институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 41 | Год: 2010 | Размер: 49 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів

Зміст

Вступ 3
Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5
1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5
1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8
1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13
Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17
2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17
2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21
Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28
3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28
3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30
3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33
Висновок 37
Список використаної літератури 40
Cмотрите также:
Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів

Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5 1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5 1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8 1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13 Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17 2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17 2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21 Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28 3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28 3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30 3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33 Висновок 37 Список використаної літератури 40

Робота соціального педагога по адаптації дітей-інвалідів до умов соціуму

Вступ 3 1. Поняття інвалідності її причини та види 5 2. Правила реабілітації дітей-інвалідів до умов соціуму 10 3. Основні напрями соціальної роботи з людьми з обмеженими можливостями 12 4. Соціальна адаптація дітей з вадами слуху 15 5. Соціальна реабілітація осіб з порушенням зору 22 Висновок 32 Список використаної літератури 34 Метою курсової роботи є з’ясування соціальної природи реабілітації інвалідів та дослідження роботи соціального педагога по адаптації дітей-інвалідів до умов соціуму. Для досягнення поставленої мети дослідження вважається за необхідне вирішення таких завдань: - визначити сутність поняття інвалідність її причини та види; - з’ясувати правила реабілітації дітей-інвалідів до умов соціуму; - визначити основні напрями соціальної роботи з людьми з обмеженими можливостями; - розкрити зміст соціальної адаптації дітей з вадами слуху і з порушенням зору. Об’єктом дослідження є соціальна адаптація дітей-інвалідів до умов соціуму. Предметом дослідження виступають суспільні відносини, що виникають у сфері адаптації та реабілітації дітей-інвалідів.

Правове регулювання професійної реабілітації інвалідів"

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Поняття та принципи реабілітації інвалідів 6 1.1. Поняття "реабілітації" в різних аспектах 6 1.2. Принципи реабілітації 9 Розділ 2. Професійна реабілітації, її правове регулювання 14 2.1. Завдання професійної реабілітації 14 2.2. Право інвалідів на працю 16 2.3. Працевлаштування інвалідів. Робоче місце інваліда 18 2.4. Правове регулювання деяких питань, щодо праці інвалідів 23 Розділ 3. Реабілітація інвалідів в освітніх закладах та її значення для працевлаштування 29 3.1. Навчально-виховні заклади для дітей інвалідів 29 3.2. Заходи щодо вирішення проблем реабілітації в освітніх закладах 30 Висновок 34 Список використаних джерел 36

Правове регулювання професійної реабілітації інвалідів"

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Поняття та принципи реабілітації інвалідів 6 1.1. Поняття "реабілітації" в різних аспектах 6 1.2. Принципи реабілітації 9 Розділ 2. Професійна реабілітації, її правове регулювання 14 2.1. Завдання професійної реабілітації 14 2.2. Право інвалідів на працю 16 2.3. Працевлаштування інвалідів. Робоче місце інваліда 18 2.4. Правове регулювання деяких питань, щодо праці інвалідів 23 Розділ 3. Реабілітація інвалідів в освітніх закладах та її значення для працевлаштування 29 3.1. Навчально-виховні заклади для дітей інвалідів 29 3.2. Заходи щодо вирішення проблем реабілітації в освітніх закладах 30 Висновок 34 Список використаних джерел 36

Соціальне обслуговування дітей-інвалідів в стаціонарних установах

П Л А Н Вступ 3 Розділ І. Соціальне обслуговування як вид соціального захисту дітей інвалідів 4 1.1. Правове визначення "дитина-інвалід" 4 1.2. Зміст соціального захисту дітей-інвалідів 7 1.3. Поняття та зміст соціального обслуговування дітей інвалідів 12 Розділ ІІ. Соціальне обслуговування дітей-інвалідів в стаціонарних установах 16 2.1. Загальні положення про стаціонарні установи для дітей інвалідів 16 2.2. Порядок влаштування до дитячого будинку інтернату 18 Розділ ІІІ. Проблеми соціального захисту дітей інвалідів та прогнози щодо їх вирішення 23 Висновки 27 Список використаних джерел 28

Соціальне обслуговування дітей-інвалідів в стаціонарних установах

П Л А Н Вступ 3 Розділ І. Соціальне обслуговування як вид соціального захисту дітей інвалідів 4 1.1. Правове визначення "дитина-інвалід" 4 1.2. Зміст соціального захисту дітей-інвалідів 7 1.3. Поняття та зміст соціального обслуговування дітей інвалідів 12 Розділ ІІ. Соціальне обслуговування дітей-інвалідів в стаціонарних установах 16 2.1. Загальні положення про стаціонарні установи для дітей інвалідів 16 2.2. Порядок влаштування до дитячого будинку інтернату 18 Розділ ІІІ. Проблеми соціального захисту дітей інвалідів та прогнози щодо їх вирішення 23 Висновки 27 Список використаних джерел 28

"Право інвалідів на працевлаштування та державні гарантії його встановлення"

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Основні аспекти реабілітації, право інвалідів на реабілітацію 6 1. 1. Поняття реабілітації 6 1.2. Сучасний статус інвалідів та право на реабілітацію 9 1.3. Право інвалідів на реабілітацію за законодавством України 15 1.4. Проблема забезпечення права інвалідів на реабілітацію 16 Розділ 2. Міжнародне законодавство в сфері реабілітації інвалідів 17 2.1. Характеристика міжнародних актів стосовно реабілітації інвалідів 17 2.2. Значення Європейської соціальної хартії (переглянутої) у сфері реабілітації інвалідів 18 Розділ 3. Забезпечення реабілітації інвалідів в Україні (на прикладі ВЦПРІ) 19 3.1. ВЦПРІ - основна ланка системи реабілітації інвалідів в Україні 19 3.2. Науково-методичні засади професійної реабілітації 21 3.3. Індивідуальна програма - основа професійної реабілітації інваліда 23 3.4. Координація та співпраця 24 Висновки 26 Список використаних джерел 29

"Право інвалідів на працевлаштування та державні гарантії його встановлення"

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Основні аспекти реабілітації, право інвалідів на реабілітацію 6 1. 1. Поняття реабілітації 6 1.2. Сучасний статус інвалідів та право на реабілітацію 9 1.3. Право інвалідів на реабілітацію за законодавством України 15 1.4. Проблема забезпечення права інвалідів на реабілітацію 16 Розділ 2. Міжнародне законодавство в сфері реабілітації інвалідів 17 2.1. Характеристика міжнародних актів стосовно реабілітації інвалідів 17 2.2. Значення Європейської соціальної хартії (переглянутої) у сфері реабілітації інвалідів 18 Розділ 3. Забезпечення реабілітації інвалідів в Україні (на прикладі ВЦПРІ) 19 3.1. ВЦПРІ - основна ланка системи реабілітації інвалідів в Україні 19 3.2. Науково-методичні засади професійної реабілітації 21 3.3. Індивідуальна програма - основа професійної реабілітації інваліда 23 3.4. Координація та співпраця 24 Висновки 26 Список використаних джерел 29

Основні засади реабілітації інвалідів: поняття, види та правові підстави

Зміст Вступ 3 Розділ І. Основні засади реабілітації інвалідів: поняття, види та правові підстави 6 1.1. Розвиток поняття "реабілітація інвалідів" 6 1.2. Право інвалідів на реабілітацію 11 1.3. Правові аспекти різних видів реабілітації 13 Розділ ІІ. Принципи реабілітації інвалідів 16 2.1. Роль принципів реабілітації інвалідів у визначенні спрямованості розвитку правових відносин у системі реабілітації інвалідів 16 2.2. Принципи соціально-трудової реабілітації інвалідів 18 2.3. Структурна відповідність у процесі реабілітації інвалідів 21 2.4. Соціальна доцільність реабілітації інваліді в 2245 2.5. Принцип диференційованої адресності 24 2.6. Державний характер реабілітаційної справи 26 Висновок 28 Використана література 29

Основні засади реабілітації інвалідів: поняття, види та правові підстави

Зміст Вступ 3 Розділ І. Основні засади реабілітації інвалідів: поняття, види та правові підстави 6 1.1. Розвиток поняття "реабілітація інвалідів" 6 1.2. Право інвалідів на реабілітацію 11 1.3. Правові аспекти різних видів реабілітації 13 Розділ ІІ. Принципи реабілітації інвалідів 16 2.1. Роль принципів реабілітації інвалідів у визначенні спрямованості розвитку правових відносин у системі реабілітації інвалідів 16 2.2. Принципи соціально-трудової реабілітації інвалідів 18 2.3. Структурна відповідність у процесі реабілітації інвалідів 21 2.4. Соціальна доцільність реабілітації інваліді в 2245 2.5. Принцип диференційованої адресності 24 2.6. Державний характер реабілітаційної справи 26 Висновок 28 Використана література 29