Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Тема: Педагогіка як наука, що підіймає ранг принципу навчанняКаталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Реферат | Страниц: 13 | Год: 2010 | Размер: 16 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | КупитьПедагогіка як наука, що підіймає ранг принципу навчанняВступ 31. Принцип систематичності і наступності у навчанні 4 2. Принцип науковості 5 3. Принцип ґрунтовності навчання 5 4. Принцип свідомості і активності 6 5. Принцип зв’язку навчання з життям 7 6. Принцип наочності в навчанні 7 7. Принцип доступності навчання 8 8. Принцип емоційності навчання 10 9. Принцип індивідуального підходу 11 Висновки 12 Література 13 Cмотрите также:Педагогіка як наука, що підіймає ранг принципу навчання Вступ 3 1. Принцип систематичності і наступності у навчанні 4 2. Принцип науковості 5 3. Принцип ґрунтовності навчання 5 4. Принцип свідомості і активності 6 5. Принцип зв’язку навчання з життям 7 6. Принцип наочності в навчанні 7 7. Принцип доступності навчання 8 8. Принцип емоційності навчання 10 9. Принцип індивідуального підходу 11 Висновки 12 Література 13 Реалізація принципу доступності на уроках математики в початкових класах Вступ 3 Розділ І. Місце принципу доступності в системі принципів навчання 5 1.1 Поняття «принципу навчання» та коротка характеристика основних принципів навчального процесу 5 1.2 Сутнісні характеристики принципу доступності викладання 9 1.3 Роль та місце вчителя у реалізації принципу доступності на уроках математики 11 Розділ ІІ. Методичні особливості поєднання найраціональніших методів і прийомів викладання, спрямованих на доступне засвоєння учнями 1-4-х класів математичного матеріалу 16 2.1 Реалізація принципу доступності при блочній системі викладення математики в початкових класах 16 2.2 Система використання вправ на уроках математики при реалізації принципу доступності 30 Висновки 37 Список використаної літератури 38 Педагогіка і психологія План Вступ………………………………………………………………………2 1. Педагогіка як наука про виховання……………………………3 2. Предмет педагогіки, її основні категорії……………………….6 3. Методологія педагогіки…………………………………………..8 4. Структура педагогіки, її зв`язок з іншими науками. Завдання педагогіки………………………………………………..9 5. Предмет психологічної науки……………………………………11 Висновок………………………………………………………………….15 Використана література………………………………………………..16 Філософська основа педагогіки 1. Бордовская Н. В., Реан А. А. Педагогика. Учебник для вузов. – СПб: Изд-во «Питер», 2000. – 304 с. 2. Гончаренко С. У., Мальований Ю.І. Гуманітаризація загальної середньої школи. – К., 1994. – 34 с. 3. Ильина Т. А. Педагогика: Курс лекций: Учебное пособие для студентов пед. ин-тов. – М.: Просвещение, 1984. – 496 с. 4. Лозова В.І., Москаленко П.Г., Троцько Г.В. Педагогіка. Навчально-методичний посібник. – К., 1993. 5. Омельяненко В.Л. та інші. Педагогіка. Загальні основи педагогіки. Теорія навчання. – Кіровоград, 1997. 6. Педагогіка./ За ред. А. М. Алексюка. – К., 1985. – 295 с. 7. Педагогика. Учебное пособие для студентов пед.вузов и пед.колледжей / Под ред. П. И. Подкасистого. – М.: Педагогическое общество России, 1998. – 640 с. 8. Харламов И. Ф. Педагогіка: Учебное пособие.- М.: Высшая школа, 1990. – 576 с. 9. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – Тернопіль, 1997. – 190 с. Філософська основа педагогіки 1. Бордовская Н. В., Реан А. А. Педагогика. Учебник для вузов. – СПб: Изд-во «Питер», 2000. – 304 с. 2. Гончаренко С. У., Мальований Ю.І. Гуманітаризація загальної середньої школи. – К., 1994. – 34 с. 3. Ильина Т. А. Педагогика: Курс лекций: Учебное пособие для студентов пед. ин-тов. – М.: Просвещение, 1984. – 496 с. 4. Лозова В.І., Москаленко П.Г., Троцько Г.В. Педагогіка. Навчально-методичний посібник. – К., 1993. 5. Омельяненко В.Л. та інші. Педагогіка. Загальні основи педагогіки. Теорія навчання. – Кіровоград, 1997. 6. Педагогіка./ За ред. А. М. Алексюка. – К., 1985. – 295 с. 7. Педагогика. Учебное пособие для студентов пед.вузов и пед.колледжей / Под ред. П. И. Подкасистого. – М.: Педагогическое общество России, 1998. – 640 с. 8. Харламов И. Ф. Педагогіка: Учебное пособие.- М.: Высшая школа, 1990. – 576 с. 9. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – Тернопіль, 1997. – 190 с. Педагогіка і психологія вищої школи як комплексна наукова дисципліна Вступ 3 1. Педагогіка і психологія вищої школи як наука 4 2. Зв'язки педагогіки вищої школи з іншими науками 8 3. Завдання педагогіки і психології вищої школи на сучасному етапі 11 4. Болонський процес і вища освіта в Україні 18 Висновок 23 Література 24 Основні етапи розвитку педагогіки та освіти Вступ 3 1. Народна педагогіка 4 2. Духовна педагогіка 5 3. Світська педагогіка 6 4. Розвиток педагогіки і освіти в Україні 8 Висновок 11 Список використаної література 12 Принцип змагальності в кримінальному процесі Вступ 3 1.Поняття і значення принципу змагальності 6 2. Прояв принципу змагальності в стадії досудового розслідування. 13 3. Прояв принципу змагальності в судових стадіях процесу. 20 3.1.Прояв принципу змагальності в стадії судового розгляду. 20 3.2. Прояв принципу змагальності в стадіях апеляційного і касаційного провадження. 26 Висновки 31 Список використаної літератури 33 Освіта і наука ФРН Шкільна освіта 3 Професійна освіта 7 Вищі навчальні заклади 9 Навчання дорослих 13 Освіта і наука 15 Література 17 Принцип публічності в кримінальному процесі
Вступ 2 1. Поняття і значення принципу публічності в кримінальному процесі. 2 2. Співвідношення принципу публічності з принципом диспозитивності. 2 3. Співвідношення принципу публічності з принципом змагальності. 2 4. Правові гарантії реалізації принципу публічності в практиці кримінально-процесуальної діяльності. 2 Висновки 2 Література 2 |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |