институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка та обгрунтування реклами для Салону краси «Оксана» (індустрія моди)

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2005 | Размер: 21 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

Розробка та обгрунтування реклами для Салону краси «Оксана» (індустрія моди)

1. Загальна характеристика підприємства Салон краси «Оксана» 4
2. Розробка рекламної кампанії підприємства 5
2.1. Планування рекламної кампанії підприємства 5
2.2. Методи розробки бюджету рекламної кампанії 11
3. Оцінка ефективності рекламної кампанії підприємства 17
Список використаних джерел 18

Cмотрите также:
РЕКЛАМА В МОДЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ

Завдання: Розробіть і обгрунтуйте рекламну кампанію для організації модельного бізнесу на вибір ЗМІСТ 1. Загальні засади організації рекламної компанії салону-краси 4 2. Позиціонування й активний маркетинг салону краси 4 3. Розробка рекламної компанії салону краси 7 3.1. Маркетингове дослідження відвідувачів салонів краси 7 3.2. Загальні відомості про салон краси 13 3.3. Організація презентації салону краси 16 Список використаної літератури 25

Організація і управління салоном краси

Вступ 4 Розділ 1. Суть організації та управління підприємством 5 1.1. Наукова організація управлінської праці 5 1.2. Оптимізація управлінської праці 8 Розділ 2. Аналіз організації та управління салону краси “Софі” 10 2.1. Організаційно-економічна характеристика салону краси “Софі” 10 2.2. Аналіз обсягу реалізації послуг салону краси “Софі” 12 2.3. Аналіз асортименту додаткових послуг салону краси “Софі” 17 Розділ 3. Шляхи удосконалення організації та управління салону краси “Софі” 20 3.1. Вдосконалення організації діяльності салону краси “Софі” 20 3.2. Пропозиції по формуванню позитивного іміджу салону краси “Софі” на ринку салонів краси м. Києва 22 Висновки 25 Список використаних джерел 27

Планування персоналу підприємства (на прикладі салону краси ТОВ “Сервіс-2”)

Зміст Вступ………………………………………………………………………….4 1. Сутність термінів: кадри, персонал підприємства, трудові ресурси і їхнє призначення……………………………………………………….6 2. Планування чисельності персоналу…………………………………...19 3. Мотивація як фактор підвищення ефективності праці....……………..41 4. Характеристика салону краси ТОВ “Сервіс-2”…………………….….48 5. Аналіз, розрахунок і обгрунтування чисельності персоналу салону краси ТОВ „Сервіс-2”................................................................................50 6. Відповідність професійного рівня персоналу.........................................54 7. Основні недоліки, пропозиції і висновки ……………………………..57 Список використаної літератури..…………………………………………59 Додатки

УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ

1. Проаналізуйте організаційну структуру салону краси. Проведіть SWOT-аналіз салону краси. 2 Література 9

Визначення цілей та задач бізнесу

ПЛАН Вступ 3 1. Визначення цілей та задач бізнесу 5 2. Визначення основних стратегій розвитку бізнесу 7 3. Визначення стратегій розвитку салону краси “Актуаль” 8 4. Види стратегій, котрі застосовуються в діяльності салону “Актуаль” 9 5. Стилі та принципи, які використовуються в управлінні салоном краси 10 6. Побудова моделі бізнесу 12 7.Які характеристики ви приймали для оцінки цього бізнесу 12 8. Проаналізувати технології менеджменту використані при організації салону краси “Актуаль” 13 Висновки 14 Список використаної літератури 15

Мода і реклама

ВСТУП 3 1. ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ 5 2. ЗВ’ЯЗОК МОДИ З РЕКЛАМОЮ 7 2.1. Мода як соціальний феномен. 12 2.2. Реклама – двигун моди 14 2.3.Соціальна реклама і мода 15 3. СТВОРЕННЯ РЕКЛАМИ І РОЛЬ МОДИ В ЦЬОМУ ПРОЦЕСІ 19 3.1. Мода та емоції в рекламі 20 3.2. Мода та сезонність у рекламі 26 3.3. Мода та рекламні обриси 28 4. ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ І МОДИ НА СВІДОМІСТЬ ЛЮДИНИ 33 ВИСНОВКИ 41 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 43 ДОДАТКИ 45

ЗВІТ з виробничої практики на прикладі салону краси

ВСТУП 3 1. Організаційна характеристика салону краси «Перлина» 5 2. Аналіз установчих документів підприємства 7 3. Аналіз функцій управління персоналом 8 4. Аналіз функцій планування персоналу 11 5. Аналіз кадрового потенціалу 14 6. Дослідження методів пошуку та підбору персоналу 16 7. Аналіз функції планування та розвитку кар’єри персоналу 17 8. Аналіз системи матеріального стимулювання 20 9. Аналіз системи мотивації персоналу 21 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26 ДОДАТКИ 27

ЗВІТ з виробничої практики на прикладі салону краси

ВСТУП 3 1. Організаційна характеристика салону краси «Назва» 5 2. Аналіз установчих документів підприємства 7 3. Аналіз функцій управління персоналом 8 4. Аналіз функцій планування персоналу 11 5. Аналіз кадрового потенціалу 14 6. Дослідження методів пошуку та підбору персоналу 16 7. Аналіз функції планування та розвитку кар’єри персоналу 17 8. Аналіз системи матеріального стимулювання 20 9. Аналіз системи мотивації персоналу 21 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26 ДОДАТКИ 27

СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ В ІНДУСТРІЇ МОДИ

ВСТУП 3 І. СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ. 5 1.1. Сутність поняття «стратегія управління» в ринкових умовах. 5 2.2. Структура стратегії управління 7 ІІ. МОДА ЯК ВИД БІЗНЕСУ 10 2.1. Визначення поняття “індустрія моди” 10 2.2. Принципи стратегії управління в світовій індустрії моди 13 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26

Розробка рекламної компанії підприємства Салон краси «Летуаль»

Розробка рекламної компанії підприємства Салон краси «Летуаль» 2 Загальна характеристика підприємства Салон краси «Летуаль» 2 Розробка рекламної кампанії 4 Оцінка ефективності запропонованих заходів 8 Список використаних джерел 13