 2.3. Виховання усвідомлення краси слова засобами усної народної творчості. ІІІ. Можливості використання фольклору як могутнього засобу морально-естетичного виховання з точки зору педагогічного та наукового досвіду. 3.1. Історична роль фольклору у морально-естетичному вихованні школярів. Висновки. Список використаних джерел. Додатки.

Жанр комедії у творчості М.Куліша

Вступ 3 Розділ І. Микола Куліш – видатний драматург та майстер комедії 5 1.1 Розвиток жанру комедії в Україні 5 1.2 Життєвий шлях Миколи Куліша 7 1.3 Значення комедії у творчості М.Куліша 9 Розділ ІІ. Розвиток комедії. Творчість Куліша 11 2.1 „Отак загинув Гуска” 11 2.2 Трагікомедія М.Куліша – “Народний Малахій” 13 Розділ ІІІ. Жанрові особливості комедій 15 3.1 “Мина Мазайло” – найвидатніша комедія драматурга 15 3.2 Інтермедія “Хулій Хурина” 19 Висновки 22 Література 24