институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Загальна характеристика і формування підприємницької стратегії

Каталог пособий и учебных материалов | Коммерческая деятельность | Реферат | Страниц: 14 | Год: 2010 | Размер: 22 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Загальна характеристика і формування підприємницької стратегії

ВСТУП 3
Загальна характеристика стратегії підприємства 4
Сутність стратегії підприємства 4
Стратегія та її складові елементи: співвідношення понять "стратегія", "тактика",
"політика" 4
Стратегічний контекст розвитку підприємства. 5
Поняття стратегічного планування 7
Задачі стратегічного планування 7
Етапи стратегічного планування 7
Короткострокове і довгострокове планування 8
Довгострокове планування 8
Короткострокове планування 8
Вимоги до стратегічного плану 10
Обмеження стратегії 11
Процес розробки та реалізації стратегії. 12
ВИСНОВКИ 13
Cмотрите также:
Загальна характеристика і формування підприємницької стратегії

ВСТУП 3 Загальна характеристика стратегії підприємства 4 Сутність стратегії підприємства 4 Стратегія та її складові елементи: співвідношення понять "стратегія", "тактика", "політика" 4 Стратегічний контекст розвитку підприємства. 5 Поняття стратегічного планування 7 Задачі стратегічного планування 7 Етапи стратегічного планування 7 Короткострокове і довгострокове планування 8 Довгострокове планування 8 Короткострокове планування 8 Вимоги до стратегічного плану 10 Обмеження стратегії 11 Процес розробки та реалізації стратегії. 12 ВИСНОВКИ 13

Оподаткування підприємницької діяльності в Україні

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ТА ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОПОДАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6 1.1. ПОНЯТТЯ ТА ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6 1.2. ПОНЯТТЯ ТА ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОПОДАТКУВАННЯ 10 2. АНАЛІЗ ВІТЧИЗНЯНОЇ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 15 2.1. ПРИНЦИПИ ОПОДАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 15 2.2. ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНІ ПОДАТКИ, ЩО СПЛАЧУЮТЬ СУБ’ЄКТИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 18 2.3. МІСЦЕВІ ПОДАТКИ, ЩО СПЛАЧУЮТЬ СУБ’ЄЕКТИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 21 3. ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ОПОДАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ 25 3.1. ВЗАЄМОВПЛИВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОПОДАТКУВАННЯ 25 3.2. СПРОЩЕНА СИСТЕМА ОПОДАТКУВАННЯ 28 ВИСНОВОК 32 ЛІТЕРАТУРА 34

Формування продуктової стратегії організації

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ФІРМІ 6 1.1 Сутність продуктової стратегії фірми 6 1.2 Процес формування продуктової стратегії 7 1.3 Види продуктових стратегій 9 2 ОЦІНКА ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ “ВЛАДКО” 17 2.1 Загальна характеристика підприємства 17 2.2 Маркетингове середовище ТОВ “Владко” та його вплив на формування продуктової стратегії 18 2.3 Особливості продуктової стратегії підприємства 23 3 НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ “ВЛАДКО” 27 3.1 Визначення основних напрямків застосування стратегії диференціації товару 27 3.2 Модифікація продукції та вдосконалення її упаковки 28 3.3 Розробка рішень щодо управління модифікованим асортиментом продукції 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Обґрунтування стратегії збільшення прибутковості підприємницької діяльності підприємства” (за матеріалами ТОВ “Київський годинниковий завод”

Вступ Розділ І. Теоретико – методологічні засади збільшення прибутковості підприємницької діяльності підприємства 1.1. Сутність прибутковості діяльності підприємства та її показники 1.2. Методичні підходи до визначення показників оцінки прибутковості підприємства. 1.3. Система управління прибутковістю підприємства і напрями її збільшення 1.4. Система аналізу та вибору стратегії збільшення прибутковості підприємства Розділ 2. Аналітична оцінка виробничо-комерційної діяльності ТОВ та характеристика умов його функціонування 2.1. Загальна характеристика підприємства як суб’єкта підприємницької діяльності 2.2. Аналіз зовнішнього стану підприємства та обраної стратегії 2.3. Аналіз прибутку та собівартості. Розділ 3. Резерви та чинники збільшення прибутковості підприємства 3.1. Визначення шляхів підвищення прибутковості 3.2. Розробка стратегії підвищення прибутковості та оцінка наслідків впровадження проекту, його вплив на фінансові результати компанії. Висновки Список використаної літератури

Загальна характеристика законодавства України щодо забезпечення безпеки підприємницької діяльності

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1 Поняття безпеки підприємницької діяльності 5 1.2 Загрози безпеки підприємництва 7 2. РЕГУЛЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 10 2.1 Загальна характеристика 10 2.2 Комп’ютерна безпека 15 3. ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМНИЦТВА. 18 3.1 Загальна характеристика 18 3.2 Технологія захисту від загроз економічної безпеки 22 4 ЗАКОНОДАВЧЕ РЕГУЛЮВАННЯ ФІЗИЧНОГО ТА ТЕХНІЧНОГО ЗАХИСТУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 25 3.1 Загальний огляд 25 4.2 Розвиток правовідносин в сфері інформаційної безпеки 27 4.3 Розвиток правовідносини в сфері економічної безпеки 31 ВИСНОВКИ 34 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 36

Контрольна робота трудове право

1. Загальна характеристика суб’єктів підприємницької діяльності (визначити поняття суб’єктів підприємницької діяльності, назвати їх види) 3 2. Розкрити порядок утворення суб’єктів підприємницької діяльності 7 3. Охарактеризувати порядок припинення суб’єктів підприємницької діяльності 10 Список джерел 18

ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1 Стратегічні зміни як перспектива розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання 7 1.2 Сутність економічної стратегії та її роль для підприємства 14 1.3 Порядок формування економічної стратегії розвитку підприємства 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНО-ІНФОРМАЦІЙНІ АСПЕКТИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОВ «САТУРН» В РИНКОВИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ 29 2.1 Аналіз діяльності галузі металургії та металопрокату України, загальна характеристика ТОВ «Сатурн» 29 2.2 Аналіз зовнішнього середовища функціонування підприємства ТОВ «Сатурн» 33 2.3 Дослідження внутрішнього середовища функціонування ТОВ «Сатурн» 43 2.4 Аналіз фінансово-економічного стану ТОВ «Сатурн» 60 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ ТА НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ «САТУРН» 65 3.1 Проведення SWOT-аналізу та складання стратегічного балансу ТОВ «Сатурн» як вихідний етап формування економічної стратегії розвитку підприємства 65 3.2 Розробка економічної стратегії розвитку ТОВ «Сатурн» 70 3.3 Економічне обґрунтування запропонованих заходів 85 ВИСНОВКИ 90 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 93 ДОДАТКИ

Загальна характеристика суб'єктів підприємницької діяльності

Вступ 3 1. Суб`єкти підприємницької діяльності: сутність та види 4 2. Порядок утворення суб`єктів підприємницької діяльності 7 3. Поняття та підстави припинення суб'єктів господарювання 14 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Загальна характеристика суб'єктів підприємницької діяльності

Вступ 3 1. Поняття суб'єктів підприємницької діяльності, їх види 4 2. Порядок утворення суб'єктів підприємницької діяльності 7 3. Порядок припинення суб'єктів підприємницької діяльності 11 Висновок 17 Література 18

Розробка стратегії діяльності підприємства

Вступ 3 1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5 1.1 Визначення стратегії 5 1.2 Еволюція стратегії 6 2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9 2.1 Методи встановлення стратегій 9 2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16 3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27 3.1 Процес управління стратегією 27 3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29 Висновки 34 Література 37