институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Диплом | Страниц: 75 | Год: 2010 | Размер: 514 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6
1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6
1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 14
1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 32
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 40
2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства 40
2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 54
РОЗДІЛ 3. СИНТЕЗ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО-МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ 63
ВИСНОВКИ 71
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73
Cмотрите также:
МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 14 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 32 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 40 2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства 40 2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 54 РОЗДІЛ 3. СИНТЕЗ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО-МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ 63 ВИСНОВКИ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73

Рекламна політика підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 13 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 30 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ «УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО – МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ» 38 2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 38 2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 52 2.3. Синтез рекламної політики підприємства на прикладі української гірничо-металургійної компанії 57 2.4. Економічна ефективність реклами на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 64 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71 ДОДАТКИ. 75

Рекламна політика підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 13 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 30 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ «УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО – МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ» 38 2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 38 2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 52 2.3. Синтез рекламної політики підприємства на прикладі української гірничо-металургійної компанії 57 2.4. Економічна ефективність реклами на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 64 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71 ДОДАТКИ. 75

Керування рекламною діяльністю фірми

Вступ 2 1. Керування рекламною діяльністю фірми 3 1.1. Інформаційне забезпечення реклами 3 1.2. Планування рекламної діяльності 10 1.3. Організація рекламної діяльності 16 2. Аналіз рекламної діяльності 25 2.1. Характеристика фірми 25 2.2. Вплив реклами на просування товарів фірми 25 2.3. Аналіз керування рекламною діяльністю фірми 25 3. Пропозиції щодо удосконалення керування рекламною діяльністю фірми 26 3.1. Розробка рекламної стратегії 26 3.2. Формування рекламного бюджету 31 3.3. Планування рекламної компанії 31 4. Охорона праці 31

Організація рекламної кампанії на підприємстві

ВСТУП 8 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 11 1.1. Методологічні основи управління рекламною діяльністю 11 1.2. Аналіз стану та перспектив розвитку рекламної діяльності 15 1.3. Методичні основи планування рекламної діяльності підприємства 20 РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ 25 2.1. Модель планування рекламної кампанії підприємства 25 2.2. Моделювання процесу вибору обсягу асигнувань на рекламу 32 2.3. Моделювання процесу вибору рекламної кампанії підприємства 33 3. ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ 37 3.1. Дослідження умов функціонування рекламної галузі 37 3.2. Перспективи рекламного ринку 40 3.3. Вдосконалення процесу управління рекламною кампанією підприємства 44 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48

Управління рекламною діяльністю фірми (на прикладі УкрСиббанку)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 6 1.1. Сутність і особливості рекламної діяльності підприємстсва 6 1.2. Основні принципи рекламної діяльності підприємства 15 1.3. Особливості управління рекламною діяльністю банківської установи 29 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ФІРМИ 45 2.1. Загальна характеристика господарсько-фінансової дяльності Укрсиббанку 45 2.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 55 2.3. Оцінка управління рекламною діяльністю підприємства 61 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АКІБ «УКРСИББАНК» 80 3.1. Умови необхідні для ефективної рекламної діяльності АКІБ УКРСИББАНК 80 3.2. Розробка рекомендацій з підвищення ефективності використання рекламного бюджету АКІБ «УКРСИББАНК» 83 3.3. Основні напрями удосконалення системи організації та управління рекламою в АКІБ «УКРСИББАНК» та оцінка їх ефективності 87 ВИСНОВКИ 94 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 101 ДОДАТКИ

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Види реклами та їх характеристика 5 1.2. Особливості управління рекламною компанією туристичного підприємства 13 1.3. Реклама турбізнесу в Україні 18 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТП "САМ" 26 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "САМ" 26 2.2. Аналіз внутрішнього й зовнішнього середовища підприємства 30 2.3. Аналіз фінансової діяльності підприємства 48 2.4. Стан рекламної діяльності на ТП "САМ" 58 РОЗДІЛ 3 ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ "САМ" 65 3.1. Формування плану рекламних заходів туристичної фірми "САМ" 65 3.2. Обґрунтування видів та типів реклами на прикладі туристичного підприємства "САМ" 70 3.3. Розрахунок необхідного бюджету і ефективності пропонованих заходів. 73 ВИСНОВОК 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 87 ДОДАТКИ 91

Моделювання діяльності підприємства

Вступ 3 1. Загальна характеристика інформаційних систем моделювання діяльності підприємства 4 2. Моделювання динамічної системи фінансово-економічної діяльності підприємства 6 3. Адаптованість моделей економічної діяльності підприємства та їх практичне застосування 9 Висновки 12 Список використаної літератури 13

РОЛЬ РЕКЛАМИ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Види реклами та їх характеристика 5 1.2. Особливості управління рекламною компанією туристичного підприємства 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА "САМ" 21 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "САМ" 21 2.2. Стан рекламної діяльності на ТП "САМ" 23 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ "САМ" 28 3.1. Формування плану рекламних заходів туристичної фірми "САМ" 28 3.2. Обґрунтування видів та типів реклами на туристичному підприємстві "САМ" 33 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 40

Управління формуванням та використанням фінансових ресурсів туристичного підприємства

ЗМІСТ ВСТУП...........................................................................................................3 1. Фінанси підприємства 1.1 Основи організації фінансів підприємств..................................4 1.2 Планування фінансів. 1.2.1 Поняття планування....................................................7 1.2.2 Мети планування.........................................................8 1.2.3 Організація планування............................................10 1.2.4 Процес планування.........................…......................11 1.3 Керування фінансами 1.3.1 Керування активами..................................................12 1.3.2 Керування поточними активами..............................12 1.3.3 Керування основними активами..............................13 2. Особливості керування фінансовими ресурсами туристичного підприємства 2.1 Методичні рекомендації з планування, обліку і калькулювання собівартості туристського продукту і формування фінансових результатів в організаціях, що займаються туристською діяльністю ...................................15 2.2 Керування фінансовими ресурсами турфірми “Глобус”.............................................................................27 ВИСНОВКИ............................….............................................................32 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА……………………………………............33