институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Бізнес-план рекордингового проекту

Каталог пособий и учебных материалов | Основы бизнеса | Курсовая | Страниц: 24 | Год: 2005 | Размер: 29 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Бізнес-план рекордингового проекту

Вступ. 3
1. Мета і структура бізнес-плану рекордингового проекту. 5
1.1 Основні етапи розробки бізнес-плану рекордингового проекту. 5
1.2 Маркетинговий підхід до розробки бізнес-плану рекордингового проекту. 6
1.3 Виробнича і фінансова частина бізнес плану та можливі ризики рекордингового проекту. 12
2. Приклад розробки бізнес-плану рекордингового проекту. 16
2.1 Маркетингові дослідження. 16
2.2 Кошторис рекордингового проекту. 18
3. Вдосконалення системи рекордингової індустрії. 20
Висновок. 22
Список використаних лігатурних джерел. 24

Cмотрите также:
Правовий захист суб’єктів рекордингового проекту

Вступ 4 1. Сучасний стан і перспективи розвитку української музичної індустрії 6 2. Проблеми музичної індустрії та захисту музичних прав 10 3. Українське законодавство у вирішенні питання щодо правового захисту суб’єктів рекордингового проекту 17 Висновок 27 Список літератури 29

Маркетинг рекордингового проекту

Завдання: Дослідити ситуацію в Україні; запропонувати приклади зі світової практики; охарактеризувати методики маркетингових досліджень у галузі; описати варіанти промоційних кампаній; надати сценарії успішних презентацій рекордингового аудіо- і відеопроекту Зміст Вступ 3 1. Маркетинг як ефективний засіб створення та сяяння “зірок” 6 2. Сер Пол Маккартні – геніальний композитор і досконалий маркетолог 10 3. Український шоу-бізнес як відлуння світового 15 4. Руслана Лижичко в проекті “Перемога у “Євробаченні” 21 Висновки 28 Список літератури 32

Основи підприємництва, бізнес-план

1. РЕЗЮМЕ ПРОЕКТУ 3 2. АНАЛІЗ СТАНУ СПРАВ У ГАЛУЗІ 4 3. СУТНІСТЬ ЗАПРОПОНОВАНОГО ПРОЕКТУ 6 4. ОЦІНКА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА БІЗНЕСУ 7 5. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ПЛАН 8 6. ПЕРСОНАЛ І УПРАВЛІННЯ 10 7. ПЛАН ВИРОБНИЦТВА 14 8. ПЛАН МАРКЕТИНГУ 18 9. ОЦІНКА РИЗИКІВ ТА СТРАХУВАННЯ 21 10. ФІНАНСОВИЙ ПЛАН І ФІНАНСОВА СТРАТЕГІЯ 23 Суть проекту: бізнес-ідея проекту полягає у промисловому вирощуванні грибів з безпосереднім розміщенням у районах споживання продукції підприємства

Розробка бізнес проектування

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Передумови бізнес-проектування на ДП „Автотранс” 4 1.1 Теоретичні основи реалізації бізнес-проектування 4 1.2 Бізнес-план як фактор успішної реалізації проекту 12 1.3 Сутність запропонованого проекту 16 Розділ 2 Розробка та реалізація запропонованого проекту 18 2.1 Дослідження ринку послуг з техобслуговування 18 2.2 Послідовність розробки і реалізації проекту. Ресурсозабезпеченість проекту 23 2.3 Проблеми, що виникають при реалізації проекту 30 Розділ 3 Обґрунтування ефективності запропонованого проекту освоєння надання нових послуг 33 3.1 Розрахунок економічної ефективності проекту 33 3.2 Аналіз ризиків проекту 36 Висновок 43 Використана література 45

Бізнес-план аптеки

Предмет: управління бізнесом в медицині План: Резюме проекту 3 Мета проекту 3 Суть проекту 3 Ініціатор проекту: 5 Короткий опис проекту: 5 Потреба у фінансах 6 Фінснаування:ТОВ “Фарма-Сіті” 6 План реалізації проекту- 6 Аналіз ринку 6 План маркетингу: 8 Аналіз конкурентного середовища: 10 Управлінській персонал та принципи підбору персоналу: 11 План розвитку: 16 Література 18

РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Загальні вимоги до стилю написання бізнес-плану 5 1.2. Цілі розробки бізнес-планів 7 1.3. Методологія та стадії розробки бізнес-плану 9 1.4. Основні правила оформлення бізнес-плану 13 1.5. Інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 15 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ 19 1. Резюме проекту 19 2. Аналіз стану справ у галузі 20 3. Сутність запропонованого проекту 22 4. Оцінка зовнішнього середовища бізнесу 23 5. Організаційний план 24 6. Персонал і управління 26 7. План виробництва 30 8. План маркетингу 34 9. Оцінка ризиків та страхування 37 10. Фінансовий план і фінансова стратегія 39 ВИСНОВКИ 41 ЛІТЕРАТУРА 43

Створення та державна реэстрація фірми

Вступ 4 Розділ І. Організація створення та державна реєстрація ПП „Олімп” 5 Розділ ІІ. Бізнес-план ПП „Олімп” 16 2.1Резюме до бізнес-проекту 19 2.2 Загальна характеристика бізнес-ідеї 20 2.3 Дослідження ринку та план маркетингу 23 2.4 Виробничий план проекту – відкриття магазину „Олімп” 24 2.4 Організаційний план 25 2.5 Фінансовий план 27 2.6 Оцінка можливих ризиків 30 Розділ ІІІ. Розробка господарських договорів 32 Висновки 41 Список використаної літератури 42

БІЗНЕС-ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОДИН З ВИДІВ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ПРОЕКТУ

Зміст 1. Бізнес-план: сутність, роль і призначення 3 2. Розділи бізнес-плану і порядок їх розробки 6 Список літератури: 16

БІЗНЕС-ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОДИН З ВИДІВ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ПРОЕКТУ

Зміст 1. Бізнес-план: сутність, роль і призначення 3 2. Розділи бізнес-плану і порядок їх розробки 6 Список літератури: 16

Порівняльний аналіз інвестиційного проекту та бізнес плану

Вступ. 3 1. Основні поняття інвестиційного менеджменту. 4 2. Бізнес – план, його складові та основні відмінності від інвестиційного проекту. 7 3. Характеристика інвестиційного проекту. 17 Висновок. 23 Література. 27