институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Інтурс-Київ», готелю «Кооператор», ресторану «Хата Карася»

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Курсовая | Страниц: 49 | Год: 2005 | Размер: 534 кб. | Стоимость: 65 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Інтурс-Київ», готелю «Кооператор», ресторану «Хата Карася»

Вступ 3
І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Інтурс-Київ» 5
1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Інтурс-Київ» 5
1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7
1.3.Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 7
II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Кооператор» 19
2.1. Загальна характеристика підприємства «Кооператор» 19
2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 22
2.3.Визначення рівня готельних послуг 25
III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі ресторану «Хата Карася» 29
3.1. Загальна характеристика підприємства «Хата Карася» 29
3.2.Аналіз технологій надання ресторанних послуг 30
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 40
Висновки 45
Перелік використаної літератури 48
Cмотрите также:
Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі туристичного підприємства «КР Сервіс», готелю «Київ», ресторан «Київ»

Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «КР Сервіс» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 7 1.3. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства при організації нового туру 10 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Київ» 20 2.1. Загальна характеристика підприємства 20 2.2.Аналіз технології готельних послуг 24 2.3.Визначення ріння готельних послуг 27 III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «Київ» 32 3.1. Загальна характеристика підприємства 32 3.2. Аналіз технології надання ресторанних послуг 34 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 51 Висновки 53 Перелік використаної літератури 55 Додатки 57-63 (заповлені додатки) Предметом дослідження виступають туристичне підприємство «КР Сервіс», готель «Київ», та ресторан «Київ». Мета роботи полягає в аналізі технології надання туристичних послуг

Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «...», готелю «...», ресторану «...»

Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «...» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 8 1.3. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства при організації нового туру 11 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «...» 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2.Аналіз технології готельних послуг 28 2.3.Визначення ріння готельних послуг 31 III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «...» 36 3.1. Загальна характеристика підприємства 36 3.2. Аналіз технології надання ресторанних послуг 37 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 52 Висновки 55 Перелік використаної літератури 57 Додатки 59

Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Арт-тур», готелю «Мир», ресторану «Мир-шоу»

Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Акр-тур» 5 1.1.Базова характеристика туристського підприємства 5 1.2. Структура управління туристським підприємством 6 1.3. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 7 1.4. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства 10 1.5. Технологія формування нового туристського маршруту 14 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Мир» 21 2.1. Загальна характеристика підприємства 21 2.2.Аналіз технології готельних послуг 24 2.3.Визначення ріння готельних послуг 30 III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «Мир-шоу» 35 3.1. Загальна характеристика підприємства 35 3.2. Технологія надання ресторанних послуг 36 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 53 Висновки 56 Перелік використаної літератури 58 Додатки 60

Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Еліта-тур», готелю «Феофанія», ресторану «Феофанія»

Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Еліта-тур» 5 1.1.Базова характеристика туристського підприємства «Еліта-тур» 5 1.2. Структура управління туристичним підприємством 5 1.3. основні напрямки туристичного підприємства 8 1.4. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства 11 1.5. Технологія формування нового туристського маршруту 20 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Феофанія» 28 2.1. Загальна характеристика підприємства 28 2.2.Аналіз технології готельних послуг 31 2.3.Визначення ріння готельних послуг 36 III. Аналіз технологи ресторанних послуг на прикладі ресторану «Феофанія» 39 3.1. Загальна характеристика підприємства 39 3.2. Технологія надання ресторанних послуг 41 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 53 Висновки 56 Перелік використаної літератури 58 Додатки 60

Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Лад-Тур», готелю «Дніпро», ресторану «Дніпро»

Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Лад-Тур» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Лад-Тур» 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7 1.3. Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 8 II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Дніпро» 21 2.1. Загальна характеристика підприємства «Дніпро» 21 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 27 2.3. Визначення рівня готельних послуг 31 III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі ресторану «Дніпро» 35 3.1. Загальна характеристика підприємства «Дніпро» 35 3.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг 37 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 46 Висновки 51 Перелік використаної літератури 53 Предметом дослідження виступають туристичне підприємство «Лад-Тур», готель «Дніпро», ресторан «Дніпро». Мета роботи полягає в аналізі технології надання туристичних послуг. При написанні роботи були використані статистичні матеріали, статті з періодичних видань, підручники, збірники. Структурно робота складається зі вступу, трьох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.

Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Авіаль-тур», готелю «Олександрія», кафе «У Ольги»

Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Авіаль-тур» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Авіаль-тур» 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7 1.3. Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 8 II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Олександрія» 19 2.1. Загальна характеристика підприємства «Олександрія» 19 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 22 2.3. Визначення рівня готельних послуг 26 III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі кафе «У Ольги» 29 3.1. Загальна характеристика підприємства кафе «У Ольги» 29 3.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг 30 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 38 Висновки 43 Перелік використаної літератури 46

Дипломна робота Подорожі залізничним транспортом у структурі діяльності туристичного підприємства “ІнТурс-Київ”

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 6 1.1.Турагентства як суб'єкти сучасної індустрії подорожей 6 1.2. Порівняльна характеристика використання транспортних засобів для здійснення турів 9 1.3.Загальні питання безпеки туристів під час подорожей 19 1.4.Специфіка турів залізницею 28 РОЗДІЛ 2.ДОСЛІДЖЕННЯ ПОДОРОЖЕЙ ЗАЛІЗНИЧНИМ ТРАНСПОРТОМ 35 2.1.Фінансово - господарська характеристика туристичної фірми “ІнТурс-Київ” 35 2.2.Організація подорожей залізничним транспортом 49 2.3.Аналіз використання залізничного транспорту в діяльності туристичного підприємства “ІнТурс-Київ” 55 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПОДОРОЖЕЙ ЗАЛІЗНИЧНИМ ТРАНСПОРТОМ 72 3.1. Вдосконалення організації залізничного туризму з урахуванням зарубіжного досвіду 72 3.2. Формування системи ринкового просування туристичного продукту. 75 3.3.Визначення провідних факторів, що обумовлюють розвиток подорожей залізничним транспортом 92 ВИСНОВКИ 100 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 106

Аналіз надання послуг харчування на прикладі ресторану готелоьного комплексу

ВСТУП 3 1. Характеристика ресторанних послуг готелю „__” 4 2. Аналіз діяльності ресторану „__” 6 3. Аналіз процесу обслуговування в ресторані „__” 8 4. Технологічні процеси надання послуг харчування у ресторані „__” 11 5. Організація сервісного обслуговування в ресторані 14 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 19

Аналіз технології надання туристських послуг на прикладі туристського підприємства «Еліта-тур»

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЙ ТУРИСТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА «ЕЛІТА-ТУР» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Еліта-тур» 5 1.1.1. Базова характеристика туристського підприємства 5 1.1.2. Структура управління туристським підприємством 7 1.1.3. Основні напрямки діяльності туристського підприємства 9 1.1.3. Основні напрямки діяльності туристського підприємства 9 1.2. Розробка технологічних процесів туристського підприємства при організації нового туристського продукту 11 1.2.1. Основний, обслуговуючий та допоміжний технологічний процес виробництва туристських послуг 11 1.2.2. Основний, обслуговуючий та допоміжний технологічний процес реалізації туристських послуг 17 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ «РУСЬ» 24 2.1. Загальна характеристика готелю «Русь» 24 2.1.1. Базова характеристика підприємства готельного типу 24 2.1.2. Склад приміщень і планувальна організація готелю «Русь» 26 2.1.3. Функціональна схема та організаційна структура готельного підприємства «Русь» 31 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 33 2.2.1. Технологічний процес планування та виробництва послуг розміщення в готельному підприємстві 33 2.2.2. Основний технологічний процес споживання послуг розміщення 36 2.2.3. Автоматизація технологічних процесів готельних послуг в даному готелі 39 РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «РУСЬ» 42 3.1. Загальна характеристика та функціональна схема закладу ресторанного господарства «Русь» 42 3.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг 46 3.2.1. Проектування послуги харчування 46 Гарячі напої 49 3.2.2. Планувальна організація процесу обслуговування 52 3.2.3. Технологія обслуговування 54 3.3. Технологія виробництва ресторанних послуг 62 3.3.1. Нормативно-технологічна документація 62 3.3.2. Планувальна організація процесу виробництва кулінарної продукції 65 3.3.3. Санітарно-гігієнічні правила і норми виробничих процесів 69 ВИСНОВКИ 72 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 74 ДОДАТКИ 78

Формування собівартості туристичних послуг (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7 1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 12 1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 18 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 30 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 30 2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 33 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 36 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 44 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 44 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 66