институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ

Каталог пособий и учебных материалов | Гостиничное хозяйство | Диплом | Страниц: 131 | Год: 2010 | Размер: 3863 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ

ЗМІСТ


1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ 2
1.1 Особливості конкурентоспроможності послуг 2
1.1.1 Конкурентне середовище та стратегія конкуренції фірми 3
1.1.2. Аналіз зовнішнього середовища 4
1.1.3. Аналіз внутрішнього середовища 11
1.1.4 Особливості сфери послуг 14
1.1.5 Конкуренція та конкурентні стратегії 15
1.1.6 Структурний аналіз галузей 25
1.2. Послуги готельного бізнесу і особливості маркетингу в цій сфері 31
1.3.Дослідження ринку готельних послуг 36
2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СИТУАЦІЇ НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ДНІПРОПЕТРОВСЬКА 41
2.1 Характеристика ринку готельних послуг України 41
2.2 Огляд конкурентної ситуації на ринку готельних послуг м.Дніпропетровська 49
2.3 Обґрунтування вибору методики визначення конкурентоспроможності готелю «Парк-Готель» 55
2.3.1.Аналіз цільового ринку фірми і вибір стратегії його обхвату 55
2.3.2 Позиціонування товару у вибраному сегменті ринку 57
2.4 Визначення конкурентних позицій «Парк-Готелю» 60
3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ «СВ-ПАРК» 65
3.1 Розробка рекомендацій з підвищення конкурентоспроможності готелю 65
3.2 Програма маркетингових заходів з підвищення конкурентоспроможності 74
3.2.1 Розробка концепції й бюджету рекламної кампанії 74
3.2.2 Оцінка ефективності рекламної кампанії 78
Cмотрите также:
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ

ЗМІСТ 1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ 3 1.1 Особливості конкурентоспроможності у галузі послуг 3 1.1.1 Особливості сфери послуг 4 1.1.2. Аналіз зовнішнього середовища 4 1.1.3. Аналіз внутрішнього середовища 12 1.1.4 Конкурентне середовище та конкурентні стратегії 15 1.2. Послуги готельного бізнесу і особливості маркетингу в цій сфері 28 1.3.Дослідження ринку готельних послуг 33 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СИТУАЦІЇ НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ДНІПРОПЕТРОВСЬКА 38 2.1 Характеристика ринку готельних послуг України 38 2.2 Огляд конкурентної ситуації на ринку готельних послуг м.Дніпропетровська 45 2.3 Обґрунтування конкурентоспроможності готелю «Парк-Готель» 52 2.3.1.Аналіз цільового ринку фірми і вибір стратегії його обхвату 52 2.3.2 Позиціонування товару на обраному сегменті ринку 53 2.4 Визначення конкурентних позицій «Парк-Готелю» 60 3. ГОЛОВНІ НАПРЯМКО ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПОСЛУГ «ПАРК-ГОТЕЛЬ» 66 3.1 Вдосконалення цінової стратегії 66 3.2 Вдосконалення стратегій надання послуг 67 3.2.1. Удосконалення відбору та підготовки кадрів на підприємстві 68 3.2.2 Удосконалення якості обслуговування шляхом утворення реєстру постійних клієнтів 73 3.2.3 Удосконалення якості обслуговування за рахунок створення системи резервування через мережу Інтернет 74 3.3 Вдосконалення стратегії просування 75 3.3.1 Розробка бюджету рекламної кампанії «Парк-Готель» 78 3.4 Оцінка ефективності запропонованих заходів - 82 - 3.4.1 Оцінка ефективності реалізації заходів комплексу стратегічного маркетингу - 82 - 3.4.2 Оцінка ефективності рекламної кампанії - 83 - ЛІТЕРАТУРА - 87 -

Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи і засоби її забезпечення

Вступ. 3 1. Принципи конкурентоспроможності продукції. 5 2. Характеристика факторів, що впливають на конкурентоспроможність продукції. 8 2.1. Види ринків та їх характеристика, сучасне становище ринку українських товарів. 8 2.2. Цінова складова характеристики конкурентоспроможності продукції. 13 2.3. Вплив якості на конкурентоспроможність продукції. 20 2.4. Витрати виробництва продукції, їх загальна характеристика. 27 3. Методи вимірювання конкурентоспроможності та шляхи її підвищення.. 33 Висновок. 41 Література. 60 Об’єктом роботи є вивчення думки провідних спеціалістів щодо проблеми конкурентоспроможності продукції. Предметом роботи є визначення факторів впливу на конкурентоспроможність продукції та визначення шляхів її підвищення. При написання роботи були використані навчальні посібники з економіки підприємства, маркетингу, стратегічного планування, управління підприємством та публікації провідних спеціалістів стосовно проблем конкурентоспроможності у пресі.

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 1.КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1.Поняття конкурентоспроможності продукції 5 1.2. Оцінка рівня конкурентноздатності товару 7 2. ТЕХНІКО – ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРИДНІПРОВСЬКОЇ ТЕС 9 2. 1 Характеристика Придніпровської ТЕС 9 2.2.Техніко-економічні показники 12 2.3. Конкурентоспроможність Придніпровської ТЕС на фоні сучасного стану галузі 14 3. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМКІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ. ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 30 ВИСНОВКИ 39 ЛІТЕРАТУРА 41

Економічне обґрунтування заходів по забезпеченню конкурентоспроможності продукції

ВСТУП 4 1.КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1.Формування конкурентноспроможної середи. Фактори, що впливають на конкурентоспроможність 6 1.2.Поняття конкурентоспроможності продукції 10 1.3. Оцінка рівня конкурентноздатності товару 13 2. ТЕХНІКО – ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРИДНІПРОВСЬКОЇ ТЕС 15 2. 1 Характеристика Придніпровської ТЕС 15 2.2.Техніко-економічні показники 18 2.3. Конкурентоспроможність Придніпровської ТЕС на фоні сучасного стану галузі 20 3. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМКІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ. ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 36 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45 ЛІТЕРАТУРА 47

Шляхи підвищення властивостей і конкурентоспроможність радіотоварів

Вступ 3 1. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства та продукції 4 2. Конкурентоспроможність радіотоварів 8 Висновки 11 Список використаних джерел 12

НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 1.КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ 4 1.1.Формування конкурентноспроможної середи. Фактори, що впливають на конкурентоспроможність 4 1.2. Оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства 10 1.3. Основна концепція управління конкурентоспроможністю 17 2. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТОВАРУ 21 2.1.Поняття конкурентоспроможності товару 21 2.2. Оцінка рівня конкурентноздатності товару 24 2. 3. Конкурентоспроможність українських товарів 26 РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМКІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ 37 Висновки 50 Література 53

Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості

Зміст Вступ 4 1. Якість та конкурентоспроможність продукції 6 1.1. Якість продукції 6 1.2. Конкурентоспроможність продукції 12 1.3. Ефективність і способи її підвищення 17 2. Стандартизація та сертифікація продукції 22 3. Розрахунок рівня конкурентоспроможності підприємства на основі використання вітчизняних і міжнародних стандартів якості 26 4. Державна політика у сфері управління якістю продукції 29 Висновки 33 Список використаних джерел 34

УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ (НА ПРИКЛАДІ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Конкурентоспроможність як економічна категорія 7 1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства 14 1.3. Складові системи управління конкурентоспроможністю підприємства 18 1.4. Методичне забезпечення оцінки конкурентоспроможності підприємства 31 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 43 2.1 Аналіз ринку туристичних послуг України 43 2.2 Аналіз внутрішнього середовища туристичного центру „ ” 68 2.3 Оцінка конкурентоспроможності туристичного центру „ ” 81 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ « » 90 3.1. Обґрунтування стратегічних напрямків розвитку туристичного центру 90 3.2. Удосконалення організаційної структури управляння туристичного центру « » 96 ВИСНОВКИ 111 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 117 ДОДАТКИ 123

Стратегічний аналіз компанії Аеросвіт

Вступ. 1.Визначення стратегічного аналізу авіакомпанії 1.1. Сегментація транспортних послуг 1.2 SWOT-аналіз як інструмент стратегічного аналізу 1.3. Конкурентоспроможність компанії на українському ринку. 2.Управління стратегічними змінами компанії. 2.1. Організація стратегічного маркетингу. 2.2. Визначення стратегічних змін етапу життєвого циклу компанії. Висновки. Використана література

Контрольна з маркетингу

1. Теорія. Шляхи і методи визначення конкурентоздатності послуг 3 2. Практика. Практичний аналіз конкурентоздатності послуг на прикладі ТОВ “Славута” 8 Список використаної літератури 26