институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Місце факультативу в шкільному курсі біології

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 54 | Год: 2010 | Размер: 162 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Місце факультативу в шкільному курсі біології

План


Вступ 3
Розділ1. Місце факультативу в шкільному курсі біології 5
1.1. Патогенні мікроорганізми і здоров`я людини 5
1.2. Факультатив як одна із ефективних форм роботи вчителя в позаурочний час 15
1.3. Форми і методи роботи вчителя на факультативах 18
Розділ 2.Факультативний курс "Мікроорганізми і здоров`я людини" 24
2.1. Зміст і методика факультативного курсу 24
2.2. Загальна характеристика та методика проведення занять з факультативного курсу "Мікроорганізми і здоров`я людини" (плани-конспекти деяких занять) 27
Розділ 3. Проведення дослідження ефективності роботи факультативного курсу "Мікроорганізми і здоров`я людини" 49
Висновки 53
Список використаних джерел 54
Cмотрите также:
Місце факультативу в шкільному курсі біології

План Вступ 3 Розділ1. Місце факультативу в шкільному курсі біології 5 1.1. Патогенні мікроорганізми і здоров`я людини 5 1.2. Факультатив як одна із ефективних форм роботи вчителя в позаурочний час 15 1.3. Форми і методи роботи вчителя на факультативах 18 Розділ 2.Факультативний курс "Мікроорганізми і здоров`я людини" 24 2.1. Зміст і методика факультативного курсу 24 2.2. Загальна характеристика та методика проведення занять з факультативного курсу "Мікроорганізми і здоров`я людини" (плани-конспекти деяких занять) 27 Розділ 3. Проведення дослідження ефективності роботи факультативного курсу "Мікроорганізми і здоров`я людини" 49 Висновки 53 Список використаних джерел 54

Адвентивна флора Чернігівської області: історія формування та сучасний стан

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Історія вивчення адвентивної флори України та Чернігівської області 5 1.1. Поява адвентивних рослин у флорі півночі України та їх розселення 7 1.2. Адвентивні рослини та шляхи їх поширення 13 1.3. Рослинний покрив та його зміни, зумовлені господарською діяльністю як передумови появи адвентивних рослин 21 Розділ 2. Загальна характеристика адвентивних рослин 25 2.1.Особливості рослинного покриву Чернігівської області 25 2.2. Окремі відомості про адвентивні рослини 28 Експериментальна частина 31 2.3. Географічні ареали адвентивних рослин 34 2.4. Систематичний склад адвентивної флори Чернігівської області 39 Розділ 3. Значення адвентивних рослин в природі та для людини 44 3.1. Адвентивні рослини - бур`яни садів, городів……………………………..44 3.2. Використання адвентивних рослин в медицині………………………….48 3.3. Їстівні та інші корисні властивості адвентивних рослин……………….51 Розділ 4. Використання адвентивних рослин в шкільному курсі біології………………………………………………………………………..54 Висновки 55 Література 57 Додатки 60

Адвентивна флора Чернігівської області: історія формування та сучасний стан

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Історія вивчення адвентивної флори України та Чернігівської області 5 1.1. Поява адвентивних рослин у флорі півночі України та їх розселення 7 1.2. Адвентивні рослини та шляхи їх поширення 13 1.3. Рослинний покрив та його зміни, зумовлені господарською діяльністю як передумови появи адвентивних рослин 21 Розділ 2. Загальна характеристика адвентивних рослин 25 2.1.Особливості рослинного покриву Чернігівської області 25 2.2. Окремі відомості про адвентивні рослини 28 Експериментальна частина 31 2.3. Географічні ареали адвентивних рослин 34 2.4. Систематичний склад адвентивної флори Чернігівської області 39 Розділ 3. Значення адвентивних рослин в природі та для людини 44 3.1. Адвентивні рослини - бур`яни садів, городів……………………………..44 3.2. Використання адвентивних рослин в медицині………………………….48 3.3. Їстівні та інші корисні властивості адвентивних рослин……………….51 Розділ 4. Використання адвентивних рослин в шкільному курсі біології………………………………………………………………………..54 Висновки 55 Література 57 Додатки 60

Використання ігор у навчальній діяльності

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК СПОСІБ РОЗУМОВОГО І ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ 8 1.1 Поняття і місце ігор для навчання і виховання дітей 8 1.2 Класифікація дидактичних ігор на уроках біології 12 1.3 Виховне і освітнє значення ігор 15 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ ІГОР У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 18 2.1 Методичні прийоми організації і проведення дидактичних ігор на уроках біології 18 2.2 Результати аналізу експериментальної роботи та їх інтерпретація 25 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 34-40 Мета роботи розробити навчальні ігри і вивчити ефективність їх використання на уроках біології. Об'єкт – дидактичні ігри в навчальному процесі. Предмет - ігри як засіб підвищення якості знань, рівня розвитку мислення та згуртованості шкільного колективу дітей. Гіпотеза - якщо включити до уроків з біології навчальні ігри, то це підвищить активність молодших школярів у вивченні біології та згуртує шкільний колектив.

Методи та методичні прийоми проведення лабораторних занять з біології людини

Зміст Вступ 2 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 4 1.1. Завдання і зміст навчання біології та значення в ньому лабораторних робіт 4 Розділ 2. Методи педагогічного дослідження 9 2.1. Демонстрування у навчанні біології та проведенні лабораторних робіт 9 2.2. Організація практичних та лабораторних робіт 9 3.1. Групова навчальна діяльність учнів на уроках біології на прикладі проведення лабораторних робіт з біології людини у групах 13 3.2. Розробка уроку-лабораторної роботи з біології людини для учнів 9 класу 22 3.3. Уроки на тему: „Хромосоми”. Розробка лабораторних робіт з цієї теми 29 Висновок 41 Список використаної літератури 43 Мета курсової роботи – дослідити методи та методичні прийоми проведення лабораторних робіт з біології людини. Предмет дослідження полягає у специфіці та значенні проведення лабораторних робіт з біології людини у школі. Об’єкт – методи та методичні прийоми проведення лабораторних робіт з біології людини. Визначивши мету та актуальність теми, ставимо ряд завдань дослідження: 1. Опрацювати методичну літературу з обраної теми. 2. Вивчити методи педагогічного досвіду. 3. Розробити кілька різних за типом лабораторних робіт з біології людини для учнів 8-11 класів.

Байка в світовий літературі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Байка як один з найдавніших жанрів совесного мистецтва 5 1.1. Поняття про байку 5 1.2. Структура байки. 5 1.3. Характерні ознаки байки. 6 Розділ 2. Історія розвитку жанру 7 2.1. Місце російської байки в історії світового байкарства 8 2.2. Байка Древньої Греції Загадка Езопа 9 Розділ 3. Розвиток української байки 15 3.1. Творчість Г.Сковороди 15 3.2. Петро Гулак-Артемовський 16 3.3. Творчість Левка Боровиковського 17 3.4. Творчість Євгена Гребінки 18 3.5. Творчий доробок Леоніда Глібова 19 Людей і лають, і мордують 21 Розділ 4. Байка в шкільному курсі зарубіжної літератури 25 Висновки 29 Список використаної літератури 30 Додатки 31

Байка в світовий літературі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Байка як один з найдавніших жанрів совесного мистецтва 5 1.1. Поняття про байку 5 1.2. Структура байки. 5 1.3. Характерні ознаки байки. 6 Розділ 2. Історія розвитку жанру 7 2.1. Місце російської байки в історії світового байкарства 8 2.2. Байка Древньої Греції Загадка Езопа 9 Розділ 3. Розвиток української байки 15 3.1. Творчість Г.Сковороди 15 3.2. Петро Гулак-Артемовський 16 3.3. Творчість Левка Боровиковського 17 3.4. Творчість Євгена Гребінки 18 3.5. Творчий доробок Леоніда Глібова 19 Людей і лають, і мордують 21 Розділ 4. Байка в шкільному курсі зарубіжної літератури 25 Висновки 29 Список використаної літератури 30 Додатки 31

Розвиток української байки

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Байка як один з найдавніших жанрів словесного мистецтва 5 1.1. Поняття про байку 5 1.2. Структура байки. 5 1.3. Характерні ознаки байки. 6 Розділ 2. Історія розвитку жанру 7 2.2. Місце російської байки в історії світового байкарства 8 2.3. Байка Древньої Греції 9 2.4. Загадка Езопа. 10 Розділ 3. Розвиток української байки 15 3.1. Творчість Г.Сковороди 15 3.2. Петро Гулак-Артемовський 16 3.3. Творчість Левка Боровиковського 17 3.4. Творчість Євгена Гребінки 18 3.5. Творчий доробок Леоніда Глібова 19 Людей і лають, і мордують 21 Розділ 4. Байка в шкільному курсі зарубіжної літератури 25 Висновки 29 Список використаної літератури 30 Додатки 31

Розвиток української байки

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Байка як один з найдавніших жанрів словесного мистецтва 5 1.1. Поняття про байку 5 1.2. Структура байки. 5 1.3. Характерні ознаки байки. 6 Розділ 2. Історія розвитку жанру 7 2.2. Місце російської байки в історії світового байкарства 8 2.3. Байка Древньої Греції 9 2.4. Загадка Езопа. 10 Розділ 3. Розвиток української байки 15 3.1. Творчість Г.Сковороди 15 3.2. Петро Гулак-Артемовський 16 3.3. Творчість Левка Боровиковського 17 3.4. Творчість Євгена Гребінки 18 3.5. Творчий доробок Леоніда Глібова 19 Людей і лають, і мордують 21 Розділ 4. Байка в шкільному курсі зарубіжної літератури 25 Висновки 29 Список використаної літератури 30 Додатки 31

Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології

ЗМІСТ Вступ 3 1. Ігрові форми навчання на уроці 5 1.1. Педагогічні та психологічні умови використання ігрових форм у навчанні 5 1.2. Основні характеристики ігрових форм навчання 7 2. Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології 11 2.1. Вимоги та задачі ігрових форм навчання у біології 11 2.2. Організація та особливості методики проведення масових заходів та ігрових форм навчання під час вивчення біології 16 2.3. Практичне застосування масових заходів, вечорів, вікторин та конкурсів у процесі вивчення біології 21 Висновки 34 Список використаної літератури 36