институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості розробки проектів договорів закупок товарів на ярмарку, методика їх аналізу, вияву розбіжностей та узгодження

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 17 | Год: 2010 | Размер: 20 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Особливості розробки проектів договорів закупок товарів на ярмарку, методика їх аналізу, вияву розбіжностей та узгодження

Зміст

1. Особливості розробки проектів договорів закупок товарів на ярмарку, методика їх аналізу, вияву розбіжностей та узгодження 3
2. Протоколи, види, порядок їх написання та оформлення 8
3.Договір про захист комерційної інформації 12
Список використаної літератури 17
Cмотрите также:
Особливості розробки проектів договорів закупок товарів на ярмарку, методика їх аналізу, вияву розбіжностей та узгодження

Зміст 1. Особливості розробки проектів договорів закупок товарів на ярмарку, методика їх аналізу, вияву розбіжностей та узгодження 3 2. Протоколи, види, порядок їх написання та оформлення 8 3.Договір про захист комерційної інформації 12 Список використаної літератури 17

Джерела закупок і постачання

Вступ / 1. Характеристика підприємства “Домовий” / 2. Поняття джерел закупок і їх характеристика / 3. Елементи закупок товарів в оптовій торгівлі / 4. Організація господарських зв’язків в процесі закупок товарів (договір купівлі-продажу) / 5. Облік та контроль виконання договорів постачання / Висновки та пропозиції / Список використаної літератури

Закупівля товарів на основі прямих зв язків

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Загальна характеристика джерел закупок товарів ..........................5
1.1. Поняття джерел закупок .....................................................................5
1.2. Критерії вибору постачальника........................................................10
Розділ 2. Шляхи налагодження прямих зв язків між
торговельним підприємством і виробниками.................................19
2.1. Закупівля товарів на оптових ярмарках, оптових ринках
виробників і виставках.......................................................................19
2.2. Створення системи тендерних закупівель ........................................22
Розділ 3. Укладення договорів поставки на основі прямих
господарських зв язків.......................................................................26
3.1. Загальні положення договору поставки.............................................26
3.2. Практичні аспекти укладення договорів поставки...........................29
Висновки .............................................................................................................36
Список використаної літератури........................................................................38


ЗАКУПІВЛЯ ТОВАРІВ НА ОСНОВІ ПРЯМИХ ЗВ’ЯЗКІВ

ЗМІСТ Вступ....................................................................................................................3 Розділ 1. Загальна характеристика джерел закупок товарів ..........................5 1.1. Поняття джерел закупок .....................................................................5 1.2. Критерії вибору постачальника........................................................10 Розділ 2. Шляхи налагодження прямих зв’язків між торговельним підприємством і виробниками.................................19 2.1. Закупівля товарів на оптових ярмарках, оптових ринках виробників і виставках.......................................................................19 2.2. Створення системи тендерних закупівель ........................................22 Розділ 3. Укладення договорів поставки на основі прямих господарських зв’язків.......................................................................26 3.1. Загальні положення договору поставки.............................................26 3.2. Практичні аспекти укладення договорів поставки...........................29 Висновки .............................................................................................................36 Список використаної літератури........................................................................38

Роль і розвиток ярмаркової торгівлі в ринкових умовах господарювання

Вступ.....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні основи розвитку ярмаркової торгівлі в Україні............5
1.1. Суть та значення торгівлі на ярмарку.......................................................5
1.2. Порядок підготовки та проведення закупівельних робіт
на ярмарку та виставках...........................................................................13
1.3. Вимоги до обладнання та оформлення стендів,
організації роботи......................................................................................17
Розділ 2. Організація комерційної діяльності на сучасних виставках,
найбільш відомих ярмарках...............................................................23
2.1. Психологія і укладення комерційних договорів на ярмарках...............23
2.2. Порядок вирішення розбіжностей між учасниками...............................27
Розділ 3. Зарубіжний досвід роботи ярмарок...................................................30
Висновки...............................................................................................................34
Список використаної літератури........................................................................36


Методика і організація обліку, аналізу і аудиту операцій з руху товарів в системі управління підприємством

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 Теоретико-методичні основи обліку, аналізу і аудиту операцій з руху товарів 7 1.1 Визнання та оцінка товарів 7 1.2. Економіко-правовий аналіз та огляд нормативної бази спеціальної літератури 13 1.3 Організаційно-економічна характеристика ТОВ «ІміджМейл» 18 РОЗДІЛ 2 Методика і організація операцій з руху товарів 24 2.1 Документальне забезпечення та організація обліку надходження і вибуття товарів 24 2.2 Облік операцій з придбання товарів 29 2.3 Облік реалізації товарів оптом і вроздріб 35 Розділ 3. Аналіз руху товарів 44 3.1 Цілі, задачі та джерела інформації аналізу операцій з руху товарів 44 3.2 Методика аналізу товарів 48 3.3 Резерви підвищення ефективності використання товарів 55 Розділ 4 Методика і організація аудиту операцій з рухом товарів 61 4.1 Організація аудиту операцій з рухом товарів 61 4.2 Методика зовнішнього аудиту операцій з руху товарів 65 4.3 Особливості внутрішнього аудиту операцій з руху товарів 73 ВИСНОВКИ 87 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 92 ДОДАТКИ 95

Основні цілі та завдання фінансового аналізу інвестиційного проекту

Вступ 3 1. Методологічні основи інвестиційного проектування 5 2. Аналіз ефективності розробки інвестиційних проектів в умовах перехідної економіки України 10 3. Резерви підвищення ефективності розробки інвестиційних проектів 14 Висновки 18 Література 20 Особливості формування ефективності інвестиційного процесу на підприємствах харчової промисловості на сучасному етапі 22-29

Організація і методика обліку та аналізу реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ I 7 Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг на підприємстві 7 1.1 Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 7 1.2 Організація і методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 11 1.3 Теоретичні основи аналізу реалізації готової продукції, товарів робіт, послуг 22 РОЗДІЛ II 30 Організація та методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг на підприємстві 30 2.1 Документування господарських операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів робіт, послуг 30 2.2 Організація аналітичного та синтетичного обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 35 2.3 Методика відображення операцій пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів, робіт, послуг 40 2.4 Автоматизація обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 50 РОЗДІЛ ІІІ 61 Організація та методика аналізу реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг в Асоціації «Укрліссервіс» 61 3.1 Завдання, напрямки аналізу, джерела інформації реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 61 3.2 Методика аналізу операцій пов язаних з реалізацією готової продукції, товарів, виконаних робіт (послуг) 70 3.3 Особливості аналізу та контролю за відображенням результатів в обліку і фінансовій звітності реалізації готової продукції 81 ВИСНОВОК 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 102 ДОДАТКИ 107

Удосконалення обліку контролю та аналізу надходження товарів у системі управління підприємством

ЗМІСТ РОЗДІЛ 1 9 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОБІЛКУ КОНТРОЛЮ І АНАЛІЗУ НАДХОЖЕННЯ ТОВАРІВ 9 1.1. Економічна сутність товарних запасів 9 1.2. Економіко-правовий аналіз та огляд нормативної бази спеціальної літератури 15 Висновки до першого розділу 17 РОЗДІЛ 2 19 СУЧАСНИЙ СТАН ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ НАДХОДЖЕННЯ ТОВАРІВ 19 2.1. Організаційні та технологічні особливості базового підприємства та їх вплив на організацію і методологію обліку надходження товарів 19 2.2. Фінансовий облік надходження товарів 37 2.3. Удосконалення податкового обліку надходження товарів 56 2.4. Облік надходження товарів у системі прийняття управлінських рішень 56 2.4Податковий облік надходження товарів від постачальників і податкового кредиту з ПДВ 62 2.5. Організація обліку надходження товарів в інформаційних бухгалтерських системах 71 Висновки до другого розділу 81 РОЗДІЛ 3 82 КОНТРОЛЬ ТА ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ НАДХОДЖЕННЯ ТОВАРІВ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 82 3.1. Система показників інформаційна база і основні методологічні прийоми контролю та економічного аналізу 82 3.2. Методика контролю наявності та використання товарів 86 3.3.Організація і методика економічного аналізу надходження товарів 92 3.4 Методика факторного аналізу 98 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 103 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 106 ДОДАТКИ 110

Суть значення, й умови закупівель товарів на виставках і ярмарках

ЗМІСТ ВТУП…………………………………………………………………………... 2 1. Суть значення, й умови закупівель товарів на виставках і ярмарках...................................................................................................... 3 2. Порядок подготовки та проведення закупівельної роботи на виставках і ярмарках…………………………………………………………………... 11 3. Вимоги до обладнання та оформлення стендів, організації роботи......... 13 4. Характеристика комерційних рішень щодо участі ярмаркових торгах торгівельного підприємства......................................................................... 21 5. Вимоги до презентації товарів на ярмарку................................................. 28 6. Технологія укладання комерційних договорів, характеристика документів, які отримують покупці від постачальників........................... 32 ВИСНОВКИ...................................................................................................... 33 ЛІТЕРАТУРА.................................................................................................... 34