институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 36 | Год: 2010 | Размер: 1249 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

ПЛАН

ВСТУП

1. ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Значення і завдання вивчення споживчого попиту
1.2. Види попиту та чинники, що впливають на його зміни
1.3. Методи вивчення споживчого попиту в магазині

2. ОСНОВНА ЧАСТИНА
2.1. Характеристика підприємства роздрібної торгівлі
2.2. Вивчення споживчого попиту на товари на прикладі роздрібного торгівельного підприємства
2.3. Стимулювання опиту на товари в торгівельному підприємстві
2.4. Реклама як основний засіб стимулювання попиту

3. ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В ТОРГІВЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Cмотрите также:
ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

ПЛАН ВСТУП 1. ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Значення і завдання вивчення споживчого попиту 1.2. Види попиту та чинники, що впливають на його зміни 1.3. Методи вивчення споживчого попиту в магазині 2. ОСНОВНА ЧАСТИНА 2.1. Характеристика підприємства роздрібної торгівлі 2.2. Вивчення споживчого попиту на товари на прикладі роздрібного торгівельного підприємства 2.3. Стимулювання попиту на товари в торгівельному підприємстві 2.4. Реклама як основний засіб стимулювання попиту 3. ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В ТОРГІВЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТОК ВСТУП Комерційна діяльність - широке і складне поняття, що містить в собі комплекс прийомів і методів, що забезпечують максимальну вигідність будь-якої

Прогнозування попиту на підприємстві

Вступ 3 1. Прогнозування попиту на підприємстві 5 1.1 Визначення попиту на продукцію та місткості ринку 5 1.2 Методи оцінки перспективного попиту на товари підприємства 11 1. Опитування щодо намірів покупців 11 2. З'ясування сукупної думки збутового персоналу 11 3. Метод експертних оцінок 12 4. Аналіз даних минулих років 13 2. Визначення перспективного попиту на продукцію підприємства 14 Висновок 22 Список використаної літератури 24

Організація продажу лікеро-горілчаної продукції на роздрібному торговельному підприємстві

ЗМІСТ Вступ 3 1. СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 2. ОСНОВНІ МЕТОДИ ТА ФОРМИ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ НА РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 11 3. ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ ТА ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОКУПЦІВ ТД „ВАЛЕНСІЯ” 18 4. АНАЛІЗ ПРОДАЖУ ЛІКЕРО-ГОРІЛЧАНИХ ВИРОБІВ НА ТОРГОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТД „ВАЛЕНСІЯ” 23 5. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОДАЖУ ЛІКЕРО-ГОРІЛЧАНИХ ВИРОБІВ 35 Висновок 41 Використана література 44 Додатки 46 Метою курсової роботи є: 1. Визначити основні завдання комерційної діяльності роздрібного торговельного підприємства, основні методи та форми продажу товарів. 2. Проаналізувати основні підходи до формування асортименту товарів та процесу обслуговування покупців, продажу лікеро-горілчаних виробів. 3. Надати оцінку ефективності продажу лікеро-горілчаних виробів. Об’єктом дослідження виступає організація продажу лікеро-горілчаної продукції. Предметом дослідження є комерційна діяльність роздрібного торговельного підприємства.

Мерчандайзинг роздрібного торговельного підприємства (За матеріалами МегаМаркету “Болден”)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ В МАГАЗИНІ 7 1.1. Сутність значення та основні концепції мерчандайзингу 7 1.2. Основні види розробки мерчандайзингових заходів 12 1.3. Показники оцінки ефективності мерчандайзингових заходів 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ В МАГАЗИНІ ВАТ МЕГАМАРКЕТ „БОЛДЕН” 31 2.1. Аналіз практики розробки та застосування мерчандайзингових заходів на підприємстві 31 2.2. Дослідження стану вивчення та формування попиту покупців 41 2.3. Оцінка ефективності мерчандайзингових заходів з продажу товарів 62 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ У ВАТ МЕГАМАРКЕТ „БОЛДЕН ” 67 3.1. Удосконалення плану мерчандайзингових заходів 67 3.2. Шляхи підвищення ефективності процесу продажу товарів за допомогою інструментів мерчандайзингу 84 3.3. Удосконалення мерчандайзингових заходів щодо формування та стимулювання попиту покупців 89 ВИСНОВКИ 95 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98 ДОДАТКИ 104

Вивчення попиту споживачів на плодоовочеву продукцію ТЦ «Материк» магазин Rainford

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Теоретичні підходи до вивчення попиту споживачів 5 1.1 Значення вивчення попиту при формуванні товарного асортименту 5 1.2 Особливості формування попиту на плодоовочеву продукцію 11 2. Основна частина 17 2.1 Характеристика ТЦ «Материк» 17 2.2 Вивчення попиту споживачів та формування товарного асортименту плодоовочевої продукції 23 2.3 Організація продажу плодоовочевої продукції в ТЦ «Материк» 27 2.4 Реклама плодоовочевої продукції та її ефективність в ТЦ «Материк» 34 2.5 Шляхи мінімізації сезонних коливань на плодоовочеву продукцію 39 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44

Вивчення ринку і формування попиту на продукцію послуг

Вступ 3 1. Організація вивчення ринку формування попиту 4 2. Особливості формування попиту на фактори виробництва продукції та послуг 8 Висновки 13 Список використаних джерел 14

Задачі та розвиток комерційної роботи на сучасному етапі

ЗМІСТ Вступ...................................................................................................................... 3 1. Задачі та розвиток комерційної роботи на сучасному етапі……………… 4 2. Характеристика торговельних підприємств………………………………. 7 3. Організація закупівлі товарів та товаропостачання торговельних підприємств…………………………………………………………………. 10 4. Формування товарного асортименту……………………………………… 15 5. Організація товарного процесу в роздрібному торговельному підприємстві................................................................................................... 17 6. Організація рекламно-інформаційної діяльності у роздрібному торговельному підприємстві ……………………………………………… 20 7. Організація роздрібного продажу та торговельного обслуговування споживачів…………………………………………………………………… 24 Висновки та пропозиції ………………………………………………………... 27 Використані джерела…………………………………………………………… 33

Вивчення та формування попиту населення на товари в магазині

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ 6 1.1. Поняття та значення вивчення попиту на товари 6 1.2. Основні етапи дослідження попиту 11 1.3. Способи формування попиту на товари 16 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ПО ВИВЧЕННЮ ТА ФОРМУВАННЮ ПОПИТУ НА ТОВАР 22 2.1. Загальна характеристика підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність” 22 2.2. Аналіз попиту на продукцію магазину 28 2.3. Аналіз діяльності підприємства по формуванню попиту на товар 34 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ФОРМУВАННЮ ПОПИТУ НА ТОВАР 37 ВИСНОВОК 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49 Метою даного дослідження є методи вивчення та форкання попиту на товари в магазині. Об’єктом дослідження є відносини, які виникають між підприємством та споживачами продукції під час діяльності, направленої на вивчення та формування попиту на товар. Предметом дослідження є діяльність підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність”. Завданнями, які поставлені в даному дослідження є: - вивчення теоретичних аспектів вивчення та формування попиту на товар в магазині; - з’ясування практичних методів вивчення попиту; - формування практичних методів підвищення попиту та конкретному прикладі; - розробка рекомендацій щодо удосконалення діяльності по формуванню попиту на прикладі. Дана робота складається з вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків. В першому розділі досліджено теоретичні аспекти вивчення та формування попиту на товар в магазині. Другий розділ присвячено аналізу діяльності підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність”, в третьому розділі надано практичні рекомендації щодо покрашення ситуації. Для аналізу діяльності підприємства було використано данні за період з 2002-2004 років. В даному дослідженні було використано роботи таких відомих вчених як Гаркавенко С.С., Вайсман А., Котлер Ф., Портер М., Хокскинг А. та інші.

Прогнозування попиту на підприємстві

ВСТУП 3 1. Теоретичні аспекти прогнозування попиту на підприємстві 5 2. Прогнозування попиту для ПП “Присяжний і ”. 15 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22

Прогнозування попиту в практичній діяльності туристичного підприємства (на прикладі ТОВ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Сутність та основні характеристики попиту 6 1.2. Методика дослідження та прогнозування попиту в туризмі 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" 28 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 28 2.2. Аналіз ринку ТОВ "Назва" 32 2.3. Маркетингові дослідження потенційних покупців турпродукту в ТОВ "Назва" 40 РОЗДІЛ 3. ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ В ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ " Назва" 49 3.1. Оцінка попиту на турпродукти ТОВ " Назва" .49 3.2. Шляхи прогнозування попиту 57 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 68