институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стан проблем формування уявлень дошкільнят

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Реферат | Страниц: 54 | Год: 2010 | Размер: 78 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Стан проблем формування уявлень дошкільнят

Вступ 3
Розділ І. Стан розробки проблеми формування уявлень дошкільнят про професії 6
Розділ ІІ. Методологічні основи формування у дітей уявлень про професії 25
1.2 Особливості сприяння гри дошкільнят розвитку уявлень про професії 25
2.2 Організація навчально – виховного процесу в дошкільних навчальних закладах з метою створення умов для формування уявлень про світ професійної діяльності 35
Розділ ІІІ. Організація та проведення дослідження 43
Висновки 49
Список використаної літератури 51
Cмотрите также:
Стан проблем формування уявлень дошкільнят

Вступ 3 Розділ І. Стан розробки проблеми формування уявлень дошкільнят про професії 6 Розділ ІІ. Методологічні основи формування у дітей уявлень про професії 25 1.2 Особливості сприяння гри дошкільнят розвитку уявлень про професії 25 2.2 Організація навчально – виховного процесу в дошкільних навчальних закладах з метою створення умов для формування уявлень про світ професійної діяльності 35 Розділ ІІІ. Організація та проведення дослідження 43 Висновки 49 Список використаної літератури 51

Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю

Вступ 4 Розділ 1. Сімейна атмосфера та її вплив на створення уявлення сім’ї у дітей старшого дошкільного віку 6 1.2 Формування у дошкільнят уявлень про родину 6 1.2. Сімейний бюджет родини 11 1.3. Статеве виховання 14 Розділ 2. Практична частина 21 Список використаної літератури 28

Шляхи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну діяльність

Вступ 3 1. Психолого-педагогічне обґрунтування необхідності формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 5 2. Аналіз програмових вимог щодо ознайомлення з соціальною дійсністю 11 3. Співпраця дошкільного навчального закладу та сім‘ї з проблем формування уявлень про соціальну дійсність (констатуючий експеримент) 18 4. Методика формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність (формуючий експеримент) 24 5. Аналіз результатів експериментальної роботи (контрольний експеримент) 28 6. Педагогічні висновки та рекомендації 30 Література 33

Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю

План. Вступ 3 1.Психолого-педагогічні дослідження проблеми формування уявлень про сім'ю 6 2.Аналіз програмових вимог з проблеми 8 3.Визначення рівнів уявлень дітей старшого дошкільного віку про сім'ю (констатуючий експеримент) 19 4.Система роботи з дітьми старшого дошкільного віку з формування уявлень про сім'ю (формуючий експеримент) 21 5.Аналіз результатів проведеної роботи (контрольний експеримент) 22 Висновки та педагогічні рекомендації. 24 Використана література. 25 Об'єкт дослідження - процес формування уявлень про сім'ю. Предмет дослідження – Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю. Гіпотеза - формування в дітей дошкільного віку уявлень про сім'ю залежить від гармонічних подружніх і батьківсько-дитячих відношень в родині. Подружні відносини є одним з головних факторів, що впливають на психологічний мікроклімат у родині. Отже, вони обумовлюють стиль виховання, характер системи відносин “батьки – дитина” що, у свою чергу, визначає майбутнє дитини як сім'янина. Мета дослідження. Виходячи з даної гіпотези ми визначили мету дослідження – виявити формування в дітей повноцінних уявлень про сім'ю.

Шляхи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 5 1.1 Психолого-педагогічне обґрунтування необхідності формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність…………………………………………………………………………...5 1.2 Аналіз програмових вимог щодо ознайомлення з соціальною дійсністю 17 Розділ 2. Експериментальна частина 19 2.1 Співпраця ДНЗ та сім’ї з проблемами формування уявлень про соціальну дійсність 19 2.2 Методика формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 36 2.3 Аналіз результатів експериментальної роботи 41 Висновки 44 Список використаної літератури 45

Формування у дітей 7-го року життя уявлень про форму

Вступ 2 1. Особливості сприйняття дітьми форми предметів і геометричних фігур 4 2. Методика роботи з розвитку уявлень про форму у дітей дошкільного віку (старша група) 6 3. Скласти 2 конспекти нетрадиційних занять з цікавої математики для дітей конкретної вікової групи складовою частиною якого буде вирішення програмових завдань з формування уявлень про геометричну фігуру 8 Висновки 10

Формування у дітей середнього віку ( 3-4 років) уявлення про форми предметів в процесі ігрової діяльності

Вступ 3 1. Характеристика психічного розвитку дітей третього-четвертого року життя 5 2. Психолого-педагогічні основи проблеми формування уявлень про властивості і співвідношення предметів у дітей молодшого віку 10 3. Особливості організації і зміст роботи з розвитку елементарних математичних уявлень в першій молодшій групі 13 3.1. Формування понять простору і часу 13 3.2. Порівняння предметів за розмірами і вагою 15 3.3. Ознайомлення з геометричними фігурами 16 4. Стан використання ігор в формуванні у дітей уявлення про форму предметів у практиці роботи дошкільного навчального заставі освіти (констатуючий експеримент). 18 5. Основні умови закріплення та удосконалення уявлень про предмети в ігровій діяльності (формуючий експеримент). 21 6. Контрольний експеримент. 25 Висновки 27 Список використаної літератури 29 Додатки 30 Заняття 1 30 Заняття 2 32 Об’єкт дослідження: процес сенсорного виховання дітей молодшого віку. Предмет дослідження: формування уявлень про форму предметів у дітей трьох-чотирьох років на засадах комплексного підходу. Мета дослідження: науково обґрунтувати, розробити та експериментально апробувати комплексний підхід до організації перцептивного научування як чинника оптимальності формування уявлень про форму предметів у дітей молодшого віку

Формування просторових уявлень в дошкільників (старший дошкільний вік)

Вступ 3 1. Особливості сприйняття простору дітьми дошкільного віку 4 2. Методика роботи з розвитку просторових уявлень в дошкільників 9 3. Скласти картотеку дидактичних ігор і вправ, що використовуються в роботі з розвитку просторових уявлень в дітей конкретної вікової групи 12 Висновок 15 Список використаної літератури 16 Педагогіка (математика)

Екологічні проблеми Дніпра та шляхи їх вирішення

Вступ 4 Розділ 1. Сучасний екологічний стан басейну Дніпра 6 1.1. Загальні гідрологічні та водогосподарські дані та використання водних ресурсів 6 1.2. Скидання забруднюючих речовин 9 1.3. Стан підземних вод та радіаційне забруднення 13 1.4. Негативні природні явища 15 1.5. Стан малих річок та якість води 16 Розділ 2. Шляхи і методи вирішнення екологічних проблем Дніпра 21 2.1. Характеристика методів і способів вирішення екологічних проблем 21 2.2. Основні напрями екологічного оздоровлення басейну Дніпра 27 2.3. Аналіз результатів вирішення екологічних проблем Дніпра та комплекс заходів за основними напрямами дій 29 Розділ 3. Висновки та рекомендації по вирішенню екологічних проблем Дніпра 47 Список використаної літератури 49

Ознайомлення дошкільників з побутом українців

Вступ 3 1. Побут населення України - важлива складова матеріальної культури українців 7 2. Завдання та зміст ознайомлення дошкільників з побутом українців 17 3. Методика ознайомлення дітей дошкільного віку в різних вікових групах з побутом населення України 30 4. Робота вихователя по ознайомленню дітей середнього дошкільного віку з народним житлом українців 36 Висновки 41 Список використаної літератури. 43-46 Об’єкт дослідження – навчально-виховна робота з ознайомлення дітей з побутом українців в дошкільному закладі освіти та сім’ї. Предмет дослідження – процес формування уявлень дітей 5-го року життя про побут українців. Мета дослідження – виявити можливості дітей 5-го року життя у засвоєнні знань про побут українців, простежити особливості формування початкових історичних уявлень дітей, на основі експериментального дослідження розробити методику формування уявлень дітей середнього дошкільного віку про побут українців