институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 30 | Год: 2010 | Размер: 32 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників

Зміст

Вступ 3
Розділ І. Характер взаємодії викладача та учнів у різних видах навчання 5
1.1 Види організації навчання, діяльність викладача та учнів 5
1.2 Фактори спілкування, що впливають на оптимізацію взаємодії викладача та учнів 12
Розділ ІІ. Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників 20
2.1 Вибір видів навчання соціальних працівників 20
2.2 Умови ефективності взаємодії викладача та студентів у навчанні 23
Висновки 28
Список використаної літератури 29
Cмотрите также:
Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників

Зміст Вступ 3 Розділ І. Характер взаємодії викладача та учнів у різних видах навчання 5 1.1 Види організації навчання, діяльність викладача та учнів 5 1.2 Фактори спілкування, що впливають на оптимізацію взаємодії викладача та учнів 12 Розділ ІІ. Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників 20 2.1 Вибір видів навчання соціальних працівників 20 2.2 Умови ефективності взаємодії викладача та студентів у навчанні 23 Висновки 28 Список використаної літератури 29

Головні види організації навчання соціальних працівників

Зміст Вступ 3 Розділ І. Базові аспекти функціонування системи навчання соціальних працівників 6 1.1 Необхідність та особливості професії соціального працівника та наукової дисципліни "соціальна робота" 6 1. 2 Соціальна робота як наукова дисципліна 9 Розділ ІІ. Головні види організації навчання соціальних працівників 17 2. 1 Відкрите та закрите навчання в підготовці соціальних працівників 17 2.2 Організація та значення практики як найбільш значимої форми навчання соціальних працівників 26 Розділ ІІІ. Досвід організації навчання соціальних працівників в Україні та за кордоном 31 Висновки 38 Список використаної літератури 39

Головні види організації навчання соціальних працівників

Зміст Вступ 3 Розділ І. Базові аспекти функціонування системи навчання соціальних працівників 6 1.1 Необхідність та особливості професії соціального працівника та наукової дисципліни "соціальна робота" 6 1. 2 Соціальна робота як наукова дисципліна 9 Розділ ІІ. Головні види організації навчання соціальних працівників 17 2. 1 Відкрите та закрите навчання в підготовці соціальних працівників 17 2.2 Організація та значення практики як найбільш значимої форми навчання соціальних працівників 26 Розділ ІІІ. Досвід організації навчання соціальних працівників в Україні та за кордоном 31 Висновки 38 Список використаної літератури 39

"Оновлення технологій навчання соціальних працівників. Кредитно-модульна система"

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Принципи кредитно-модульного навчання 5 1.1 Зарубіжні версії модульного навчання 5 1.2 Болонський процес і нова парадигма освіти в Україні 12 1.3 Кредитно-модульна система у освіті України 16 Розділ ІІ. Кредитно-модульне навчання у підготовці соціальних працівників 21 2.1 Розробка курсу "Теорія соціальної роботи" за кредитно-модульною системою 21 2.2 Методичні рекомендації застосування кредитно-модульної системи в навчанні соціальних працівників 25 Висновок 34 Використана література 37 Додатки …………………………………………………………………...………40

"Оновлення технологій навчання соціальних працівників. Кредитно-модульна система"

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Принципи кредитно-модульного навчання 5 1.1 Зарубіжні версії модульного навчання 5 1.2 Болонський процес і нова парадигма освіти в Україні 12 1.3 Кредитно-модульна система у освіті України 16 Розділ ІІ. Кредитно-модульне навчання у підготовці соціальних працівників 21 2.1 Розробка курсу "Теорія соціальної роботи" за кредитно-модульною системою 21 2.2 Методичні рекомендації застосування кредитно-модульної системи в навчанні соціальних працівників 25 Висновок 34 Використана література 37 Додатки …………………………………………………………………...………40

Розробка структурно – логічної схеми підготовки фахівців зі спеціальності

Вступ 3 1. Кредитно-модульна система соціально – педагогічної освіти в Україні: основні питання 4 2. Розробка структурно – логічної схеми підготовки фахівців зі спеціальності соціальна робота за кредитно-модульною системою 8 3. Методичні рекомендації застосування кредитно-модульної системи в навчанні соціальних працівників 12 Висновки 18 Список літератури 19

Місце і роль викладача в діяльності щодо проектування конструювання організації навчального процесу

Вступ 2 Розділ І. Організація навчального процесу. 6 1.1. Визначення поняття «процес навчання». 6 1.2. Основні компоненти процесу навчання. 10 1.3. Методологічні підходи до навчального процесу. 12 Розділ ІІ. «Проектування» та «прогнозування» в навчальному процесі. 14 2.1. Поняття «проектування» в структурі навчального процесу. 14 2.2. Методологічні засади прогнозування. 24 Розділ ІІІ. Викладач в системі навчального процесу. 30 3.1. Сутність педагогічної підготовки викладача у вищих навчальних закладах. 30 3.2. Психологічні особливості педагогічної взаємодії викладача і студента у навчанні. 39 Висновки 48 Список використаної літератури 50

Питання до заліку педагогічна психологія

1. Основні напрямки і сучасний стан розвитку педагогічної психології 3 2. Основні розділи педагогічної психології 4 3. Методи педагогічної психології 5 4. Типи мислення та умови їх формування в процесі навчання 6 5. Методи навчання мислення 7 6. Проблемність у навчанні та її психологічна природа 8 7. Рівні проблемноеврістичного навчання та можливості його здійснення 9 8. Особистість як мета, об’єкт та суб’єкт виховання 10 9. Вікові аспекти виховання 11 10. Визначити переваги та недоліки кожного з напрямків педагогічної психології 13 11. Специфіка застосування методів педагогічної психології 14 Список літератури 17

Психолого - педагогічні засади організації та проведення практичного навчання соціальних працівників

Зміст Вступ 3 Розділ І. Психолого - педагогічні засади організації та проведення практичного навчання соціальних працівників 5 1.1 Формування активної пізнавальної діяльності як запорука успішної практичної роботи майбутніх соціальних працівників 5 1.2 Практикум як форма навчального процесу 11 Розділ ІІ. Методичні аспекти проведення практичного навчання 14 2.1 Організаційні моменти 14 2.2 Особливості проведення 18 Розділ ІІІ. Особливості навчання соціальних працівників в Україні та за кордоном 23 3.1 Підготовка фахівців з соціальної роботи в Україні 23 3.2 Закордонний досвід практичної діяльності у професійній підготовці в галузі соціальної роботи 26 Висновки 34 Список використаної літератури 35

Психолого - педагогічні засади організації та проведення практичного навчання соціальних працівників

Зміст Вступ 3 Розділ І. Психолого - педагогічні засади організації та проведення практичного навчання соціальних працівників 5 1.1 Формування активної пізнавальної діяльності як запорука успішної практичної роботи майбутніх соціальних працівників 5 1.2 Практикум як форма навчального процесу 11 Розділ ІІ. Методичні аспекти проведення практичного навчання 14 2.1 Організаційні моменти 14 2.2 Особливості проведення 18 Розділ ІІІ. Особливості навчання соціальних працівників в Україні та за кордоном 23 3.1 Підготовка фахівців з соціальної роботи в Україні 23 3.2 Закордонний досвід практичної діяльності у професійній підготовці в галузі соціальної роботи 26 Висновки 34 Список використаної літератури 35