институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Підготовка дитини до школи

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 27 | Год: 2005 | Размер: 50 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Підготовка дитини до школи

Вступ 3
1. Розвиток дитини дошкільного віку 4
1. 2. Виховання уміння вчитися 5
1.3. Труднощі адаптації до школи 8
2. Методики вивчення і розвитку мислення дітей дошкільного віку 10
2.1. Оцінювання мислення дітей дошкільного віку 10
2.3. Методики роботи по розвитку мислення дітей дошкільного віку 12
1.3. Результати дослідження 18
2. Розвиток уваги та пам’яті в дошкільному віці 22
Висновки 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27

Cмотрите также:
Методи та параметри діагностування готовності дитини до школи

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти підготовки дошкільників до навчання у школі 7 1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 7 1.2 Підготовка до школи дітей, які не відвідують дошкільних закладів 11 Розділ 2. Методи та параметри діагностування готовності дитини до школи 17 2.1 Обґрунтування діагностичного методу дошкільної зрілості 17 2.2 Параметри дошкільної зрілості. Гра - краща діагностика готовності дитини до школи 21 Висновки 26 Використана література 28

Криза 7-ми років та готовність дитини до школи

Вступ 2 І розділ. Дитина йде до школи 5 1.2.Готовність дитини до школи 16 1.3. Методика вивчення психологічної готовності до школи 21 І.3. Корекція шкільних страхів і тревоги у молодших школярів 27 ІІ розділ. Психолого педагогічні аспекти навчання 31 2.1. Вікові особливості психомоторики першокласників 32 2.2. Шкільна адаптація та психологічний вік. 38 2.3. Криза 7-ми років. 42 2.4. Діагностика та корекція психічних функцій дитини. 46 Висновок 50 Список використаної літератури. 53

Мовленева готовність дітей до школи

Зміст Вступ 3 I. Проблема підготовки дитини до школи у працях вітчизняних та зарубіжних науковців 5 1.1. Різноманітність поглядів на готовність до шкільного навчання у вітчизняних і закордонних дослідженнях 5 1.2. Умови успішності процесу підготовки до шкільного навчання дітей з незначними відхиленнями мовлення 6 1.3. Оцінка мови, як важливої форми адаптації у колективі 9 II. Підготовка до школи – важливий етап у формуванні здорової особистості 10 2.1. Психологічна готовність дитини до школи 10 2.2. Мовні порушення у дітей передшкільного віку 12 2.3. Надання спеціалізованої логопедичної допомоги дітям з вадами мовлення. Причини появи порушень мовлення 13 III. Методика перевірки мовленнєвої готовності дитини з порушеннями мовлення до школи 17 3.1. Правильність вимови звуків, звуковий аналіз слів 17 3.2. Словниковий запас, сформованість граматичних систем 19 3.3. Володіння зв’язною мовою. Логопедична допомога 21 Висновок 24 Список використаної літератури 25 Додатки 27

Психологія готовності дітей до школи

Вступ 3 1. Психологічно – мотиваційна готовність дитини до школи 4 2. Емоційно-вольова готовність до школи 7 Висновки 11 Список використаної літератури 12

Психологічна готовність дітей до школи

Вступ Розділ І. Завдання підготовки дітей до навчання в світлі сучасної школи Розділ ІІ. Зміст психологічної готовності дітей до шкільного навчання 2.1. Проблема підготовки дітей до школи в психолого-педагогічних дослідженнях 2.2. Види психологічної готовності дітей до школи а) мотиваційна б) інтелектуальна в) емоційна г) вольова 2.3. Єдність дошкільного закладу у сім’ї у підготовці дитини до школи Розділ ІІІ. Діагностика функціональної та вольової готовності дітей до школи Висновки Список використаної літератури

Запитання з психології та педагогіки

Зміст Зміст 3 1. Потреби, мотиви, поведінка 4 2. Особистість та діяльність 5 3. Виховання - підготовка дитини до дорослого життя 7 4. Вступ до психології 14 5. Біопсихічні властивості людини 16 6. Споживи, мотиви, поведінка. 16 7. Міжособистісні стосунки. Спілкування 18 8. Виховання - підготовка дитини до дорослого життя 20 Список використаної літератури 24

Консультації батьків як умова підготовки дітей старшого дошкільного віку до школи

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПІДГОТОВКА ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 5 1.1 Психологічна готовність дитини до навчання у школі 5 1.2 Система педагогічного керівництва у проблемі готовності дитини до навчання в школі 7 1.3 Дидактичні умови реалізації підготовки дітей до навчання у системі «родина – школа» 10 РОЗДІЛ 2.ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА ДОСЛІДЖЕННЯ 14 2.1 Організація та методи дослідження 14 2.2 Порівняльний аналіз соціально–психологічної готовності дітей 17 2.3. Методичні рекомендації 24 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТНИХ ДЖЕРЕЛ 30 ДОДАТОК А 32 ДОДАТОК Б 34

Інтелектуальна підготовка дитини до школи

Вступ 3 1. Аналіз наукової літератури щодо особливостей розумового та психологічного розвитку дітей дошкільного віку 5 2. Педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів у дошкільника 10 3. Розвиток інтелектуальних і творчих здібностей дітей засобами образотворчого мистецтва 14 4. Рівень сформованості здібностей у дітей дошкільного віку (констатуючий експеримент) 17 5. Цілеспрямований вплив на формування здібностей дітей на заняттях і в повсякденному житті (формуючий експеримент) 24 6. Аналіз результатів проведеної роботи 29 Висновки та рекомендації 34 Література 36 Додатки 37

Батько і мати як перші вихователі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ВИХОВАННЯ ДИТИНИ В СІМ’Ї 5 1.1. Основи сімейного виховання. Виховний потенціал 5 родини 5 1.2. Роль матері і батька у вихованні дитини 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ АСПЕКТІВ ВИХОВАННЯ ДИТИНИ МАТІР’Ю І БАТЬКОМ 19 2.1. Врахування потреб дитини як основа усвідомленого батьківства 19 2.2. Виховання дітей у різних за структурою родинах 31 2.2.1. Особливості виховання єдиної дитини в родині 31 2.2.2. Специфіка виховання в багатодітній родині 33 2.2.3. Виховання дитини в неповній родині 34 ВИСНОВОК 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Конфліктні подружні взаємини та їх вплив на харктер і особливості дитини

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ СІМ’Ї НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 5 1.1. Сім’я як об’єкт і суб’єкт в соціальній психології та педагогіці 5 1.2. Функції, які виконує сім’я 8 1.3. Особливості сім’ї як об’єкта виховання дитини 11 РОЗДІЛ 2. ВІДНОСИНИ МІЖ ПОДРУЖЖЯМ І ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ 15 2.1. Зв’язок між наявністю конфліктів між подружжям і розвитком дитини 15 2.2. Методи дослідження сімейного укладу та морально-психологічного клімату в сім’ї 18 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28 ДОДАТКИ 31 Доповідь 3 стор.