институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вивчення художньої обдарованості

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Реферат | Страниц: 13 | Год: 2010 | Размер: 23 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Вивчення художньої обдарованості

1.Проблема вивчення художньої обдарованості 3
2. Об’єкт 5
3. Характеристики змінних 6
4. Гіпотеза 7
5. Етапи даслідження 7
6. Особливості поведінкових явищ 9
7. Методи обробки отриманої інформації 11
Висновки 12
Список використаної літератури 14
Cмотрите также:
Вивчення художньої обдарованості

1.Проблема вивчення художньої обдарованості 3 2. Об’єкт 5 3. Характеристики змінних 6 4. Гіпотеза 7 5. Етапи даслідження 7 6. Особливості поведінкових явищ 9 7. Методи обробки отриманої інформації 11 Висновки 12 Список використаної літератури 14

"Соціальна робота з обдарованими дітьми"

ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………..……....3 РОЗДІЛ І. Визначення обдарованості……………………………………...………5 1.1. Що таке обдарованість………………………………………………5 1.2. Багатогранність обдарованості……………………………………..6 1.3. Особливості обдарованих дітей дошкільного віку………………12 РОЗДІЛ ІІ. Виявлення обдарованості……………………………………………..15 2.1 Початок пошуку обдарованості (історична довідка)………………..15 2.2. Виявлення обдарованості дітей батьками. Проблеми, які виникають при виявленні батьками обдарованості своїх дітей………………………………………………………………………17 2.3. Свідоцтва та роль соціального оточення у виявленні обдарованості дітей………………………………………………………………….…..19 2.4. Виявляти, розвивати та заохочувати здібності………………………..21 2.5. Моделі, методики, тести щодо виявлення обдарованості……………24 РОЗДІЛ ІІІ. Здійснення допомоги обдарованим дітям…………………………..29 3.1. Виховання здібностей…………………………………………….…..29 3.2. Принципи розробки програм для обдарованих дітей та врахування проблем обдарованих дітей при складанні цих програм………….…..32 3.3. Індивідуалізація навчання та підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми……………………………………………….…...36 3.4. Спеціальні школи в системі освіти різних країн……………………40 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….…..42 ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………………….....45

"Соціальна робота з обдарованими дітьми"

ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………..……....3 РОЗДІЛ І. Визначення обдарованості……………………………………...………5 1.1. Що таке обдарованість………………………………………………5 1.2. Багатогранність обдарованості……………………………………..6 1.3. Особливості обдарованих дітей дошкільного віку………………12 РОЗДІЛ ІІ. Виявлення обдарованості……………………………………………..15 2.1 Початок пошуку обдарованості (історична довідка)………………..15 2.2. Виявлення обдарованості дітей батьками. Проблеми, які виникають при виявленні батьками обдарованості своїх дітей………………………………………………………………………17 2.3. Свідоцтва та роль соціального оточення у виявленні обдарованості дітей………………………………………………………………….…..19 2.4. Виявляти, розвивати та заохочувати здібності………………………..21 2.5. Моделі, методики, тести щодо виявлення обдарованості……………24 РОЗДІЛ ІІІ. Здійснення допомоги обдарованим дітям…………………………..29 3.1. Виховання здібностей…………………………………………….…..29 3.2. Принципи розробки програм для обдарованих дітей та врахування проблем обдарованих дітей при складанні цих програм………….…..32 3.3. Індивідуалізація навчання та підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми……………………………………………….…...36 3.4. Спеціальні школи в системі освіти різних країн……………………40 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….…..42 ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………………….....45

Сенситивні етапи розвитку творчої обдарованості

Вступ 3 1. ТВОРЧА ОБДАРОВАНІСТЬ І СЕНСИТИВНІ ПЕРІОДИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. ПОНЯТТЯ ОБДАРОВАНОСТІ У СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ 5 1.2. СЕНСИТИВНІ ПЕРІОДИ ТА ЇХ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ЗДІБНОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ 9 1.3. КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ОСНОВНИЙ ІНДИКАТОР ОБДАРОВАНОСТІ 13 1.4. ЗАЛЕЖНІСТЬ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНІСТІ ВІД ВІКОВИХ (СЕНСИТИВНИХ) ПЕРІОДІВ 15 2. ТВОРЧО ОБДАРОВАНІ ОСОБИСТОСТІ ЯК ОБ’ЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЇ 18 2.1. ТЕСТИ КРЕАТИВНОСТІ Е.П. ТОРРЕНСА 18 2.2. ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕСТІВ КРЕАТИВНОСТІ Е.П.ТОРРЕНСА 23 2.2.1. Означення об’єкту дослідження 23 2.2.2. Визначення проблеми і формування гіпотези дослідження 23 2.2.3. Опис і хід дослідження. 24 2.2.4. Аналіз результатів 24 3.2.5. Інтерпретація результатів і висновки 27 Висновки 28 Література 29-30 Надана робота робить спробу систематизувати та узагальнити знання з цієї тематики. Об’єктом дослідження моєї курсової роботи є явище творчої обдарованості дітей молодшого шкільного віку. Предметом роботи стає степінь розвитку їх обдарованості у різні сенситивні періоди. Під час проведення дослідження були використані результати практичного вивчення творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку на базі 2-х і 3-х класів середньої школи.

Дослідження обдарованості молодших школярів як психолого-педагогічної проблеми

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичний огляд та аналіз проблем обдарованості, креативності та мотиваційно-особистісних рис особистості дитини молодшого шкільного віку 6 1.1. Значення проблеми обдарованості у вітчизняній та зарубіжній психології 6 1.2. Явище обдарованості 7 1.3. Особливості явища креативності 8 1.4. Основні підходи до проблеми творчості 13 Розділ 2. Дослідження обдарованості молодших школярів як психолого-педагогічної проблеми 25 2.1. Проблеми розвитку обдарованої дитини 25 2.2. Психолого-педагогічна проблема обдарованості дітей молодшого шкільного віку 29 2.3. Літературний брейн-ринг "Веселий ерудит" 36 Висновок 40 Список використаної літератури 41

"ПРОБЛЕМА ОБДАРОВАНОСТІ ДИТИНИ"

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичний огляд та аналіз проблем креативності та мотиваційно-особистісних рис особистостей 6 1.1. Значення проблеми обдарованості у вітчизняній та зарубіжній психології 6 1.2. Явище обдарованості 7 1.3. Явище креативності 8 1.4. Основні підходи до проблеми творчості 14 Розділ 2. Соціалізація і розвиток обдарованого молодшого учня 25 2.1. Проблеми розвитку обдарованої дитини 25 2.2. Проблема обдарованості дітей молодшого шкільного віку 29 Висновок 37 Список використаної літератури 38

Відтворення ритму художньої прози при перекладі (на матеріалах творів Вірджинії Вульф) + стаття до дипломної

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ РИТМУ ХУДОЖНОЇ ПРОЗИ 7 1.1 Естетична природа ритму 7 1.2 Ритм художньої прози як проблема теорії літератури 18 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 36 РОЗДІЛ 2 РИТМІЧНІ ПАРАМЕТРИ ХУДОЖНЬОЇ ПРОЗИ В. ВУЛЬФ 37 2.1 Життєвий шлях Вірджинії Вульф 37 2.2. Проблеми ритму художньої прози модернізму та особливості творчості В. Вулф 47 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 78 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 80 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 83

Шляхи розвитку сприймання та розуміння художньої літератури

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні засади формування та розвитку здатності школярів до сприймання та розуміння художньої літератури 6 1.1. Сприймання та розуміння художньої літератури як необхідні складові правильного читання 6 1.2. Особливості сприймання та розуміння школярами художньої літератури 9 1.3. Уява та її значення у сприйманні та розумінні художньої літератури 11 2. Практичні засади розвитку здатності школярів до сприймання та розуміння художньої літератури 15 2.1. Дидактичні методи розвитку здатності школярів до сприймання та розуміння художнього тексту 15 2.2. Розробки уроків з розвитку здатності школярів сприймання та розуміння художньої літератури 21 Висновки 40 Список використаної літератури 42

Елементи художньої літератури на уроках історії.

Зміст. Вступ 2 1. Література в Стародавньому Світі. 4 1.1. Художня література в Єгипті. 4 1.2. Художня література Дворіччя. 6 1.3. Художня література стародавньої Індії. 9 1.3. Література стародавнього Китаю. 11 1.4. Художня література Древньої Греції. 14 1.5. Література в Римі. 19 1.6. Літературна спадщина древньої цивілізації. 22 2. Елементи художньої літератури на уроках історії. 24 2.1. Основні цілі використання художньої літератури на уроках історії. 24 2.2. Місце художньої літератури на уроці історії і принципи її добору. 26 2.3. Класифікація творів художньої літератури для уроків історії. 27 2.4. Методика використання художньої літератури на уроці історії. 28 Висновок 32 Література. 34

Елементи художньої літератури на уроках історії.

Зміст. Вступ 2 1. Література в Стародавньому Світі. 4 1.1. Художня література в Єгипті. 4 1.2. Художня література Дворіччя. 6 1.3. Художня література стародавньої Індії. 9 1.3. Література стародавнього Китаю. 11 1.4. Художня література Древньої Греції. 14 1.5. Література в Римі. 19 1.6. Літературна спадщина древньої цивілізації. 22 2. Елементи художньої літератури на уроках історії. 24 2.1. Основні цілі використання художньої літератури на уроках історії. 24 2.2. Місце художньої літератури на уроці історії і принципи її добору. 26 2.3. Класифікація творів художньої літератури для уроків історії. 27 2.4. Методика використання художньої літератури на уроці історії. 28 Висновок 32 Література. 34