институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Проблема розвитку пізнавальних процесів у дитини

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Реферат | Страниц: 19 | Год: 2010 | Размер: 21 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Проблема розвитку пізнавальних процесів у дитини

Вступ. 3
1. Проблема розвитку пізнавальних процесів у дитини. 5
1.1 Увага. 5
1.2 Пам’ять. 6
1.3 Мислення. 10
1.4 Мова. 10
2. Проблема розвитку дитини як особистості в психології. 12
Висновок. 18
Література. 19
Cмотрите также:
Проблема розвитку пізнавальних процесів у дитини

Вступ. 3 1. Проблема розвитку пізнавальних процесів у дитини. 5 1.1 Увага. 5 1.2 Пам’ять. 6 1.3 Мислення. 10 1.4 Мова. 10 2. Проблема розвитку дитини як особистості в психології. 12 Висновок. 18 Література. 19

Діяльність і пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ І РОЗВИТОК ДИТИНИ 5 1.1. Пізнавальний розвиток дитини 5 1.2. Психологічні основи розвитку пізнавальних здібностей дитини дошкільного віку 11 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ГРИ ЯК ЗАСОБУ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ 18 2.1. Розвиток пізнавальної діяльності у грі 18 2.2. Пізнавальний розвиток старшого дошкільника 20 РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ – ДОШКІЛЬНИКА 26 3.1. Описання діагностичних методик 26 3.2. Організація та хід досліджень 32 3.3. Результати досліджень 43 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 58 Класифіація ігор Діагностика рівня невербальної креативності (Субтест “Завершення картинок” (стислий варіант тесту К. Торренса))

Народження дитини як показник соціальної зрілості подружжя

1. Загальні аспекти розвитку сім’ї 3 2. Проблема психологічної готовності сім’ї до народження дитини 6 Список використаної літератури 10

Формування пізнавальних інтересів у дітей п'ятого року життя

Вступ……………………………………………………………………………………3 1. Особливості розумового розвитку та пізнавальної активності дітей 5-го року життя (аналіз наукової літератури)………………………………………………..6 2. Педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів……………………………12 3. Рівень сформованості пізнавальних інтересів дітей 5-го року життя (констатуючий експеримент)……………………………………………………..20 4. Цілеспрямований вплив на формування пізнавальних інтересів дітей на заняттях і в повсякденному житті (формуючий експеримент)…………………27 5. Аналіз результатів проведеної роботи…………………………………………...32 Висновки та педагогічні рекомендації………………………………………………37 Література……………………………………………………………………………...39 Додатки………………………………………………………………………………...46

Моральний розвиток дітей під час спілкування з природою за методом Коменського

Вступ 2 Розділ І. Моральний розвиток дитини і природа 5 1.1 Особливості розвитку моральної сфери дитини 5 1.2 Природа як моралізуючий фактор виховання 15 Розділ ІІ. Я.А. Коменський та його природна методика морального виховання 30 2.1 Я.А. Коменський як видатний педагог-гуманіст 30 2.2 Принципи природовідповідності як основний чинник під час спілкування дітей з природою за Я.А. Коменським 43 2.3 Проблема морального розвитку дитини шляхом спілкування з природою 53 Розділ ІІІ. Практична робота 71 3.1 Експериментальне дослідження особливостей моральної свідомості старших дошкільників з урахуванням методів морального розвитку дитини Я.А. Коменського 71 3.2 Рекомендації з розвитку і формування у дітей старшого дошкільного віку позитивно-ціннісного ставлення до дорослих 75 Висновки 83 Список використаних джерел 85

"ПРОБЛЕМА ОБДАРОВАНОСТІ ДИТИНИ"

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичний огляд та аналіз проблем креативності та мотиваційно-особистісних рис особистостей 6 1.1. Значення проблеми обдарованості у вітчизняній та зарубіжній психології 6 1.2. Явище обдарованості 7 1.3. Явище креативності 8 1.4. Основні підходи до проблеми творчості 14 Розділ 2. Соціалізація і розвиток обдарованого молодшого учня 25 2.1. Проблеми розвитку обдарованої дитини 25 2.2. Проблема обдарованості дітей молодшого шкільного віку 29 Висновок 37 Список використаної літератури 38

Психологічні особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психологічні особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку 4 1.1. Загальна психологічна характеристика ситуації розвитку молодшого школяра 4 1.2. Учбова діяльність молодших школярів 7 1.3 Структура учбової діяльності 8 1.4. Розвиток пізнавальних психічних процесів 11 1.5. Формування особистості дитини в молодшому шкільному віці 15 Розділ 2. Особливості розвитку уваги молодших школярів 18 2.1. Сутність поняття увага 18 2.2. Розвиток уваги молодших школярів 26 2.3. Робота педагогів з неуважними дітьми 33 2.4. Методи оцінки уваги молодших школярів та дітей, які вступають до школи 34 2.4.1. Методика визначення продуктивності й стійкості уваги 36 2.4.2. Методика оцінки розподілу уваги 37 2.4.3. Методика оцінки перемикання уваги 38 2.4.4. Методика на визначення обсягу уваги 38 Висновок 40 Список використаної літератури 41

ЕТАПИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ

ПЛАН 1. ПІДБЕРІТЬ ТА ОПИШІТЬ МЕТОДИКУ ДОСЛІДЖЕННЯ УВАГИ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ, ПРОВЕДІТЬ ДІАГНОСТУВАННЯ ТА ЗРОБІТЬ ВИСНОВОК 3 2. ЕТАПИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 10 3. ЗАКОНСПЕКТУЙТЕ РОБОТУ: ПРЕДМЕТ, ЗАВДАННЯ І МЕТОДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17

Роль батьків у розвитку та їх вплив на вольову сферу дитини

Зміст Вступ……………………………………………………………….3 I. Сімейне виховання…………………………………………5 1.1. Родина та її соціальні функції………………………5 1.2. Роль батьків у розвитку дитини…………………….7 II. Роль батьків у розвитку та їх вплив на вольову сферу дитини……………………………………………….15 2.1. Помилки сімейного виховання………………………15 2.2. Як сімейні установки впливають на виховання особистості дитини…………………………………………21 2.3. Стратегія аналізу і корекції проблем дитячо-батьківських стосунків……………………………………………………25 III. Практичне завдання………………………………………..27 Висновок…………………………………………………………..31 Список літератури………………………………………………..32

Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проблеми 5 1.1. Сутність поняття гра, іграшка 5 1.2. Проблема психічного розвитку дітей третього року життя в сучасних умовах 9 Розділ 2. Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку 13 2.1. Характеристика рівнів психічного розвитку дітей третього року життя 13 2.2. Шляхи психічного розвитку дітей раннього віку 19 Висновки 27 Список використаних джерел 29 Додатки 31