институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Складання та оформлення наказу

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 25 | Год: 2010 | Размер: 22 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Складання та оформлення наказу

Зміст:

1. Форми наказів з основної діяльності та по особовому складу

2. Особливості оформлення текстів наказів

3. Практичне завдання: скласти і оформити наказ з основної діяльності (розпорядча частина 3-4 пункти); 2 накази по особовому складу - прийняття та звільнення працівника

4. Список використаної літератури
Cмотрите также:
Складання та оформлення наказу

Зміст: 1. Форми наказів з основної діяльності та по особовому складу 2. Особливості оформлення текстів наказів 3. Практичне завдання: скласти і оформити наказ з основної діяльності (розпорядча частина 3-4 пункти); 2 накази по особовому складу - прийняття та звільнення працівника 4. Список використаної літератури

Організація праці менеджера

1. Аналіз виконання роботи і використання робочого часу 2 2. Ділова кар’єра 9 3. Особливості складання наказу з питань основної діяльності, наказу про особовий склад. Трудовий договір. Протоколи, доповідні, службові записки, службові листи, акти, постанови, розпорядження, довідки, доручення, розписки 14 Література 20

Організація кадрового діловодства

РОЗДІЛ 1. ДОКУМЕНТУВАННЯ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 3 РОЗДІЛ 2. ДОВІДКОВО-ІНФОРМАЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ 19 РОЗДІЛ 3. СКЛАДАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ РОЗПОРЯДЧИХ ДОКУМЕНТІВ І ДОКУМЕНТІВ З ОСОБОВОГО СКЛАДУ 26 ВАРІАНТ 15 Завдання 1 (теоретичне) 1. Сформулюйте визначення наказу із загальних питань. 2. З яких частин, як правило, складається наказ із загальних питань? Що зазначають у цих частинах? 3. Назвіть основні реквізити наказу із загальних питань. Наведіть свої приклади цих реквізитів. 4. Що таке автобіографія? Складіть автобіографію. 5. З яких розділів зазвичай складається резюме? Складіть своє резюме. Завдання 2 (практичне) Складіть та оформіть за правилами наказ із загальних питань. Самостійно складіть реквізити: 28, 30. Література 32

Організація діловодства, документування операцій та аналітичного процесу на підприємстві

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Етапи документообігу в бухгалтерському обліку 6 1.1. Первинні документи: складання, оформлення, перевірка 6 1.2. Обробка документів 15 1.3. Зберігання документів 22 Висновки до розділу 1: 30 РОЗДІЛ 2. Документальне оформлення узагальнення бухгалтерської інформації 31 2.1. Складання балансу підприємства 31 2.2. Порядок складання звіту про фінансові результати 36 2.3. Порядок складання звіту про рух грошових коштів 39 2.4. Порядок складання звіту про власний капітал 45 2.5. Примітки до фінансової звітності: сутність та порядок складання 48 Висновки до розділу 2: 52 РОЗДІЛ 3. Документальне оформлення основних господарських операцій ТОВ «Альянс» 53 3.1.Облікова політика підприємства у сфері документообігу 53 3.2. Документування касовий операцій 56 3.3. Первинні документи з обліку операцій з основними засобами та нематеріальними активами 60 3.4. Документальне оформлення операцій з виробничими запасами 65 3.5. Документообіг з операцій з коштами на рахунку в банку 67 3.6. Документальне оформлення руху готової продукції та товарів 69 3.7. Документообіг з операцій по оплаті праці 71 3.8. Документальне оформлення узагальнення 72 Висновки до розділу 3: 73 Висновки 74 Використана література 76 ДОДАТКИ 79

Документування діяльності по кадрах

Зміст 1. Вступ 2. Загальна характеристика документації з кадрових питань 2.1 Заяви 2.2 Накази 2.3 Трудові книжки 2.4 Особова картка 2.5 Особовий листок з обліку кадрів 2.6 Трудова угода 2.7 Контракт 2.8 Автобіографія 2.9 Характеристика 2.10 Графік відпусток 2.11 Доручення 2.12 Розписка 3. Зразки оформлення документів 3.1 Зразок заяви про прийняття на роботу 3.2 Зразок наказу щодо особового складу 3.3 Зразок оформлення автобіографії 3.4 Зразок оформлення характеристики 3.5 Зразок оформлення доручення 4. Список літератури

Правила складання та оформлення документів та загальні вимоги до оформлення реквізитів документів

Зміст Вступ 3 1. Правила складання та оформлення документів та загальні вимоги до оформлення реквізитів документів 4 2. Вимоги до документів, підготовлених до друкування 8 3. Вимоги до бланків 11 Висновки 14 Список використаної літератури 15

Правила складання та оформлення документів та загальні вимоги до оформлення реквізитів документів

Зміст Вступ 3 1. Правила складання та оформлення документів та загальні вимоги до оформлення реквізитів документів 4 2. Вимоги до документів, підготовлених до друкування 8 3. Вимоги до бланків 11 Висновки 14 Список використаної літератури 15

Особливості створення документів

План Вступ Розділ І. Документування управлінської діяльності установ. 1.1. Класифікація документів. 1.2. Вимоги до бланків документів. 1.3. Вимоги до текстів службових документів. Розділ ІІ. Складання та оформлення службових документів. 2.1. Складання документів. 2.2. Оформлення документів. 2.3. Оформлення додатків до документів. 2.4. Розмноження документів. Додатки Список використаної літератури

. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО СКЛАДАННЯ Й ОФОРМЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ДЗУ 6 1.1. Поняття "документ", класифікація управлінських документів 6 1.2 Формуляр документа, його основні реквізити 9 1.3 Вимоги до змісту та розташування реквізитів документів 11 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО СКЛАДАННЯ Й ОФОРМЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 13 2.1 Поняття про організаційно-розпорядчі документи 13 2.2 Правила складання окремих видів організаційно-розпорядчих документів 15 2.3 Особливості підготовки довідково-інформаційної документації та їх оформлення 21 РОЗДІЛ 3. ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ОФОРМЛЕННЯ КАДРОВИХ ОПЕРАЦІЙ 24 3.1 Поняття та класифікація документів з особового складу 24 3.2 Документальне оформлення операцій по кадрах 26 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТКИ 35

Кадровий аудит

Вступ 1. Загальні положення організації роботи з документами з особового складу 2. Складання та оформлення документів з особового складу 3. Складання та оформлення організаційно-розпорядчих документів (розпорядження, довідки) Література