институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка рекламної компанії підприємства Салон краси «Летуаль»

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 13 | Год: 2005 | Размер: 29 кб. | Стоимость: 25 грн. | Смотреть | Купить

Розробка рекламної компанії підприємства Салон краси «Летуаль»

Розробка рекламної компанії підприємства Салон краси «Летуаль» 2
Загальна характеристика підприємства Салон краси «Летуаль» 2
Розробка рекламної кампанії 4
Оцінка ефективності запропонованих заходів 8
Список використаних джерел 13

Cмотрите также:
РЕКЛАМА В МОДЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ

Завдання: Розробіть і обгрунтуйте рекламну кампанію для організації модельного бізнесу на вибір ЗМІСТ 1. Загальні засади організації рекламної компанії салону-краси 4 2. Позиціонування й активний маркетинг салону краси 4 3. Розробка рекламної компанії салону краси 7 3.1. Маркетингове дослідження відвідувачів салонів краси 7 3.2. Загальні відомості про салон краси 13 3.3. Організація презентації салону краси 16 Список використаної літератури 25

Розробка та обгрунтування реклами для Салону краси «Оксана» (індустрія моди)

1. Загальна характеристика підприємства Салон краси «Оксана» 4 2. Розробка рекламної кампанії підприємства 5 2.1. Планування рекламної кампанії підприємства 5 2.2. Методи розробки бюджету рекламної кампанії 11 3. Оцінка ефективності рекламної кампанії підприємства 17 Список використаних джерел 18

Організація рекламної компанії

Вступ. 3 1. Основи рекламної компанії. 4 2. Планування і організація рекламної компанії. 6 3. Маркетингові дослідження рекламної компанії. 10 4. Використання Below the line – технології при організації рекламної компанії. 15 Висновок. 17 Список використаних літературних джерел. 18

Дослідження ефективності рекламної компанії

Зміст Вступ 3 Історіографія досліджуваної проблеми 5 1 Дослідження ефективності рекламної компанії 8 1.1 Місце реклами в маркетинговій концепції управління підприємством 8 1.2 Планування і розробка рекламної політики 14 1.3 Ефективність рекламної політики і контроль її результатів 24 2 Аналіз фінансово – господарської діяльності ЗАТ “Любава” 29 2.1 Організаційно – економічна та технологічна характеристика ЗАТ “Любава” 29 2.2 Маркетингова діяльність підприємства 44 2.3 Аналіз рекламної діяльності ЗАТ “Любава” 48 3 Проведення рекламної політики в ЗАТ “Любава” при виході на зовнішній ринок 50 3.1 Розробка рекламної політики на підприємстві 50 3.2 Аналіз ефективності рекламної кампанії і контроль її результатів 63 Висновки 67 Список використаної літератури 69 Додатки 71

Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства

ВСТУП 3 1. Сутність, характеристики та завдання рекламної компанії 4 2. Класифікація рекламних компаній 5 3. Методика проведення рекламної компанії 8 4. Практичні аспекти розробки рекламної кампанії з використанням мережевих технологій на прикладі інвестиційної компанії «...» 9 4.1 Коротка характеристика компанії 9 4.2. Елементи проведення рекламної кампанії 9 4.3. Процес розробки рекламної кампанії в Інтернеті для компанії «...» 16 ВИСНОВКИ 18 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19

Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства

Зміст Вступ............................................................................................................ 3 1. Планування рекламної роботи на підприємстві.......................... 4 2. Принципіальні основи рекламної компанії.................................. 6 2.1. Поняття, сутність рекламної компанії.......................................... 6 2.2. Види рекламних компаній.............................................................. 9 2.3. Зміст рекламної компанії............................................................... 11 Висновки..................................................................................................... 18 Перелік використаних джерел.................................................................. 19

Організація рекламної діяльності виробничого підприємства

Вступ 3 1. Дослідження рекламної діяльності на ЗАТ "..." 5 2. Аналіз системи організації та управління рекламою на підприємстві ЗАТ "..." 11 3. Розробка плану рекламної компанії підприємства ЗАТ "..." 19 4. Шляхи вдосконалення рекламної діяльності на ЗАТ "..." 34 Висновки 44 Список використаної літератури 48 Додаток А. Методичні підходи до визначення ефективності рекламних заходів 50

АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 Розділ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1 Реклама, як складова маркетингової діяльності 5 1.2 Види, типи реклами та методи її впровадження 16 1.3 Планування рекламної компанії 21 Розділ 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ТОВ «ПАССАТ» 36 2.1 Характеристика підприємства та аналіз результатів його господарчої діяльності 36 2.2. Аналіз рекламної діяльності на ТОВ «Пассат» 39 2.3 Методи вдосконалення організації та планування рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 43 2.4 Економічна ефективність впровадження заходів щодо поліпшення рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 49 ВИСНОВКИ та ПРОПОЗИЦІЇ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55 ДОДАТКИ 57

АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 Розділ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1 Реклама, як складова маркетингової діяльності 5 1.2 Види, типи реклами та методи її впровадження 16 1.3 Планування рекламної компанії 21 Розділ 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ТОВ «ПАССАТ» 36 2.1 Характеристика підприємства та аналіз результатів його господарчої діяльності 36 2.2. Аналіз рекламної діяльності на ТОВ «Пассат» 39 2.3 Методи вдосконалення організації та планування рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 43 2.4 Економічна ефективність впровадження заходів щодо поліпшення рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 49 ВИСНОВКИ та ПРОПОЗИЦІЇ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55 ДОДАТКИ 57

ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ВСТУП 1. ЗАГАЛЬНА XАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ПП "АСТРОН" 2. АНАЛІЗ ФІНШСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ПП "АСТРОН" 3. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕКЛАМИ 3.1. Основні інформаційні підсистеми 3.2. Рекламні дослідження 4. ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 4.1. Система маркетингового планування. 4.2. Розробка рекламної стратегії 4.3. Організація рекламної діяльності 4.4. Формування рекламного бюджету 4.5. Використання підприємством рекламного агентства 4.6. Організація рекламної компанії підприємства 5. ОХОРОНА ПРАЦІ 6. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ