институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища організації

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 42 | Год: 2005 | Размер: 71 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища організації

Вступ 3
1. Сутність оцінки внутрішнього і зовнішнього середовища організації 4
2. Техніко-економічна характеристика ВАТ “Кварк” і його фінансово-господарської діяльності 7
3. Особливості галузевого ринку підприємства 17
3.1. Тенденції розвитку світового ринку мікроелектронних компонентів 17
3.2. Розвиток ринку мікроелектронних компонентів Європи і СНД 19
4. Оцінка ринкового середовища функціонування підприємства 24
5. Аналіз прямих конкурентів підприємства 35
Висновки 39
Список використаної літератури 41

Cмотрите также:
Внутрішнє та зовнішнє середовище організації (на прикладі)

ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ 6 1.1. Внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства 6 1.2. Методичні аспекти аналізу зовнішнього середовища 10 1.3. Методичні основи проведення аналізу стану внутрішнього середовища підприємства 13 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ „Назва”) 18 2.1. Коротка характеристика діяльності ТОВ „Назва” 18 2.2. Аналіз зовнішнього середовища ТОВ „Назва” 20 2.3. Дослідження внутрішнього середовища ТОВ „Назва” 29 РОЗДІЛ ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОВ „Назва” З УРАХУВАННЯМ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 34 3.1. SWOT-аналіз ТОВ „Назва” для визначення сильних і слабких сторін, загроз і можливостей 34 3.2. Шляхи подальшого розвитку ТОВ „Назва” на основі аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища 38 3.3. Формування стратегії подальшого розвитку ТОВ „Назва” 41 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 50

Вплив зовнішнього середовища на процес функціонування

ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. Поняття зовнішнього середовища організації...................................... 5 1.1. Сутність зовнішнього середовища.................................................... 5 РОЗДІЛ 2. Характеристика та зміст елементів зовнішнього середовища…….... 9 2.1. Аналіз факторів зовнішнього середовища підприємства торгівлі та ресторанного господарства..................................................... 9 2.2. Аналіз середовища безпосереднього оточення................................. 15 РОЗДІЛ 3. Вплив зовнішнього середовища на процес функціонування ТОВ "КІВІТ"............................................................................................ 24 3.2. Аналіз елементів внутрішнього середовища ТОВ "КІВІТ"............. 24 ВИСНОВКИ................................................................................................................ 29 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА...................................................................................... 30

Фактори внутрішнього середовища та урахування в підвищенні ефективності організації

Зміст2 Вступ3 1. Зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства 4 2. Характеристика Придніпровської ТЕС8 3. Аналіз зовнішнього середовища підприємства8 4. Аналіз внутрішнього середовища підприємства10 5. Аналіз сильних і слабких сторін підприємства 19 Висновки20 Література22

Стратегічний аналіз середовища організації

Вступ 3 1.Методичний підхід до аналізу середовища організації 5 1.1. Аналіз середовища організації як стадія стратегічного планування 5 1.2.Методи стратегічного аналізу середовища організації 7 1.3.Інформаційне забезпечення дослідження середовища організації 8 2. SWOT аналіз середовища ВАТ "Назва" 9 2.1. Загальні характеристики діяльності ВАТ "Назва" 9 2.2. Аналіз зовнішнього середовища ВАТ "Назва" 12 2.3. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Назва" 17 2.4. Побудова матриці SWOT 20 3. Обґрунтування напрямів розвитку ВАТ „Назва” за результатами SWOT аналізу 24 Висновки 29 Список літератури 32 Додатки 34-36

Аналіз менеджменту ВАТ “Агромаш”

ЗМІСТ Вступ....................................................................................................................3 1. Загальна характеристика ВАТ "Агромаш"......................................................5 1.1. Спеціалізація підприємства.....................................................................5 1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7 2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Агромаш"......................................10 2.1. Вивчення структури управління підприємством................................10 2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації.............13 2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................20 3. Дослідження зовнішнього середовища..........................................................25 3.1. Основні споживачі продукції підприємства........................................25 3.2. Аналіз конкурентного середовища.......................................................28 3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........32 3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................33 4. Структура виробничого процесу.....................................................................36 Висновки..................................................................................................... 39 Список використаної літератури...............................................................41 Додатки.........................................................................................................43

Аналіз менеджменту ВАТ "Сумсільмаш"

ЗМІСТ Вступ...................................................................................................................3 1. Загальна характеристика ВАТ "Сумсільмаш".........................................5 1.1. Спеціалізація підприємства....................................................................5 1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7 2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Сумсільмаш".........................10 2.1. Вивчення структури управління підприємством...............................10 2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації............14 2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................23 3. Дослідження зовнішнього середовища......................................................27 3.1. Основні споживачі продукції підприємства.......................................28 3.2. Аналіз конкурентного середовища......................................................30 3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........34 3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................35 4. Структура виробничого процесу..................................................................39 Висновки..................................................................................................... 43 Список використаної літератури...............................................................45 Додатки........................................................................................................46

Аналіз менеджменту Відкритого акціонерного товариства “Сумсільмаш”

ЗМІСТ Вступ...................................................................................................................3 1. Загальна характеристика ВАТ "Сумсільмаш".........................................5 1.1. Спеціалізація підприємства....................................................................5 1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7 2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Сумсільмаш".........................10 2.1. Вивчення структури управління підприємством...............................10 2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації............14 2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................23 3. Дослідження зовнішнього середовища......................................................27 3.1. Основні споживачі продукції підприємства.......................................28 3.2. Аналіз конкурентного середовища......................................................30 3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........34 3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................35 4. Структура виробничого процесу..................................................................39 Висновки..................................................................................................... 43 Список використаної літератури...............................................................45 Додатки........................................................................................................46

Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. SWOT-аналіз

Зміст Вступ 3 1 Особливості функціонування, структура та технічна база підприємства 5 2 Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. SWOT-аналіз 8 3 Шляхи удосконалення діяльності 12 Висновок 16 Використана література 18

Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. SWOT-аналіз

Зміст Вступ 3 1 Особливості функціонування, структура та технічна база підприємства 5 2 Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. SWOT-аналіз 8 3 Шляхи удосконалення діяльності 12 Висновок 16 Використана література 18

Аналіз маркетингового зовнішнього середовища підприємства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Моделі зовнішнього середовища 4 1.2. Фактори зовнішнього середовища організації 7 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі косметичної компанії «Назва») 13 2.1. Загальна характеристика підприємства 13 2.2. Оцінка маркетингового зовнішнього середовища підприємства 16 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23