институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 19 | Год: 2010 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості

Зміст

1. Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості. Відповідальність у сфері відносин, що складаються у процесі забезпечення якості 3
2. Розголошення комерційної таємниці 12
Задача 16
Література 19
Cмотрите также:
Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості.

Зміст 1. Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості. Відповідальність у сфері відносин, що складаються в процесі забезпечення якості 3 2. Розголошення комерційної таємниці 25 Задача 27 Список використаних джерел 30

Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості.

Зміст 1. Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості. Відповідальність у сфері відносин, що складаються в процесі забезпечення якості 3 2. Розголошення комерційної таємниці 25 Задача 27 Список використаних джерел 30

Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості

Зміст 1. Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості. Відповідальність у сфері відносин, що складаються у процесі забезпечення якості 3 2. Розголошення комерційної таємниці 12 Задача 16 Література 19

МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ)

ВСТУП 3 1. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, РОБІТ, ПОСЛУГ) ЯК ОСНОВНЕ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) підприємством 5 1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 10 1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 14 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ) 17 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 17 2.2. Визначення ціни реалізованих товарів та наданих послуг 23 2.3. Документальне оформлення операцій з реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 26 2.4. Критична оцінка стану обліку реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 31 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41 ДОДАТКИ

Захист прав споживача в туризмі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Особливості ринку туристичних послуг 6 1.2. Сутність та основні характеристики туристичних послуг 19 1.3. Аналіз нормативно-правової бази з питань захисту прав споживачів 28 РОЗДІЛ 2. ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ В ТУРИЗМІ 37 2.1. Безпека туристичних послуг 37 2.2. Cтраховий захист споживачів та працівників туристичної галузі 49 2.3. Особливості захисту прав споживачів туристичних послуг 64 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ В ТУРИЗМІ 73 3.1. Необхідність зміни політики страхових компаній у туристському секторі 73 3.2. Проблеми у страхуванні туристів та шляхи їх вирішення 84 ВИСНОВКИ 103 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 113 ДОДАТКИ 121

Договір роздрібної купівлі-продажу. Загальна характеристика законодавств про захист права споживачів

Зміст Вступ 3 1. Проблемні питання законодавства про захист прав споживачів за договором купівлі-продажу 5 2. Право споживачів на придбання товарів належної якості 9 3. Особливості договіру купівлі-продажу в роздрібній торгівлі 19 Висновки 35 Література 36

Методика та організація обліку , аналізу та аудиту товарів робіт, послуг

Вступ 3 Розділ 1. Економічний зміст товарів, робіт, послуг 6 1.1. Характеристика та класифікація товарів, робіт, послуг 6 1.2. Нормативне регулювання обліку, аналізу і аудиту товарів, робіт, послуг 11 Розділ 2 Організація обліку , аналізу та аудиту товарів робіт, послуг на підприємстві ТОВ „назва” 19 2.1. Техніко-економічна характеристика діяльності підприємства ТОВ „назва” 19 2.2. Фактичний стан обліку і аудиту на підприємстві ТОВ „назва” 23 2.3. Методика аудиту товарів, робіт, послуг 30 Висновки 40 Список використаної літератури 43 Додатки 49-58

Методика та організація обліку , аналізу та аудиту товарів робіт, послуг

Вступ 3 Розділ 1. Економічний зміст товарів, робіт, послуг 6 1.1. Характеристика та класифікація товарів, робіт, послуг 6 1.2. Нормативне регулювання обліку, аналізу і аудиту товарів, робіт, послуг 11 Розділ 2 Організація обліку , аналізу та аудиту товарів робіт, послуг на підприємстві ТОВ „назва” 19 2.1. Техніко-економічна характеристика діяльності підприємства ТОВ „назва” 19 2.2. Фактичний стан обліку і аудиту на підприємстві ТОВ „назва” 23 2.3. Методика аудиту товарів, робіт, послуг 30 Висновки 40 Список використаної літератури 43 Додатки 49-55

Організація і методика обліку та аналізу реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ I 7 Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг на підприємстві 7 1.1 Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 7 1.2 Організація і методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 11 1.3 Теоретичні основи аналізу реалізації готової продукції, товарів робіт, послуг 22 РОЗДІЛ II 30 Організація та методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг на підприємстві 30 2.1 Документування господарських операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів робіт, послуг 30 2.2 Організація аналітичного та синтетичного обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 35 2.3 Методика відображення операцій пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів, робіт, послуг 40 2.4 Автоматизація обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 50 РОЗДІЛ ІІІ 61 Організація та методика аналізу реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг в Асоціації «Укрліссервіс» 61 3.1 Завдання, напрямки аналізу, джерела інформації реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 61 3.2 Методика аналізу операцій пов язаних з реалізацією готової продукції, товарів, виконаних робіт (послуг) 70 3.3 Особливості аналізу та контролю за відображенням результатів в обліку і фінансовій звітності реалізації готової продукції 81 ВИСНОВОК 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 102 ДОДАТКИ 107

Вдосконалення системи обслуговування покупців як складова торгового маркетингу

Вступ 3 1. Теоретичні основи маркетингу послуг 6 1.1. Теоретичні та методологічні засади статистичного оцінювання якості обслуговування 6 1.2. Методичне забезпечення статистичної оцінки якості обслуговування у роздрібній торгівлі 9 1.3. Дослідження системи маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів 14 2. Аналіз системи обслуговування покупців ЗАТ “***” 19 2.1. Основні відомості про компаніію 19 2.2. Маркетингова система ЗАТ “***” 21 2.3. Проблеми і перспективи компанії на ринку послуг стільникового зв’язку 26 3. Вдосконалення системи маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів 32 3.1. Використання статистичних оцінок якості обслуговування у вирішенні прикладних задач управління 32 3.2. Напрями вдосконалення системи обслуговування покупців ЗАТ “***” 35 Висновки 40 Література 45 Додаток 1. Баланс ЗАТ “***” 48 Додаток 2. Звіт про фінансові результати ЗАТ “***” 51 Метою роботи є обґрунтування теоретичних та методичних основ удосконалення маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів. Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності у сфері послуг на ринку складно-технічних товарів. Предметом дослідження є теоретичні та методичні основи формування маркетингу послуг підприємств на ринку складно-технічних товарів