институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Система управління асортиментом

Каталог пособий и учебных материалов | Технология отрасли | Реферат | Страниц: 21 | Год: 2010 | Размер: 30 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Система управління асортиментом

Вступ 3
1. Економічна сутність та види товарного асортименту 4
2. Товарний асортимент як складова частина економічної стратегії підприємства 7
3. Методичні підходи щодо формування товарного асортименту 12
Висновки 20
Література 21
Cмотрите также:
СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ НА ПРИНЦИПІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ

ЗМІСТ ВСТУП................................................................................................................. 4 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ І УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ ПРОДУКЦІЇ…........... 5 1.1 Структура асортименту прдукцыъ пыдприэмства..................................... 5 1.2 Формування і управління ассортиментом продукції пыдприэмства........ 8 1.3 Методологічні основи формування стратегічного товарного асортименту підприємствва...................................................................................................... 14 2 СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ НА ПРИНЦИПІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ........................................................... 16 2.1 3 ПРИКЛАД РОЗШИРЕННЯ АСОРТИМЕНТУ...................................... 28 ВИСНОВОК................................................................................................. 33 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА....................................................................... 34

Управління товарним асортиментом в Коростишівському заводі "Будіндустрія"

ЗМІСТ Вступ 3міст Роздiл 1. Суть та значення управління товарним асортиментом в Корос-тишівському заводі «Будіндустрія» 5 1.1. Товарна політика, її структура та місце в діяльності підприємства 5 1.2. Управління товарним асортиментом 17 1.3. Сучасний стан ринку будівельних матеріалів та будівництва 31 Розділ 2. Сучасний рівень управління товарним асортиментом на підпри-ємстві "Будiндустрiя" 40 2.1. Загальна характеристика підприємства 40 2.2. Фінансовий стан підприємства 43 2.3. Аналіз якості продукції підприємства 46 2.4. Аналіз та оцінка системи управління товарним асортиментом продук-ції 52 Розділ 3. Удосконалення управління товарним асортиментом підприємства 56 3.1. Сучасний рівень попиту та пропозицiї 56 3.2 Оптимізація товарного асортименту з використанням інтерполяційних моделей 59 3.3. Економічний ефект від впровадження запропонованих заходів 68 Висновки і пропозиції 72 Перелік використаної літератури 75

Управління товарним асортиментом на ТОВ фірма "Криггер"

ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Суть та значення управління товарним асортиментом в ТОВ фірмі “Криггер” 1.1. Товарна політика, її структура та місце в діяльності підприємства 1.2. Управління товарним асортиментом 1.3. Сучасний стан ринку металопластикових конструкцій Розділ 2. Сучасний рівень управління товарним асортиментом на підприємстві 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2 Аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ фірма “Криггер”. 2.3. Аналіз якості продукції підприємства 2.4. Аналіз та оцінка системи управління товарним асортиментом підприємства Розділ 3. Удосконалення управління товарним асортиментом підприємства 3.1. Сучасний стан ринку столярних та металопластикових виробів 3.2 Оптимізація товарного асортименту 3.3. Економічний ефект від впровадження запропонованих заходів Висновки Розділ 4. Охорона праці на ТОВ фірма “Криггер” 4.1. Організація охорони праці на підприємстві 4.2 Аналіз стану охорони праці на підприємстві 4.3 Аналіз умов праці на підприємстві 4.4 Заходи охорони праці на підприємстві Перелік використаної літератури

Управління асортиментом та якістю товарів та послуг

Вступ 3 1. Основна частина 5 1.1. Теоретичне обгрунтування 5 1.1.1. Поняття процесу управління 5 1.1.2. Етапи управління 8 1.1.3. Основні принципи систем управління якістю 10 1.1.4. Поняття про асортимент та порядок формування асортименту в магазині 11 1.1.5. Управління товарними запасами в магазині 14 1.1.6. Оцінка рівня якості продукції 16 1.1.7. Якість обслуговування покупців 19 1.2. Вітчизняний та закордонний досвід по процесу управління асортиментом та якістю товарів 21 1.3. Характеристика торгового магазину “Еколан” 23 1.4. Формування асортименту в магазині “Еколан” 29 1.5. Управління асортиментом в магазині “Еколан” 32 1.6. Управління якістю в магазині “Еколан” 33 2. Заключна частина 35 2.1. Висновки та пропозиції 35 2.2. Додатки 38 2.3. Література

Управління асортиментом товарів основні властивості товарів

Вступ 3 1. Економічна сутність та види товарного асортименту 5 2. Управління асортиментом товарів 10 3. Основні властивості товарів 14 Висновок 17 Список використаної літератури 18

АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП........................................................................................................................ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ І УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ ПРОДУКЦІЇ...………….. 4 1.1 Структура асортименту прдукції підприємства.......………………………… 5 1.2 Формування і управління ассортиментом продукції підприємства.............. 7 1.3. Методологічні основи формування стратегічного товарного асортименту підприємствва............................................................................................................. 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА....... 19 2.1. Стисла характеристика МПП "Таврія"............................................................. 19 2.2. Оцінка динаміки і структури балансу.................................................................. 20 2.3. Оцінка фінансово - господарської діяльності..................................................... 22 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ПО ПЛАНУВАННЮ І УПРАВЛІННЮ СТРАТЕГІЧНИМ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ................. 30 3.1. Система управління заснована на викрристанні концепції маркетингу........ 30 3.2. Заходи спрямовані на поліпшення управління сратегічним товарним ассортиментом............................................................................................................. 38 3.2. Економічна ефективність запропонованих заходів.......................................... 38 ВИСНОВОК................................................................................................................ 42 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА...................................................................................... 43

Управління асортиментом та якістю товарів і послуг

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ОСНОВНА ЧАСТИНА 6 1.1 Формування і управління асортиментом 6 1.2. Менеджмент системи якості 13 1.3. Досвід зарубіжних компаній 17 1.4. Характеристика підприємства „Ельдорадо” 21 1.5 Аналіз управління асортиментом продукції 24 1.6. Аналіз управління якістю торговельних послуг 28 2. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 35 2.1. Висновки 35 2.2. Пропозиції 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 Метою даної дипломної роботи є поглиблення теоретичних і практичних знань з питань управління асортиментом товарів та якістю торговельних послуг підприємства, вироблення умінь застосовувати ці знання при вирішенні конкретних практичних завдань, сприяння пошуку сучасних наукових досягнень в сфері управління асортиментом та якістю та уміння їх застосовувати при вирішенні прикладних проблем. Основними завданнями даної роботи є : 1. Систематизація та творчий аналіз сучасної вітчизняної і світової наукової літератури та розробка на цій основі власних підходів до управління асортиментом товарів та якістю обслуговування торговельного підприємства. 2. Систематизація, закріплення та розширення практичних знань, а також застосування їх при вирішенні наукових та економічних завдань. 3. Дослідження управління товарним асортиментом та якістю на підприємстві. Об’єктом дослідження є діяльність українських підприємств на ринку, пов'язана з управлінням асортиментом та якістю. Предметом дослідження є розробка методологічних основ та практичних рекомендацій формування стратегії підприємства „Ельдорадо” по управлінню асортиментною політикою та управлінню якістю послуг. У ході дослідження використовувалися загальнонаукові методи, методи порівнянь, угруповань, спостереження, обстеження, комплексної оцінки, аналітичні процедури й ін. Дана робота складається з вступу, двох розділі, списку використаних джерел та додатків. Перший розділ складається з шести підрозділів. В даному розділі досліджено такі теоретичні питання як формування і управління асортиментом, питання менеджменту системи якості, досвід зарубіжних компаній по управлінню якістю, а також практичні питання: проведено характеристику підприємства, аналіз управління асортиментом товарів на підприємстві „Ельдорадо”, аналіз управління якістю послуг на підприємстві. В другому розділі підведено підсумки дослідження та надано пропозиції по удосконаленню роботи на підприємстві.

Формування асортиментної політики на підприємстві

ВСТУП 3 Розділ 1. Управління асортиментом і якості : проблеми та особливості на сучасному етапі 5 Розділ 2 Дослідження практики. Формування асортиментної політики на підприємстві. 13 2.1 Досьє підприємства 13 2.2 Дослідження основних факторів формування торгового асортименту на підприємстві 16 2.3 Характеристика принципів підбору і встановлення товарного асортименту в магазині 20 2.4 Вивчення процесу планування асортименту товарів на підприємстві 23 Розділ 3 Удосконалення управління асортиментом і якістю товарів на підприємстві з маркетингової орієнтації. 27 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 31

Формування асортиментної політики на підприємстві

ВСТУП 3 Розділ 1. Управління асортиментом і якості : проблеми та особливості на сучасному етапі 5 Розділ 2 Дослідження практики. Формування асортиментної політики на підприємстві. 13 2.1 Досьє підприємства 13 2.2 Дослідження основних факторів формування торгового асортименту на підприємстві 16 2.3 Характеристика принципів підбору і встановлення товарного асортименту в магазині 20 2.4 Вивчення процесу планування асортименту товарів на підприємстві 23 Розділ 3 Удосконалення управління асортиментом і якістю товарів на підприємстві з маркетингової орієнтації. 27 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 31

Система управління асортиментом

Вступ 3 1. Економічна сутність та види товарного асортименту 4 2. Товарний асортимент як складова частина економічної стратегії підприємства 7 3. Методичні підходи щодо формування товарного асортименту 12 Висновки 20 Література 21