институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вивчення кон’юктури ринку будматеріалів

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 32 | Год: 2005 | Размер: 72 кб. | Стоимость: 55 грн. | Смотреть | Купить

Вивчення кон’юктури ринку будматеріалів

Вступ 3
1. Теоретичні засади вивчення кон"юктури ринку 5
2. Аналіз кон"юктури магазинів в м. Києві 17
2.1. Ємність роздрібного ринку м. Києва, структура, тенденція 17
2.2. Учасники роздрібних ринків м. Києва (стратегічні комерційні переваги) 23
2.3. SWOT - аналіз ринку магазинів м. Києва 25
3. Шляхи впровадження результатів вивчення кон"юктури ринку магазинів м.Києва 26
Висновок 28
Список використаних джерел 32
Cмотрите также:
Кон’юнктура світових товарних ринків

1. Особливості дослідження кон’юктури окремих видів ринків. Інформаційне забезпечення дослідження кон’юктури 3 2. Місце України на світовому ринку товарів 8 Література 14

Структура туристичного ринку. Оцінка кон’юктури та місткості ринку

Вступ - 3 - 1. Поняття, ознаки та види ринку туристичних послуг - 4 - 2. Територіальні структури туристичного ринку - 7 - 3. Кон’юнктура туристичного ринку - 9 - 4. Місткість туристичного ринку - 12 - Висновки - 15 - Список використаної літератури - 16 -

Маркетингове дослідження ринкової кон’юнктури обраного продовольчого товару

Вступ 3 1. Загальна характеристика маркетингових досліджень кон'юнктури ринку 6 1.1. Напрями комплексного дослідження фармацевтичного ринку 6 1.2. Маркетингові дослідження в умовах глобалізації бізнесу 12 1.3. Теоретико-методологічні засади статистичного забезпечення маркетингових досліджень 15 2. Аналіз кон‘юктури світового ринку препаратів антигіпертензивної дії 19 2.1. Артеріальна гіпертензія як чинник передчасної смертності 19 2.2. Асортимент ліків від гіпертензії 20 2.3. Сучасні підходи до лікування артеріальної гіпертензії 25 3. Аналіз кон‘юктури та перспектив українського ринку препаратів антигіпертензивної дії 29 3.1. Підсумки діяльності фармацевтичної галузі України за 2009 рік. 29 3.2. Дослідження асортименту лікарських препаратів антигіпертензивної дії, представлених на фармацевтичному ринку України 30 3.3. Напрями вдосконалення українського ринку антигіпертензивних препаратів 33 Висновки 39 Література 41

Кон"юктурне дослідження світового ринку нафти і нафтопродуктів

ВСТУП 2 1. МІСЦЕ ТА ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО РИНКУ ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНИХ ТОВАРІВ 3 2. НАПРЯМКИ ЗРОСТАННЯ СВІТОВОГО РИНКУ ЕНЕРГОРЕСУРСІВ 9 3. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІНИ НА ТОВАР 15 4. ФАКТОРИ І УМОВИ ФОРМУВАННЯ КОН’ЮКТУРИ СВІТОВОГО РИНКУ ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНИХ ТОВАРІВ 17 5. УКРАЇНА ТА СВІТОВИЙ РИНОК ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНИХ ТОВАРІВ 21 ВИСНОВКИ 27 ЛІТЕРАТУРА 29 ДОДАТКИ 30

МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ СПОЖИВЧОГО РИНКУ У СФЕРІ ТУРИЗМУ

ВСТУП 3-5 1. СПОЖИВЧИЙ РИНОК ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ 6-43 1.1. Поняття маркетингу та його напрямки 6-27 1.2. Особливості споживчого ринку у сфері туризму 27-44 2. МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ СПОЖИВЧОГО РИНКУ У СФЕРІ ТУРИЗМУ 45-88 2.1. Методи дослідження споживчого ринку у сфері туризму 45-67 2.2. Вибір методу та організація дослідження споживчого ринку 67-78 2.3. Результати дослідження 78-88 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ УСУНЕННЯ У СПОЖИВЧОМУ РИНКУ У СФЕРІ ТУРИЗМУ 89-97 ВИСНОВКИ 98-102 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 103-106 ДОДАТКИ

Матеріалознавство з графічними додатками (3 питання)

А) Фізичні властивості будматеріалів 3 Б) Номенклатура виробів з деревини 9 В) Галузі застосування важких бетонів в спорудах ландшафтного дизайну 12 Список використаної літератури 16 Додатки 17

Планування товарообігу торговельного підприє

1.Економічні основи планування товарообігу торговельного підприємства. 3 2.Оцінювання та прогнозування кон’юктури споживчого ринку. 5 3.Планування обсягів і структури реалізації товарів. 9 4.Нормування і планування товарних запасів. 11 5.Планування закупівель і надходження товарів. 15 Тестові завдання 20 Список використаної літератури 22

Вивчення ринку і формування попиту на продукцію послуг

Вступ 3 1. Організація вивчення ринку формування попиту 4 2. Особливості формування попиту на фактори виробництва продукції та послуг 8 Висновки 13 Список використаних джерел 14

Світовий ринок пр природного газу то розміщення газової промислосовості

Вступ 3 1. Аналіз світового ринку газу та розміщення газової промисловості 5 1.1. Газова промисловість та її роль у світовій економіці 5 1.2. Ринок природного газу 8 2. Проблеми і перспективи європейського газового ринку 13 2.2. Енергобезпека ЄС і засоби її забезпечення 13 2.2. Перспективи створення газового ОПЕК 14 2.3. Розміщення газової промисловості на теренах СНД 18 3. Аналіз факторів ефективності розміщення НАК «Назва» 22 - природно-географічний 22 - демографічний; 24 - техніко-економічний; 26 - соціально-економічний; 29 - фактори ринкової кон'юктури. 31 Висновки 34 Література 37-38

Контрольна робота ЗЕД

1. Сутність кон’юктури світового рахунку та її вплив на розвиток ЗЕД 3 2. Механізм ралізації науково-технічних зв’язків 7 Література 12