институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психологічні особливості дитячої агресивності та умови її виникнення (молодший шкільний вік)

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 30 | Год: 2005 | Размер: 33 кб. | Стоимость: 55 грн. | Смотреть | Купить

Психологічні особливості дитячої агресивності та умови її виникнення (молодший шкільний вік)

Вступ 3
Розділ 1. Агресивна поведінка дітей як предмет досліджень у психології 5
1.1. Поняття «агресивне поведінка» з погляду сучасної психології 5
1.2. Специфіка агресивного поведінка дітей молодшого шкільного віку 12
Розділ 2. Психологічні особливості дитячої агресивності. Варіанти дитячої агресії 24
2.1. Імпульсно-демонстративний варіант дитячої агресії. Умови виникнення 24
2.2. Нормативно-інструментальний варіант дитячої агресії. Умови виникнення 24
2.3. Цілеспрямовано-ворожий варіант дитячої агресії. Умови виникнення 25
Висновок 26
Список використаної літератури 29

Cмотрите также:
Психологічні особливості дитячої агресивності та умови її виникнення(дошкільний вік)

Вступ 2 І. Виникнення та особливості дитячої агресивності в дошкільному віці 4 1.1 Дитяча агресивність. Вікові особливості прояву дитячої агресивності 4 1.2 Криза трьох років 6 1.3 Вплив на прояв агресивності в молодшому дошкільному віці відносин Батьки - Дитина 9 1.4 Вплив сімейного керівництва на засвоєння агресивної поведінки дітьми 11 ІІ. Експериментальне дослідження причин та проявів агресивної поведінки у дітей дошкільного віку 15 2.1 Загальні засади дослідження 15 2.2 Особливості дитячої агресії 17 2.3 Методологія 20 2.4 Аналіз результатів 21 2.5 Індивідуальні варіанти дитячої агресивності 24 2.6 Розробка програми діагностики і корекції агресивності у дітей дошкільного віку 30 Висновок 33 Список використаної літератури 35

Особливості анатомо-фізіологічного і психічного розвитку учнів

Вступ 1 1. Особливості анатомо-фізіологічного і психічного розвитку учнів 3 1.1. Молодший шкільний вік 4 1.2. Середній шкільний вік 5 1.3. Юнацький вік 9 2. Фізичні якості дітей різного віку 10 3. Деякі особливості змісту і методики проведення уроків з дітьми різного віку та стану здоров’я 17 Висновоки 23 Література 24

Особливості анатомо-фізіологічного і психічного розвитку учнів

Вступ 1 1. Особливості анатомо-фізіологічного і психічного розвитку учнів 3 1.1. Молодший шкільний вік 4 1.2. Середній шкільний вік 5 1.3. Юнацький вік 9 2. Фізичні якості дітей різного віку 10 3. Деякі особливості змісту і методики проведення уроків з дітьми різного віку та стану здоров’я 17 Висновоки 23 Література 24

Специфіка дитячої агресивності і способи її корекції зусиллями спеціаліста та батьками

Вступ 3 1. Агресивні тенденції в дитячій поведінці 4 2. Концепції та форми дитячої агресії 8 3. Напрями корекційної роботи 12 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Зв’язок телевізійних переваг підлітків з рівнем їх агресивності

Вступ 3 Розділ І. Проблеми агресивності та її генезу у психологічній теорії та практиці 5 1.1. Загальна психологічна характеристика 5 підлітка 5 1.2. Аналіз теорії агресії 11 1.3. Вплив сцен насилля на формування агресивності 15 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження психологічних особливостей прояву агресії у підлітковому віці 21 2.1 Обґрунтування методів емпіричного дослідження 21 2.2 Аналіз результатів емпіричного дослідження 32 Висновки 38 Використана література 40 Мета дослідження полягає у зясуванні факторів, що впливають на виникнення агресивних реакцій у дітей. Гіпотези дослідження: – для дітей шкільного віку, схильних до агресивних форм реагування, є характерними пов´язані між собою (придатні для об´єднання у відповідний симптомокомплекс) властивості: специфічні особливості самосвідомості, а також індивідуально-психологічні та соціально-психологічні передумови функціонування особистості.

Психологічні причини виникнення та прояву агресивності в підлітковому та юнацькому віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І 5 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ АГРЕСІЇ 5 1. 1. Поняття, сутність та особливості агресії 5 1.2. Теорії агресивної поведінки в психологічній науці 8 1.3. Ситуаційні чинники агресивної поведінки 12 РОЗДІЛ ІІ 17 ДІАГНОСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСИВНОСТІ ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ТА ЮНАЦЬКОГО ВІКУ 17 2.1. Обґрунтування емпіричного дослідження 17 2.2. Проведення діагностичного дослідження агресивності особистості дітей підліткового та юнацького віку 18 2.3. Аналіз результатів психологічного дослідження 24 РОЗДІЛ ІІІ 29 РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ПРОВЕДЕННЮ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ 29 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ДОДАТКИ 37-40 Метою роботи є особливості діагностики і корекції агресивної поведінки дітей підліткового віку. Базою експериментального дослідження була ЗОШ.

Зв'язок телевізійних переваг підлітків з рівнем їх агресивності

Вступ 3 Розділ І. Проблеми агресивності та її генезу у психологічній теорії та практиці 5 1.1. Психологічний стан особистості підлітка 5 1.2. Природа й структура агресії 11 1.3. Теорія агресії 12 1.4. Вплив сцен насилля на формування агресивності 15 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження психологічних особливостей прояву агресії у підлітковому віці 19 2.1 Обґрунтування методів емпіричного дослідження 19 2.2 Аналіз результатів емпіричного дослідження 23 Висновки 28 Використана література 30 Обєкт дослідження – агресивна поведінка молодших школярів. Предмет дослідження – особистісні та соціально-психологічні передумови виникнення і розвитку агресивних реакцій підлітків. Мета дослідження полягає у зясуванні факторів, що впливають на виникнення агресивних реакцій у дітей. Гіпотези дослідження: – для дітей шкільного віку, схильних до агресивних форм реагування, є характерними пов´язані між собою (придатні для об´єднання у відповідний симптомокомплекс) властивості: специфічні особливості самосвідомості, а також індивідуально-психологічні та соціально-психологічні передумови функціонування особистості. У відповідності з поставленою метою і гіпотезами дослідження були поставлені такі завдання: 1. В ході теоретичного аналізу виявити фактори, які сприяють виникненню і закріпленню агресивних проявів у підлітків. 2. Визначити, використовуючи комплекс психодіагностичних методів і методик, психологічний симптомокомплекс агресивних реакцій у підлітків.

Вплив поведінки батьків на розвиток агресивності у молодших школярів

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти вивчення проблеми агресивності молодших школярів 5 1.1. Психологічні теорії агресивності 5 1.2. Прояви агресивної поведінки дитини 13 Розділ 2. Вплив поведінки батьків на формування агресивної поведінки дітей 6-10 років 21 2.1. Поведінка батьків - приклад виховання агресивності 22 2.2. Рекомендації щодо корекції агресивної поведінки дітей молодшого 25 шкільного віку 25 Висновок 40 Список використаної літератури 42

Витоки агресивності та їх профілактика

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПСИХОЛОГІЧНИХ ВИТОКІВ АГРЕСИВНОСТІ 7 1.1. Поняття та психологічні теорії агресії 7 1.2. Ситуаційні чинники агресивної поведінки 15 1.2.1.Сім’я як чинник формування агресивності особистості 15 1.2.2. Внутрішні чинники агресивної поведінки 17 1.2.3. Зовнішні чинники агресивної поведінки 21 1.3. Становлення агресивної поведінки 22 1.4. Агресія як прояв психопатології 30 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДЕТЕРМІНАНТ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 34 2.1. Характеристика вибірки і методів дослідження 34 2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 40 РОЗДІЛ ІІІ. ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 50 3.1. Планування і проведення корекції 50 3.2. Дослідження ефективності проведеної корекційної програми 92 3.3. Психологічні рекомендації профілактики агресивності особистості 95 ВИСНОВОК 99 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102 ДОДАТКИ 109 Додатки 20 стор.

Психологічні особливості агресії між підлітками у конфліктах

Зміст 2 Вступ 3 Розділ 1. Підходи до аналізу агресії, агресивної поведінки та агресивності 5 Розділ 2. Індивідуально-психологічні та соціально-психологічні чинники, що впливають на агресивну поведінку підлітка 9 Розділ 3. Психологічна допомога особистості у подоланні агресивних форм поведінки шляхом створення продуктивного розвивального середовища 17 Висновки 26 Література 28