институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Польша

Каталог пособий и учебных материалов | География | Материал | Страниц: 12 | Год: 2003 | Размер: 17 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Польша

Загальні відомості 1
Крок у історію 2
Державний і громадський устрій 4
Народне господарство 4
Народна освіта 6
Охорона здоров’я 7
Наука 8
Культура і мистецтво 9
Зовнішньоекономічні зв’язки 12

Cмотрите также:
Организация анимационных мероприятий в гостиницах.

Вступление Основная часть 1. Индустрия мероприятий в гостиничном бизнесе. 1.1. Виды мероприятий 1.1. Площадки для мероприятий в Московских гостиницах 1.2. Роль Анимационных программ в гостиничном бизнесе 2. Организация анимационных мероприятий на примере гостиницы Голебьевски (Польша) 2.1. Характеристика отеля 2.2. Характеристика залов для мероприятий 2.3. Мероприятия, проводимые в отеле 2.3. Особенности проводимых мероприятий 2.4. Материалы, необходимые для проведения мероприятий 3. Финансовые расчеты в организации мероприятий 3.1. Расчет стоимости проведения мероприятия 3.2. Прибыль, полученная от мероприятия Заключение. Выводы. Список литературы.

Организация анимационных мероприятий в гостиницах.

Вступление Основная часть 1. Индустрия мероприятий в гостиничном бизнесе. 1.1. Виды мероприятий 1.1. Площадки для мероприятий в Московских гостиницах 1.2. Роль Анимационных программ в гостиничном бизнесе 2. Организация анимационных мероприятий на примере гостиницы Голебьевски (Польша) 2.1. Характеристика отеля 2.2. Характеристика залов для мероприятий 2.3. Мероприятия, проводимые в отеле 2.3. Особенности проводимых мероприятий 2.4. Материалы, необходимые для проведения мероприятий 3. Финансовые расчеты в организации мероприятий 3.1. Расчет стоимости проведения мероприятия 3.2. Прибыль, полученная от мероприятия Заключение. Выводы. Список литературы.

Менеджмент туризму

Завдання 1: Ґрунтуючись на матеріалах і досвіді виробничої діяльності охарактеризувати системний характер внутрішніх змінних організації (на прикладі конкретного турпідприємства), розкрити сутність зв'язків між внутрішніми змінними, цілі і структуру туристичного підприємства. Визначити ступінь їх оптимальності, виходячи з сучасних умов туристичної діяльності в Україні. Визначити напрямки вдосконалення. 3 1. Аналіз внутрішніх змінних підприємства 3 1.1. Визначте коректність усвідомлення місії турпідприємства в контексті розвитку національної туріндустрії 3 1.2. Охарактеризуйте оптимальність і динамічність цілей діяльності підприємства: 4 - ринкових (економічних) 4 - суспільних 5 1.3. Визначте співставність структури і завдань функціонування підприємства 5 1.4. Дайте оцінку сучасності технологій, що використовуються в діяльності підприємства 6 1.5. Охарактеризуйте рівень усвідомлення і реалізації управлінських ролей керівниками підприємства 7 1.6. Дайте оцінку оптимальності кадрового забезпечення функціонування підприємства. 9 2. Запропонуйте шляхи оптимізації внутрішнього середовища підприємства. 10 Завдання 2. Інвестиційне середовище туристичної діяльності: складові і значення для розвитку туристичної індустрії країни (за вибором - Польша). 12 Проаналізуйте інвестиційне середовище туристичної діяльності (на прикладі країни за вільним вибором) за рекомендованим планом: 12 1. Інвестиційне середовище туристичної діяльності 12 1.1. Культура, рівень освіти, відношення населення до туристичної та інвестиційної діяльності 12 1.2. Загальна характеристика економіки, місце і значення туристичного сектору 13 1.3. Аналіз законодавчої бази та державного регулювання інвестиційної діяльності в країні 17 1.4. Вплив політичної ситуації в країні на розвиток туристичної та інвестиційної діяльності 18 2. Аналіз реальної інвестиційної забезпеченості та потреб туристичної індустрії країни 20 3. Економічні фактори стимулюючі і обмежуючі інвестиції в туристичну галузь країни 23 4. Сучасний стан і структура (компонентна, територіальна) інвестицій в країні 24 5. Аналіз ефективності та перспективи стимулювання інвестицій в туристичну галузь країни 26 Список використаних джерел 27