институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вплив ситуації фрустрації на самооцінку індивіда

Каталог пособий и учебных материалов | Психология клиническая | Диплом | Страниц: 92 | Год: 2005 | Размер: 287 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

Вплив ситуації фрустрації на самооцінку індивіда

Варіант 2

ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ВПЛИВУ ФРУСТРАЦІЇ НА СОМООЦІНКУ ІНДИВІДА 8
1.1. Основні підходи до дослідження фрустрації у вітчизняній та зарубіжній психології 8
1.2. Характер самооцінки особистості у ситуації фрустрації 18
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ФРУСТАЦІЇ НА САМООЦІНКУ ПАЦІЄНТІВ ХІРУРГІЧНОГО ВІДДІЛЕННЯ 28
2.1. Методологічні засади експериментального дослідження впливу ситуації фрустрації на самооцінку пацієнтів хірургічного відділення 28
2.2. Методи, методика і процедура дослідження дослідження впливу ситуації фрустрації на самооцінку пацієнтів хірургічного відділення 31
РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ 51
3.1. Зв’язок рівня домагань та самооцінки пацієнтів хірургічного віділення 51
3.2. Аналіз впливу фруструючих факторів на характери і рівень самооцінки пацієнтів хірургічного відділення стоматологічної клініки 58
ПІДСУМКИ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 67
Додатки 70

Cмотрите также:
Вплив ситуації фрустрації на самооцінку пацієнтів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ФРУСТРАЦІЇ НА СОМООЦІНКУ ІНДИВІДА 7 1.1. Фрустрація як особливий психічний стан 7 1.2. Пояснення природи фрустрації 10 1.3. Зв’язок самооцінки, рівня домагань особистості та фрустрації 21 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ 32 2.1. Методика дослідження самооцінки особистості та фрустрації 32 2.2.1. Загальна схема експериментального дослідження 32 2.1.2. Методика діагностування рівня домагань 35 2.1.3. Методика дослідження самооцінки особистості 43 2.1.3 Методика тестування на наявність стану фрустрації 54 2.2. Результати дослідження 55 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 73 Додатки 78

ТРИВОЖНІСТЬ У ДІТЕЙ ЯК ПСИХОЛОГІЧНЕ ЯВИЩЕ. ВПЛИВ ТРИВОЖНОСТІ ДИТИНИ НА САМООЦІНКУ

План ВСТУП 3 1. ТРИВОЖНІСТЬ У ДІТЕЙ ЯК ПСИХОЛОГІЧНЕ ЯВИЩЕ 7 1.1 Тривожність як прояв емоційної сфери дитини 7 1.2 Рівень самооцінки як один із факторів розвитку дитячої тривожності 10 2. ТРИВОЖНІСТЬ ДИТИНИ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 15 2.1 Причини виникнення дитячої тривожності у молодших класів 15 2.2 Особливості прояву тривожності у дітей молодшого шкільного віку 19 3. ВПЛИВ ТРИВОЖНОСТІ ДИТИНИ НА САМООЦІНКУ 23 ВИСНОВКИ 32 ЛІТЕРАТУРА 35

Корекція тривожності

Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Поняття тривожності.........................................................................5
1.1. Визначення тривожності.......................................................................5
1.2. Причини появи і розвитку тривожності дітей.....................................6
Розділ 2. Вплив тривожності на поведінку.....................................................11
2.1. Особливості поведінки тривожних дітей............................................11
2.2. Вплив тривожності на самооцінку і статусне
положення дитини в групі....................................................................12
Розділ 3. Корекція тривожності........................................................................16
Висновки.............................................................................................................24
Список використаної літератури......................................................................27


Емпіричні дослідження впливу тривожності на самооцінку молодших школярів

ВСТУП 2 І. ВИБІРКА ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 6 І.1. Опис вибірки 6 І.2. Методи і методики дослідження тривожності і самооцінки молодших школярів 7 ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 14 ІІ.1. Результати дослідження впливу тривожності на самооцінку молодших школярів 14 ІІ.2. Програма з корекції тривожності молодших школярів та розвитку емоційно-вольової сфери у дітей 21 ІІ.3. Результативність програми з корекції тривожності молодших школярів 27 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 34

ОЦІНКА ОБСТАНОВКИ В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ. 4 2. НАДЗВИЧАЙНІ СИТУАЦІЇ ПРИРОДНОГО ХАРАКТЕРУ 6 2.1. МЕТЕОРОЛОГІЧНІ СИТУАЦІЇ 6 2.2 ГІДРОЛОГІЧНІ (МОРСЬКІ) СИТУАЦІЇ 10 2.3. ГЕОЛОГІЧНІ СИТУАЦІЇ 11 3. НАДЗВИЧАЙНІ СИТУАЦІЇ ТЕХНОГЕННОГО ХАРАКТЕРУ 13 3.1. АВАРІЇ І КАТАСТРОФИ НА ТРАНСПОРТІ 13 3.2 ТЕХНОГЕННІ ПОЖЕЖІ Й ВИБУХИ 13 3.3 СИСТЕМИ ВОДОПОСТАЧАННЯ 14 ВИСНОВОК 16 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 17

Вплив соціальної ізольованості на соціалізацію особистості

Вступ 2 І. Вплив соціальної ізольованості на індивіда 4 ІІ. Подолання проблем спілкування, яке склалось внаслідок соціальної ізольованості, шляхом тренінгу. 8 Список використаної літератури 15

Контрольна робота менеджмент

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАВДАННЯ 3 1. Інструменти обґрунтування управлінських рішень, застосовувані керівниками різних рівнів управління 3 2. Особливості менеджменту на міжнародному рівні 13 ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ 20 1. Складіть ситуації, що ілюструють труднощі міжособистісних комунікацій 20 2. Опишіть ситуації, для яких характерний вплив через традиції 26 ЛІТЕРАТУРА 33

Індивідуально-психологічні особливості

1. ПОНЯТТЯ ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ІНДИВІДА, ТИПИ ТЕМПЕРАМЕНТІВ 2 2. ОСНОВНІ ТИПИ АКЦЕНТУАЦІЇ ХАРАКТЕРУ 4 3. СТАТУСНО-РОЛЬОВА ПОВЕДІНКА ІНДИВІДА У ГРУПІ 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14

Соціальні та біологічні умови психічного розвитку індивіда

Вступ 3 1. Роль спадковості, середовища й діяльності в розвитку індивіда 5 2. Взаємозв'язок зовнішніх і внутрішніх умов розвитку 7 3.Внутрішні суперечності як рушійні сили розвитку 8 Висновки 12 Список використаної літератури 13

Написання виробничого кейсу з питань митного та нетарифного оподаткування експортно-імпортних операцій

Об’єкт кейсу 2 Предмет кейсу 2 1. Опис проблемної ситуації (1-2) 2 2. Характеристика основних подій, що призвели до проблемної ситуації (2-3) 4 3. Фактори, що впливають на подальший розвиток проблемної ситуації (1-2) 7 4. Позиції і інтереси учасників у розв’язанні проблемної ситуації (2-3) 9 Питання до обговорення 12 Джерела інформації 12