институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 68 | Год: 2010 | Размер: 77 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів

Вступ. 2
Розділ І. Соціально-педагогічні умови морально-естетичного
виховання старшокласників засобами мистецтва. 5
1.1. Історико-теоретичні аспекти проблеми
морально-естетичного розвитку особистості. 5
1.2. Виховні можливості мистецтва у морально-естетичному
розвитку старшокласників. 11
1.3. Художньо-педагогічне спілкування як основа
морально-естетичного виховання 25
Розділ 2. Практичне використання світової художньої культури
як засобу морально-естетичного виховання молоді. 38
2.1.Аналіз сучасного стану морально-естетичного
виховання старшокласників 38
2.2. Формування морально-естетичних якостей учнів на
уроках англійської літератури в 10 класі. 46
Висновки. 61
Список використаної літератури. 64
Cмотрите также:
Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів

Вступ. 2 Розділ І. Соціально-педагогічні умови морально-естетичного виховання старшокласників засобами мистецтва. 5 1.1. Історико-теоретичні аспекти проблеми морально-естетичного розвитку особистості. 5 1.2. Виховні можливості мистецтва у морально-естетичному розвитку старшокласників. 11 1.3. Художньо-педагогічне спілкування як основа морально-естетичного виховання 25 Розділ 2. Практичне використання світової художньої культури як засобу морально-естетичного виховання молоді. 38 2.1.Аналіз сучасного стану морально-естетичного виховання старшокласників 38 2.2. Формування морально-естетичних якостей учнів на уроках англійської літератури в 10 класі. 46 Висновки. 61 Список використаної літератури. 64

Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів

Вступ. 2 Розділ І. Соціально-педагогічні умови морально-естетичного виховання старшокласників засобами мистецтва. 5 1.1. Історико-теоретичні аспекти проблеми морально-естетичного розвитку особистості. 5 1.2. Виховні можливості мистецтва у морально-естетичному розвитку старшокласників. 11 1.3. Художньо-педагогічне спілкування як основа морально-естетичного виховання 25 Розділ 2. Практичне використання світової художньої культури як засобу морально-естетичного виховання молоді. 38 2.1.Аналіз сучасного стану морально-естетичного виховання старшокласників 38 2.2. Формування морально-естетичних якостей учнів на уроках англійської літератури в 10 класі. 46 Висновки. 61 Список використаної літератури. 64

Використання фольклору у морально-естетичному вихованні школярів

Вступ І. Теоретичні основи морально-естетичного виховання школярів. 1.1. Моральне виховання. 1.2. Естетичне виховання. ІІ. Фольклор – джерело формування моральної поведінки та естетичних вражень школярів. 2.1. Дитячий фольклор та його жанри. 2.2. Фольклор у вихованні культури поведінки школярів. 2.3. Виховання усвідомлення краси слова засобами усної народної творчості. ІІІ. Можливості використання фольклору як могутнього засобу морально-естетичного виховання з точки зору педагогічного та наукового досвіду. 3.1. Історична роль фольклору у морально-естетичному вихованні школярів. Висновки. Список використаних джерел. Додатки.

Соціально-педагогічні умови розвитку образного мислення у старшокласників

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ 6 1.1. ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. 6 1.2. ВИХОВНІ МОЖЛИВОСТІ МИСТЕЦТВА У МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОМУ РОЗВИТКУ СТАРШОКЛАСНИКІВ. 12 1.3 ХУДОЖНЄ СПРИЙНЯТТЯ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЕТАП РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ 17 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ КУЛЬТУРИ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 21 2.1 РОБОТА НАД РОМАНОМ СЕЛІНДЖЕРА "НАД ПРІРВОЮ В ЖИТІ" ТА РОЗВИТОК ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 21 2.2. РОЗКРИТТЯ НОНКОНФОРМІЗМУ ХОЛДЕНА КОЛДФІЛДА ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ СЕЛІНДЖЕРА 23 2.3. ЛЕЙТМОТИВИ ТВОРУ. ЇХ ЗНАЧЕННЯ У РОЗКРИТТІ ВНУТРІШНЬОГО СВІТУ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ 25 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Моральне виховання дітей

ВСТУП 1 І.АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. 4 І.1. Дошкільна освіта України та Великобританії 4 І.2. Основи психологічної літератури, присвяченої питанню морального виховання дітей-дошкільників 8 І.3. Морально-естетичне дошкільне виховання в педагогічній літературі 11 ІІ. ЗАДАЧІ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЗОБРАЖУВАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА 15 ІІ.1. Констатуючий експеримент 17 ІІ.2. Формуючий експеримент 21 ІІ.3. Контрольний експеримент 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 33

Засоби формування естетичного сприйняття

Зміст Вступ…………………………………………………….…….....…..3 I. Естетичне виховання …………………..........................................5 1.1. Роль естетичного виховання..……………………..……5 1.2. Естетичне виховання дитини.….……………….…..….9 II. Засоби формування естетичного сприйняття…………….….…10 2.1. Естетичне виховання в контексті професійної підготовки кадрів для дошкільних навчальних закладів…..10 2.2. Методи формування естетичного сприйняття.……......18 Висновок………………………………………....……………….……24 Список використаних джерел…………………………….………….25

Художньо-естетичне середовище дошкільного навчального закладу, як основа стимулювання образотворчої діяльності дітей

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1 Розвиток теорії естетичного виховання 5 1.2 Засоби та методи естетичного виховання в дошкільному закладі 9 1.3 Роль образотворчого мистецтва в художньо-творчому розвитку дитини 13 РОЗДІЛ ІІ ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 16 2.1 Види зображувальної діяльності, їх характеристика 16 2.2 Методика використання творів образотворчого мистецтва в процесі формування творчої активності дітей 23 РОЗДІЛ ІІІ ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО СЕРЕДОВИЩА ДНЗ 31 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42

Естетичне виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи естетичного виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського 5 1.1. Естетичний розвиток і естетичне виховання дітей дошкільного віку 5 1.2. Естетична освіта в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського….8 1.3. Проблема естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку та молодших школярів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського………….. 11 1.4. Основні напрями та завдання естетичного виховання дітей у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського 14 1.5. В.О.Сухомлинський про формування почуття прекрасного в процесі спостережень за природою та її збереження 19 Розділ II. Впровадження ідей В.О.Сухомлинського з питання естетичного виховання в практику роботи сучасних дошкільних навчальних закладів…… 25 2.1. Визначення рівня естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 25 2.2.Технологія використання ідей В.О.Сухомлинського в розвитку естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 26 2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи 35 Висновки 42 Список використаних джерел 44

Морально-психологічний клімат сім’ї та його вплив на формування особистості дитини

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ СІМ’Ї НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 7 1.1. Сім’я як об’єкт і суб’єкт в соціальній психології та педагогіці 7 1.2. Особливості сім’ї як об’єкта виховання дитини 14 1.3. Психолого-педагогічна культура сім’ї 21 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ СІМ’Ї НА ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 30 2.1. Методи дослідження сімейного укладу та морально-психологічного клімату в сім’ї 30 2.2. Технологія дослідження морально-психологічного клімату сім’ї на розвиток особистості дитини 39 2.3. Результати дослідження 43 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 53

Методи виховання військовослужбовців Збройних сил України та практика їх застосування в роботі офіцера

Вступ 2 І. Методологія виховної роботи з війсьвослужбовцями та морально-психологічні особливості її застосування офіцерським складом 4 1.1 Загальні засади виховної методології 4 1.2 Основи морально-психологічної роботи офіцерів при застосуванні виховної методології 9 ІІ. Практичне використання методу правового виховання військовослужбовців 16 2.1 Проблематика правового виховання в ЗСУ 16 2.2 Методологія виховання професійної правосвідомості військовослужбовця 18 Висновки 21 Список використаних джерел 22