институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психолого - педагогічні засади організації та проведення практичного навчання соціальних працівників

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 36 | Год: 2010 | Размер: 44 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Психолого - педагогічні засади організації та проведення практичного навчання соціальних працівників

Зміст

Вступ 3
Розділ І. Психолого - педагогічні засади організації та проведення практичного навчання соціальних працівників 5
1.1 Формування активної пізнавальної діяльності як запорука успішної практичної роботи майбутніх соціальних працівників 5
1.2 Практикум як форма навчального процесу 11
Розділ ІІ. Методичні аспекти проведення практичного навчання 14
2.1 Організаційні моменти 14
2.2 Особливості проведення 18
Розділ ІІІ. Особливості навчання соціальних працівників в Україні та за кордоном 23
3.1 Підготовка фахівців з соціальної роботи в Україні 23
3.2 Закордонний досвід практичної діяльності у професійній підготовці в галузі соціальної роботи 26
Висновки 34
Список використаної літератури 35
Cмотрите также:
Психолого - педагогічні засади організації та проведення практичного навчання соціальних працівників

Зміст Вступ 3 Розділ І. Психолого - педагогічні засади організації та проведення практичного навчання соціальних працівників 5 1.1 Формування активної пізнавальної діяльності як запорука успішної практичної роботи майбутніх соціальних працівників 5 1.2 Практикум як форма навчального процесу 11 Розділ ІІ. Методичні аспекти проведення практичного навчання 14 2.1 Організаційні моменти 14 2.2 Особливості проведення 18 Розділ ІІІ. Особливості навчання соціальних працівників в Україні та за кордоном 23 3.1 Підготовка фахівців з соціальної роботи в Україні 23 3.2 Закордонний досвід практичної діяльності у професійній підготовці в галузі соціальної роботи 26 Висновки 34 Список використаної літератури 35

Головні види організації навчання соціальних працівників

Зміст Вступ 3 Розділ І. Базові аспекти функціонування системи навчання соціальних працівників 6 1.1 Необхідність та особливості професії соціального працівника та наукової дисципліни "соціальна робота" 6 1. 2 Соціальна робота як наукова дисципліна 9 Розділ ІІ. Головні види організації навчання соціальних працівників 17 2. 1 Відкрите та закрите навчання в підготовці соціальних працівників 17 2.2 Організація та значення практики як найбільш значимої форми навчання соціальних працівників 26 Розділ ІІІ. Досвід організації навчання соціальних працівників в Україні та за кордоном 31 Висновки 38 Список використаної літератури 39

Головні види організації навчання соціальних працівників

Зміст Вступ 3 Розділ І. Базові аспекти функціонування системи навчання соціальних працівників 6 1.1 Необхідність та особливості професії соціального працівника та наукової дисципліни "соціальна робота" 6 1. 2 Соціальна робота як наукова дисципліна 9 Розділ ІІ. Головні види організації навчання соціальних працівників 17 2. 1 Відкрите та закрите навчання в підготовці соціальних працівників 17 2.2 Організація та значення практики як найбільш значимої форми навчання соціальних працівників 26 Розділ ІІІ. Досвід організації навчання соціальних працівників в Україні та за кордоном 31 Висновки 38 Список використаної літератури 39

Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників

Зміст Вступ 3 Розділ І. Характер взаємодії викладача та учнів у різних видах навчання 5 1.1 Види організації навчання, діяльність викладача та учнів 5 1.2 Фактори спілкування, що впливають на оптимізацію взаємодії викладача та учнів 12 Розділ ІІ. Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників 20 2.1 Вибір видів навчання соціальних працівників 20 2.2 Умови ефективності взаємодії викладача та студентів у навчанні 23 Висновки 28 Список використаної літератури 29

Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників

Зміст Вступ 3 Розділ І. Характер взаємодії викладача та учнів у різних видах навчання 5 1.1 Види організації навчання, діяльність викладача та учнів 5 1.2 Фактори спілкування, що впливають на оптимізацію взаємодії викладача та учнів 12 Розділ ІІ. Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників 20 2.1 Вибір видів навчання соціальних працівників 20 2.2 Умови ефективності взаємодії викладача та студентів у навчанні 23 Висновки 28 Список використаної літератури 29

"Оновлення технологій навчання соціальних працівників. Кредитно-модульна система"

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Принципи кредитно-модульного навчання 5 1.1 Зарубіжні версії модульного навчання 5 1.2 Болонський процес і нова парадигма освіти в Україні 12 1.3 Кредитно-модульна система у освіті України 16 Розділ ІІ. Кредитно-модульне навчання у підготовці соціальних працівників 21 2.1 Розробка курсу "Теорія соціальної роботи" за кредитно-модульною системою 21 2.2 Методичні рекомендації застосування кредитно-модульної системи в навчанні соціальних працівників 25 Висновок 34 Використана література 37 Додатки …………………………………………………………………...………40

"Оновлення технологій навчання соціальних працівників. Кредитно-модульна система"

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Принципи кредитно-модульного навчання 5 1.1 Зарубіжні версії модульного навчання 5 1.2 Болонський процес і нова парадигма освіти в Україні 12 1.3 Кредитно-модульна система у освіті України 16 Розділ ІІ. Кредитно-модульне навчання у підготовці соціальних працівників 21 2.1 Розробка курсу "Теорія соціальної роботи" за кредитно-модульною системою 21 2.2 Методичні рекомендації застосування кредитно-модульної системи в навчанні соціальних працівників 25 Висновок 34 Використана література 37 Додатки …………………………………………………………………...………40

Психологія і педагогіка. Відповіді на питання

1. Психолого-педагогічні засоби активізації сприймання та засвоєння студентами курсу дисципліни. 3 2. Психолого-педагогічні прийоми активізації уваги студентів. 4 3. Невербальні техніки викладання у ВНЗ. 5 4. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчого мислення в умовах навчально-виховного процесу ВНЗ. 6 5. Психологічна характеристика особистості викладача ВНЗ та шляхи її самореалізації. 7 6. Психолого-педагогічні прийоми нейтралізації негативної поведінки студентів. 8 7. Педагогічний менеджмент конфліктами у ВНЗ. 9 8. Різновиди конфліктів у вищій школі та стилі їх врегулювання. 10 9. Психологічний клімат студентської групи. Роль викладача у його формуванні. 11 10. Психологія стресу. Аналіз стрес-факторів в умовах ВНЗ. 12 11. Психологічні засоби переживання стресогенних ситуацій навчання у ВНЗ. Роль викладача. 13 Література 14

Поняття про загальні методи навчання та оптимальне їх поєднання у навчальному процесі

Зміст Вступ 3 Розділ І.Соціально - педагогічна обумовленість навчання соціальних працівників 5 1.1 Необхідність процесу організації навчання соціальних працівників на сучасному етапі розвитку українського суспільства 5 1.2 Сутнісні характеристики соціальної роботи як навчальної дисципліни 9 Розділ ІІ. Поняття про загальні методи навчання та оптимальне їх поєднання у навчальному процесі 19 2.1 Класифікація методів навчання 19 2.2 Загальні вимоги щодо оптимального поєднання методів навчання 21 Розділ ІІІ. Сукупність активних методів навчання соціальних працівників 23 3.1 Робота в малих групах та парах 23 3.2 "Мозковий штурм", "Займи позицію" та метод ПРЕС 24 3.3 Методики "Навчаючи-вчуся", "мікрофон" та розігрування правової ситуації по ролях (програвання сценки) 26 3.4 Аналіз правової ситуації, метод "Дискусії", "Ток - шоу" "Ажурна пилка" 28 3.5 Запрошення на уроки консультантів, "медіація", переговори, попереднє розслідування та імітація слухання 31 Висновки 34 Список використаної літератури 35

Поняття про загальні методи навчання та оптимальне їх поєднання у навчальному процесі

Зміст Вступ 3 Розділ І.Соціально - педагогічна обумовленість навчання соціальних працівників 5 1.1 Необхідність процесу організації навчання соціальних працівників на сучасному етапі розвитку українського суспільства 5 1.2 Сутнісні характеристики соціальної роботи як навчальної дисципліни 9 Розділ ІІ. Поняття про загальні методи навчання та оптимальне їх поєднання у навчальному процесі 19 2.1 Класифікація методів навчання 19 2.2 Загальні вимоги щодо оптимального поєднання методів навчання 21 Розділ ІІІ. Сукупність активних методів навчання соціальних працівників 23 3.1 Робота в малих групах та парах 23 3.2 "Мозковий штурм", "Займи позицію" та метод ПРЕС 24 3.3 Методики "Навчаючи-вчуся", "мікрофон" та розігрування правової ситуації по ролях (програвання сценки) 26 3.4 Аналіз правової ситуації, метод "Дискусії", "Ток - шоу" "Ажурна пилка" 28 3.5 Запрошення на уроки консультантів, "медіація", переговори, попереднє розслідування та імітація слухання 31 Висновки 34 Список використаної літератури 35