институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Національно-психологічні особливості та традиції ділової комунікації

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 18 | Год: 2010 | Размер: 21 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Національно-психологічні особливості та традиції ділової комунікації

Зміст:



Вступ 2
Національно-психологічні особливості та традиції ділової комунікації 3
Висновки 15
Список використаної літератури: 17
Cмотрите также:
Національно-психологічні особливості та традиції ділової комунікації

Зміст: Вступ 2 Національно-психологічні особливості та традиції ділової комунікації 3 Висновки 15 Список використаної літератури: 17

Національно-мовні особливості звертань, вітань, та знайомств у європейських народів

Зміст Вступ 3 Традиції, як історичні передумови формування етикету 4 Історія інтерпретацій поведінкових стереотипів як етикетних 7 Особливості спілкування у країнах Європи 8 Формування національно-мовної картини світу формами та засобами вираження етикету 14 Висновок 18 Література: 19

Психологічні вимоги до ділової людини

Зміст Вступ 3 1 Особистість як суб’єкт управління 4 2 Психологічні вимоги до ділової людини 7 3 Формування позитивного ставлення до керівника 8 Висновок 16 Використана література 17

Психологічні вимоги до ділової людини

Зміст Вступ 3 1 Особистість як суб’єкт управління 4 2 Психологічні вимоги до ділової людини 7 3 Формування позитивного ставлення до керівника 8 Висновок 16 Використана література 17

Види комунікацій

ПЛАН 1. Сутність комунікацій, їх класифікація за ознаками 2. Комунікації між організацією і її середою 3.Міжрівневі комунікації в організаціях 4.Комунікації між рівнями і підрозділами 5. Комунікації між різними відділами (підрозділами) 6. Комунікації керівник-підлеглий 7. Комунікації між робітником і робочою групою 8. Неформальні комунікації Література

Види комунікацій

ПЛАН 1. Сутність комунікацій, їх класифікація за ознаками 2. Комунікації між організацією і її середою 3.Міжрівневі комунікації в організаціях 4.Комунікації між рівнями і підрозділами 5. Комунікації між різними відділами (підрозділами) 6. Комунікації керівник-підлеглий 7. Комунікації між робітником і робочою групою 8. Неформальні комунікації Література

Моделювання комунікативного процесу

Зміст 1. Соціологічні і психологічні моделі комунікації 3 1.1 Двоступінчаста модель комунікації 3 1.2 Спіраль мовчання. Ефект оркестрового вагона. Зрушення останньої хвилини 4 1.3 Дифузійна теорія 5 1.4 Метафора 7 2. Семіотичні моделі комунікації 9 2.1 Модель Романа Якобсона 9 2.2 Модель Юрія Лотмана 10 Література 12

Паблик рилейшинз і поняття сучасної системи ділової комунікації та її методи

ПЛАН 1. Паблик рилейшинз і поняття сучасної системи ділової комунікації та її методи 2. Методи впливу на масову свідомість через Паблік рилейшнз ЛІтература

Паблик рилейшинз і поняття сучасної системи ділової комунікації та її методи

ПЛАН 1. Паблик рилейшинз і поняття сучасної системи ділової комунікації та її методи 2. Методи впливу на масову свідомість через Паблік рилейшнз ЛІтература

Специфіка комунікативного процесу, функції спілкування

Вступ 2 І. Специфіка обміну інформацією між людьми 6 1.1 Сутність міжособистісної комунікації 6 1.2 Психологічні особливості вербальної та невербальної комунікації 15 1.3 Єдність спілкування та діяльності 26 ІІ. Функції спілкування 30 Висновки 35 Список використаної літератури 37