институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Експеримент в психологіії праці

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Реферат | Страниц: 13 | Год: 2010 | Размер: 15 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Експеримент в психологіії праці

1. Особливості експерименту в психології праці 3
2. Працездатність людини як категорія психології праці 8
3. Значення категорій задатків та здібностей для психології праці 11
Список використаної літератури 14
Cмотрите также:
Експеримент в психологіії праці

1. Особливості експерименту в психології праці 3 2. Працездатність людини як категорія психології праці 8 3. Значення категорій задатків та здібностей для психології праці 11 Список використаної літератури 14

СЕНСОРНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ЗА М. МОНТЕСОРІ

1 ВСТУП 2 І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ) 4 ІІ. РОЗВИТОК МОВИ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ СПЕЦІАЛЬНО РОЗРОБЛЕНИХ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ЕКОЛОГІЧНОГО ХАРАКТЕРУ 8 ІІ.1. Констатуючий експеримент 9 ІІ.2. Формуючий експеримент 15 ІІ.3. Контрольний експеримент 2 ВИСНОВКИ 7 ДОДАТОК 1 10

Ознайомлення учнів з образотворчим мистецтвом

ПЛАН: ВСТУП 1 І. ВИДИ ТА ЖАНРИ ЗОБРАЖУВАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА 2 ІІ. АНАЛІЗ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ З ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВУ 7 ІІІ. ВПЛИВ ЗОБРАЖУВАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА НА МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 12 ІІІ.1. Констатуючий експеримент 14 ІІІ.2. Формуючий експеримент 19 ІІІ.3. Контрольний експеримент 24 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 ДОДАТОК 1 33 ДОДАТОК 2 34 ДОДАТОК 3 35 ДОДАТОК 4 36 ДОДАТОК 5 37 ДОДАТОК 6 38

Відповіді на питання (міліція, експеримент, Юнг)

1. Шляхи психологічної роботи працівників органів внутрішніх справ з масовидними скупченнями громадян. 2 2. Експеримент як метод соціальної психології. 6 3. Колективне несвідоме в теорії Карла Юнга. 10 Література 14

Науковий експеримент

Вступ 2 1. Поняття «експеримент». 4 2. Структура експерименту. 6 3. Розроблення і формулювання гіпотез. 9 4. Визначення понять. 11 5. Доведення. 13 6. Схеми організації експерименту. 15 7. Плани експериментів. 17 Висновки 18 Список використаної літератури 19

Рольова гра як засіб гендерного виховання старших дошкільників в сім’ї

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ГЕНДЕРНОЇ СОЦІАЛИЗАЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ДОПОМОГОЮ ГРИ 6 1.1Етапи формування гендерної самосвідомості дітей 6 1.2 Статеворольова соціалізація в дошкільному віці 8 1.3 Виховання дітей з урахуванням гендерних особливостей 11 РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ГРИ ЯК ЗАСОБА ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ В УМОВАХ ДНЗ 16 2.1 Констатуючий експеримент 16 2.2 Формуючий експеримент 21 2.3 Контрольний експеримент 23 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28 ДОДАТОК 30

Взаємодія сім’ї і дошкільного закладу у вихованні дітей дошкільного віку

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА. СВІДОМІСТЬ ТА САМОСВІДОМІСТЬ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК ПРЕДМЕТ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ 5 1.1 Дослідження дошкільного віку у вітчизняній та зарубіжній науковій літературі 5 1.2 Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини-дошкільника 9 1.3 Психологічна готовність дитини до школи 12 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ПРОЯВИ СВІДОМОСТІ ДОШКІЛЬНИКА ЧЕРЕЗ ЙОГО ХУДОЖНІЙ СВІТОГЛЯД 14 2.1 Констатуючий експеримент 16 2.2 Формуючий експеримент 20 2.3 Контрольний експеримент 25 ВИСНОВКИ 30 ЛІТЕРАТУРА 34

Моральне виховання дітей

ВСТУП 1 І.АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. 4 І.1. Дошкільна освіта України та Великобританії 4 І.2. Основи психологічної літератури, присвяченої питанню морального виховання дітей-дошкільників 8 І.3. Морально-естетичне дошкільне виховання в педагогічній літературі 11 ІІ. ЗАДАЧІ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЗОБРАЖУВАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА 15 ІІ.1. Констатуючий експеримент 17 ІІ.2. Формуючий експеримент 21 ІІ.3. Контрольний експеримент 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 33

Психологічні прийоми та позитивні якості успішного ділового спілкування

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Теоретико-методологічні основи дослідження прийомів ділового спілкування 5 1.2. Особливості становлення культури ділового спілкування 8 1.3. Психологічні прийоми успішного ділового спілкування 13 РОЗДІЛ 2. ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРИЙОМІВ ТА ПОЗИТИВНИХ ЯКОСТЕЙ УСПІШНОГО ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ (практика) 21 2.1. Організація дослідження 21 2.2. Констатуючий експеримент 22 2.3. Формуючий експеримент 23 2.4. Контрольний експеримент 31 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35

Шляхи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну діяльність

Вступ 3 1. Психолого-педагогічне обґрунтування необхідності формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 5 2. Аналіз програмових вимог щодо ознайомлення з соціальною дійсністю 11 3. Співпраця дошкільного навчального закладу та сім‘ї з проблем формування уявлень про соціальну дійсність (констатуючий експеримент) 18 4. Методика формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність (формуючий експеримент) 24 5. Аналіз результатів експериментальної роботи (контрольний експеримент) 28 6. Педагогічні висновки та рекомендації 30 Література 33