институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 35 | Год: 2010 | Размер: 41 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні

Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні 5
1.1. Підхід до реабілітації осіб з інтелектуальною недостатністю в Україні 5
1.2. Західні моделі трудової реабілітації осіб з розумовою відсталістю 8
Розділ 2. Особливості адаптації людей з функціональними обмеженнями до життєвої ситуації 11
2.1. Адаптація осіб з глибоким порушенням зору 11
2.2. Соціально-психологічна підтримка розумово відсталих людей 16
2.3. Діти-аутисти та їх адаптація в соціальному світі 19
Розділ 3. Перспективи соціально-психологічної роботи з інвалідами 23
3.1. Діяльність центру соціальної роботи з дітьми інвалідами 23
3.2. Суспільство і інвалід 25
3.3. Соціальна робота з розумово відсталими людьми 29
Висновок 32
Список використаної літератури 34
Cмотрите также:
Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні 5 1.1. Підхід до реабілітації осіб з інтелектуальною недостатністю в Україні 5 1.2. Західні моделі трудової реабілітації осіб з розумовою відсталістю 8 Розділ 2. Особливості адаптації людей з функціональними обмеженнями до життєвої ситуації 11 2.1. Адаптація осіб з глибоким порушенням зору 11 2.2. Соціально-психологічна підтримка розумово відсталих людей 16 2.3. Діти-аутисти та їх адаптація в соціальному світі 19 Розділ 3. Перспективи соціально-психологічної роботи з інвалідами 23 3.1. Діяльність центру соціальної роботи з дітьми інвалідами 23 3.2. Суспільство і інвалід 25 3.3. Соціальна робота з розумово відсталими людьми 29 Висновок 32 Список використаної літератури 34

Інтеграція в суспільство молоді з функціональними обмеженнями

Зміст 1. Інтеграція в суспільство молоді з функціональними обмеженнями…..3 2. Використана література…………………………………………………..15

Технології медико-соціальної роботи

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Технології соціальної роботи: сутність, специфіка, класифікації 5 Розділ 2. Технології медико-соціальної роботи 9 2.1. Концептуальний підхід до соціально-педагогічної реабілітації дітей з обмеженими функціональними можливостями 9 2.2. Моделі соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями 10 2.3. Вивчення стану та діагностика дитячої інвалідності 15 2.4. Зміст реабілітації дітей з функціональними обмеженнями 21 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Соціальна робота з дітьми з особливими потребами

Зміст Вступ Розділ 1. Соціальна робота з дітьми з особливими потребами 1.1. Концептуальний підхід до соціально-педагогічної реабілітації дітей з обмеженими функціональними можливостями 1.2. Моделі соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями 1.3. Вивчення стану та діагностика дитячої інвалідності 1.4. Зміст реабілітації дітей з функціональними обмеженнями Розділ 2. Програма соціально-психологічної реабілітації для дітей з різними видами порушень розвитку Висновки Список використаної літератури

Технологія соціальної роботи

Варіант №8 2 1. Охарактеризуйте форми і методи соціальної роботи з людьми з функціональними обмеженнями в умовах інтернатних та резидентних закладів 2 2. Розробіть структурну схему профілактики конфліктів у трудовому колективі 15 3. Розробіть план соціального патронажу хлопця 15 років, який залишився без піклування батьків і проживає один у власній квартирі (офіційний опікун – тітка – живе окремо) 20 Список використаної літератури 22

Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів

Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5 1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5 1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8 1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13 Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17 2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17 2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21 Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28 3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28 3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30 3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33 Висновок 37 Список використаної літератури 40

Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів

Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5 1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5 1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8 1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13 Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17 2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17 2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21 Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28 3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28 3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30 3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33 Висновок 37 Список використаної літератури 40

Теорія національної держави

Зміст Вступ 3 1. Загальний огляд основних сучасних концепцій держави 5 1.1. Теорія правової держави 5 1.2. Теорія "держави загального благоденства" 6 1.3. Теорія еліт 6 1.4. Фашистські ідеї державності 8 1.5. Основи теорії національної держави 9 2. Сучасний виток розвитку теорії національної держави 11 2.1. Національна держава та тенденції сучасного світу 11 2.2. Інтеграційні процеси в рамках ЕС та їх вплив на долю національної держави 20 3. Україна як національна держава: конституційно-правова характеристика 26 Висновки 34 Список використаної літератури 36 Мета й завдання дослідження. Метою дослідження є з`ясування місця й ролі теорії національної держави серед інших концепцій держави. Дослідження проблематики національної держави у світі і в Україні. Ця мета конкретизована у комплексі науково-дослідницьких завдань. До них належать: - виділити основні концепції держави; - дати загальну характеристику кожній з них; - розкрити сучасні підходи до теорії національної держави у світі; - з’ясувати ознаки України як національної держави. Об`єктом дослідження є концепції держави. Предметом дослідження є тенденції та перспективи розвитку теорії національної держави в Україні та світі. Методологічна основа дослідження. Методологія науки дає можливість наукового обґрунтування концепцій держави. Методом порівняльно-правового аналізу досліджувалися сучасні теорії держави. На підставі методу прогнозування формувалися думки щодо розвитку теорії національної держави в Україні та світі. Окрім загальних методів використовувалися і спеціальні, до яких належить історичний метод соціологічних досліджень. Історичний метод дає можливість виявити суспільну думку.

Соціальне обслуговування осіб з функціональними обмеженнями в умовах закладу постійного перебування

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ У РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ 6 1.1. Реабілітація інвалідів у будинках-інтернатах загального типу 6 1.2. Реабілітація інвалідів що знаходяться у родинах 14 РОЗДІЛ ІІ. ТЕХНОЛОГІЯ СПІЛКУВАННЯ РОБОТИ З ІНВАЛІДАМИ 18 2.1. Психологічні аспекти соціальної роботи з людьми з обмеженими можливостями 18 2.2. Регіональний досвід практичного рішення проблем інвалідності на базі реабілітаційного центру “Життя” 27 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТОК 1. Інноваційна модель “Центр незалежного життя для дітей з обмеженими фізичними і/або розумовими можливостями” 39 ДОДАТОК 2. Інноваційна модель служби “Персональний асистент” 41 ДОДАТОК 3. Інноваційна модель служби “Виїзний ліцей” 43 ДОДАТОК 4. Програма створення мережі надомних проведень 46 ДОДАТОК 5. Програма “Сприяння розвитку громадського руху молоді з обмеженими фізичними можливостями в Україні” 49

Історичні етапи розвитку менеджменту в світі та в Україні

ВСТУП 3 1. Етапи розвитку менеджменту в світі. 4 2. Розвиток управлінської науки в Україні. 14 ВИСНОВОК 17 Список літератури 18