институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розумовий розвиток у старшому шкільному віці. Проблеми сенсу життя в ранньому юнацькому віці

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 24 | Год: 2005 | Размер: 40 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Розумовий розвиток у старшому шкільному віці. Проблеми сенсу життя в ранньому юнацькому віці

ВСТУП 3
ОСВІТА І РОЗУМОВИЙ РОЗВИТОК ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ 5
ЗАВДАННЯ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ 7
ЛЮДИНОЗНАВСТВО ТА СЕНС ЖИТТЯ В ЮНОСТІ 11
ФЕНОМЕН ДОВІРИ ДО СЕБЕ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ 15
САМОВИЗНАЧЕННЯ І ПРОФЕСІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ 16
ВИСНОВОК 23
ЛІТЕРАТУРА 24

Cмотрите также:
Психологічні особливості виникнення і прояву фобій у юнацькому віці

Вступ 2 1. Загальний огляд психологічної проблеми фобій у юнацькому віці 4 2. Соціальні фобії у юнацькому віці та їх характеристика 9 3. Система психотерапевтичної корекції та психопрофілактики соціальних фобій у молодих людей юнацького віку 18 Висновки 20 Список використаної літератури 22

Проблеми сенсу життя в ранньому юнацькому віці

Вступ 2 Розділ І. Теоретико-методологічні засади дослідження особливостей формування життєвої перспективи особистості. 5 1.1. Методика вивчення формування життєвої перспективи особистості. 5 1.2. Психологічні особливості особистості юнаків. 11 Розділ ІІ. Дослідження основних чинників формування життєвої перспективи у ранній юності. 16 2.1. Особливості бачення сенсу життя юнаками. 16 2.2. Аналіз отриманих результатів. 21 Висновки 25 Список використаної літератури 28 Додатки 30

Особливості розвитку мислення в ранньому дитинстві

План 1. ВСТУП 3 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 4 а. Мислення, як пізнавальний процес 5 б. Операції мислення 10 в. Форми мислення 12 г. Види мислення 14 3. РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ В РАННЬОМУ ВІЦІ 17 а. Перші прояви наочно - дійового мислення, його характеристика 17 б. Перехід до наочно образного мислення 23 в. Виникнення знакової функції 26 г. Значення предметної діяльності, дидактичних ігор у розвитку мислення дитини в ранньому віці 30 4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА: РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМ У РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ В РАННЬОМУ ВІЦІ 35 5.ВИСНОВКИ 45 6. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 47 Дитяча психологія Досліджено 25 джерел

"Психологічні особливості образу Я у підлітковому та юнацькому віці"

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичний основи вивчення психологічних особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 6 1.1. Психологічна характеристика підліткового і юнацького віку 6 1.2. Я-образ і самооцінка як складові Я-концепції 12 1.3. Теоретичні аспекти проблеми "Я" в науці 29 Розділ 2. Аналіз складових "Я-образу" в психологічній літературі 31 2.1. Я-концепція: різні аспекти і складові даного поняття 37 2.2. Я-концепція і самооцінка в підлітковому і юнацькому віці 39 Розділ 3. Вивчення особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 48 3.1. Опис програми дослідження і обґрунтування вибору методик 48 3.2. Аналіз і інтерпретація отриманих результатів 57 Висновки 79 Список літератури 84 Додатки 88

Криза трьох років. Причини, сиптоми та наслідки

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 6 1.1. Дослідження раннього і дошкільного віку у вітчизняній та зарубіжній літературі 6 1.2. Психологічна та соціальна характеристика розвитку дитини у ранньому віці 10 2. Особливості спілкування та мислення у ранньому віці 15 2.1. Спілкування та мислення як найважливіші психічні властивості 15 2.2. Мовний аспект спілкування дитини у ранньому віці 19 3. Сутність та специфіка кризи трьох років 23 Висновки 29 Джерела і література 31

Психологічне формування особистості в підлітковому віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Поняття і структура особистості 5 1.2. Основні етапи соціалізації-особистості 10 1.3. Вплив соціально-психологічних факторів на розвиток особистості 16 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ЕТАПИ ТА ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПІДЛІТКІВ 20 2.1. Формування особистості в ранньому підлітковому віці 20 2.2. Характерні риси розвитку особистості в старшому підлітковому віці 26 2.3. Особистісні кризи підліткового віку 33 РОЗДІЛ 3. ДІАГНОСТУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 42 3.1. Методика діагностування особистості підлітків 42 3.2. Результати діагностування особистості підлітків 48 ВИСНОВКИ 54 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58 Додатки

Особливості самоприйняття в юнацькому віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ САМОПРИЙНЯТТЯ В НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ 5 1.1. Поняття самоприйняття в психологічній літературі 5 1.2. Аналіз наукових концепцій та підходів у вивчення проблеми самоприйняття в психологічній літературі 12 1.3. Вікові особливості юнацтва 14 Висновки до 1 розділу 21 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ САМОПРИЙНЯТТЯ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ 22 2.1. Методи дослідження самоприйняття в психологічній літературі 22 2.2. Аналіз результатів дослідження самоприйняття в юнаків та дівчат 25 2.3. Засоби психокорекції самоприйняття в юнацькому віці 28 Висновки до 2 розділу 36 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40

Самопізнання як феномен соціальної психології

Вступ..................................................................................................................3
І. Теоретичні аспекти проблеми становлення самосвідомості
в юнацькому віці...........................................................................................6
1.1. Теоретичні підходи до вивчення самосвідомості і
його структури.......................................................................................6
1.2. Особливості самосвідомості в юнацькому віці.................................15
ІІ. Експериментальне дослідження розвитку професійної
самосвідомості студентів ...........................................................................44
2.1. Організація і методи дослідження......................................................44
2.2. Аналіз результатів дослідження..........................................................46
Висновки.............................................................................................................63
Література...........................................................................................................68
Додатки................................................................................................................72


Розвиток уваги у дошкільному віці

Вступ 2 1. Поняття про увагу, її види та фізіологічні основи 3 2. Особливості розвитку уваги у дітей молодшого дошкільного віку 6 3. Розвиток уваги в старшому дошкільному віці 8 Висновки 10 Задачі на розвиток уваги для дошкільнят 11 Список використаної літератури 12

Аналіз досліджень цінністних орієнтацій в юнацькому віці

Зміст 1. Вступ……………………………………………………………………….….3 2. Поняття і види цінностей та ідеалів…………………………………………4 3. Аналіз досліджень цінністних орієнтацій в юнацькому віці………………7 4. Вплив педагогічної підтримки на становлення ціннісних орієнтації сучасного підлітка………………………………………………………………10 5. Висновок………………………………………………………………………13 6. Література……………………………………………………………………..15