институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ЦІН НА ПРОДУКЦІЮ ПІДПРИЄМСТВА

Каталог пособий и учебных материалов | Финансовый анализ | Курсовая | Страниц: 40 | Год: 2010 | Размер: 53 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ЦІН НА ПРОДУКЦІЮ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 2
Загальна характеристика підприємства ЗАТ „Трест „Криворіжстальконструкція” 3
Аналіз фінансово–економічного стану ЗАТ „Трест „Криворіжстальконструкція” 6
Дослідження методів формування цін на продукцію (послуги) КСУ – 105 ЗАТ “Трест ”Криворіжстальконструкція” 11
Пропозиції по вдосконаленню методів формування цін на продукцію (послуги) підприємства КСУ – 105 ЗАТ „Трест „Криворіжсталь конструкція” 18
ВИСНОВКИ 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23
Cмотрите также:
ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ЦІН НА ПРОДУКЦІЮ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 2 Загальна характеристика підприємства ЗАТ „Трест „Криворіжстальконструкція” 3 Аналіз фінансово–економічного стану ЗАТ „Трест „Криворіжстальконструкція” 6 Дослідження методів формування цін на продукцію (послуги) КСУ – 105 ЗАТ “Трест ”Криворіжстальконструкція” 11 Пропозиції по вдосконаленню методів формування цін на продукцію (послуги) підприємства КСУ – 105 ЗАТ „Трест „Криворіжсталь конструкція” 18 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23

Вивчення та формування попиту населення на товари в магазині

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ 6 1.1. Поняття та значення вивчення попиту на товари 6 1.2. Основні етапи дослідження попиту 11 1.3. Способи формування попиту на товари 16 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ПО ВИВЧЕННЮ ТА ФОРМУВАННЮ ПОПИТУ НА ТОВАР 22 2.1. Загальна характеристика підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність” 22 2.2. Аналіз попиту на продукцію магазину 28 2.3. Аналіз діяльності підприємства по формуванню попиту на товар 34 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ФОРМУВАННЮ ПОПИТУ НА ТОВАР 37 ВИСНОВОК 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49 Метою даного дослідження є методи вивчення та форкання попиту на товари в магазині. Об’єктом дослідження є відносини, які виникають між підприємством та споживачами продукції під час діяльності, направленої на вивчення та формування попиту на товар. Предметом дослідження є діяльність підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність”. Завданнями, які поставлені в даному дослідження є: - вивчення теоретичних аспектів вивчення та формування попиту на товар в магазині; - з’ясування практичних методів вивчення попиту; - формування практичних методів підвищення попиту та конкретному прикладі; - розробка рекомендацій щодо удосконалення діяльності по формуванню попиту на прикладі. Дана робота складається з вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків. В першому розділі досліджено теоретичні аспекти вивчення та формування попиту на товар в магазині. Другий розділ присвячено аналізу діяльності підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність”, в третьому розділі надано практичні рекомендації щодо покрашення ситуації. Для аналізу діяльності підприємства було використано данні за період з 2002-2004 років. В даному дослідженні було використано роботи таких відомих вчених як Гаркавенко С.С., Вайсман А., Котлер Ф., Портер М., Хокскинг А. та інші.

Застосування соціологічних методів дослідженнь у менеджменті туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕНЕДЖМЕНТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Методи досліджень у менеджменті туристичного підприємства. Застосування соціологічних методів у менеджменті туристичного підприємства 7 1.2. Особливості застосування соціологічних методів досліджень 17 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ У МЕНЕДЖМЕНТІ НА ПРИКЛАДІ ВАТ "Назва" 26 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 26 2.2. Діагностика процесу застосування соціологічних методів досліджень у менеджменті 29 2.3. Аналіз трудових ресурсів у менеджменті 35 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕНЕДЖМЕНТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 50 3.1. Недоліки в застосуванні соціологічних досліджень у менеджменті туристичного підприємства 50 3.2. Шляхи удосконалення застосування соціологічних методів досліджень у менеджменті туристичного підприємства 54 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ

Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності збутової політики туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Поняття, сутність та еволюція концепції збуту в діяльності підприємства 7 1.2. Стратегія просування та збуту 10 1.3. Принципи формування системи й методів просування та збуту в комплексі маркетингу туристичного підприємства 16 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ЗБУТУ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ ТУРОПЕРАТОРА „ХХХ" 26 2.1. Загальна характеристика підприємства „ХХХ" 26 2.2. Дослідження впливу факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на формування системи збуту туристичного продукту підприємства 30 2.3. Дослідження етапів формування збутової політики туроператора та визначення елементів його взаємодії з іноземними контрагентами 43 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРОПЕРАТОРА „ХХХ" НА ОСНОВІ ПРОВЕДЕНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 57 3.1. Шляхи розширення збутової мережі туристичного підприємства та залучення нових контрагентів 57 3.2. Напрямки вдосконалення збутової політики 68 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 73 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 77 ДОДАТКИ 82-89

Застосування методів управління на туристичному підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Науково-теоретичні аспекти механізму впровадження методів управління в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Еволюція, сутність та особливості методів управління 15 1.3. Роль керівництва в забезпеченні ефективності застосування методів управління в діяльність туристичного підприємства 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТУРОПЕРАТОРА „ ” 36 2.1. Коротка характеристика діяльності туристичного підприємства 36 2.2. Аналіз та оцінка механізму застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 48 2.3. Стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства з урахуванням існуючої системи методів управління 66 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІСНУЮЧОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 72 3.1. Проблеми вдосконалення існуючого механізму запровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства 72 3.2. Напрямки вдосконалення процесу впровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства. 86 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102 ДОДАТКИ 111

Формування портфелю інвестицій

Зміст Вступ 4 1. Економічна сутність фінансового інвестування 6 1.1. Загальна характеристика сутності фінансового інвестування 6 1.2. Основні види фінансових інвестицій 12 1.3. Методи оцінки фінансових інвестицій 15 2. Аналіз фінансових інвестицій на ТОВ „Квалітет” 19 2.1. Загальна характеристика підприємства 19 2.2. Аналіз стану фінансового інвестування на ТОВ „Квалітет” 25 2.3. Факторний аналіз зміни середнього рівня портфеля 27 3. Шляхи розвитку фінансового інвестування підприємства 30 3.1. Організаційно-інформаційна модель аналізу фінансового інвестування підприємства 30 3.2. Застосування економіко-математичних методів для аналізу фінансових інвестицій підприємства 34 Висновки 39 Список використаної літератури 41 Додатки. Звітність 43 Основна мета роботи полягає в розробці пропозицій по удосконаленню методів формування інвестиційного портфеля підприємства. Основними завданнями для дослідження в курсовій роботі є: - розглянути поняття та сутність фінансових інвестицій та проаналізувати існуючі теоретичні підходи до організації фінансового інвестування; - провести комплексний аналіз формування інвестиційного портфеля підприємства та його ефективності; - на підставі проведеного аналізу сформувати пропозиції по удосконаленню механізму аналізу ефективності фінансових інвестицій. Предметом дослідження є інвестиційний портфель підприємства. Об’єктом дослідження в курсовій роботі є діяльність ТОВ „Квалітет” по аналізу та управлінню фінансовими інвестиціями. Основними методами дослідження є логічний, аналітичний, системний та порівняльний методи дослідження. Робота складається з вступу, 3 розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків.

Характеристика сучасних видів та методів управління підприємством

ЗМІСТ Вступ 3 1.Теоретико-методологічні аспекти економічного управління підприємством 7 1.1 Характеристика сучасних видів та методів управління підприємством 7 1.2 Реалізація та оцінка методів управління підприємством 13 1.3 Організація управління в умовах системної обробки економічної інформації 26 1.4 Міжнародний досвід щодо економічних методів управління підприємством 31 2. Дослідження ефективності економічних методів управління на підприємстві 37 2.1 Організаційно – економічна характеристика ВАТ “Спецвисотмонтаж” 37 2.2. Дослідження результатів динаміки господарської діяльності підприємства 42 2.3. Аналіз ефективності методів управління господарською діяльністю на ВАТ “Спецвисотмонтаж” 54 3 Шляхи вдосконалення ефективності економічних методів управління на підприємстві “Спецвисотмонтаж” 60 3.1 Удосконалення форм і методів управління виробництвом 60 3.2 Удосконалення і підвищення наукового рівня планування на досліджуваному підприємстві 62 3.3 Удосконалення форм і методів контролю і аналізу 66 3.4 Удосконалення форм і методів управління ВАТ “Спецвисотмонтаж” 67 Висновки та пропозиції 74 Список використаних джерел та літератури 78 Додатки 84

Формування кадрової політики

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Сутність і завдання кадрової політики 6 1.2 Елементи кадрової політики та їх характеристика 15 1.3 Напрями організації кадрової політики 21 1.4 Організаційний контекст управління персоналом 22 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ МП «ЛАКЕРТА» 36 2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства МП «Лакерта» 36 2.2 Кадрова стратегія підприємства 50 2.3. Аналіз кадрового потенціалу МП “Лакерта” 59 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ МП «ЛАКЕРТА» 71 3.1 Вибір ефективної кадрової політики для МП “Лакерта” 71 3.2 Пропозиції щодо покращення кадрової політики підприємства 85 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 91 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 96 ДОДАТКИ 99 Мета дослідження - обґрунтування принципів і методів формування і реалізації кадрової політики на підприємстві. Об’єктом дослідження є кадрова політика МП. Предметом дослідження є процес здійснення кадрової політики на підприємствах. Методологічною і теоретичною основою дослідження є положення економічної теорії, теорії управління, системного і соціологічного аналізу. В роботі широко використані праці вітчизняних і закордонних фахівців в області кадрового менеджменту.

Застосування методів соціального та морального впливу на персонал туристичного підприємства

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ СОЦІАЛЬНОГО ТА МОРАЛЬНОГО ВПЛИВУ НА ПЕРСОНАЛ 5 1.1 Поняття та класифікація методів управління персоналом 5 1.2 Особливості управління в соціальних системах 10 1.3 Методи соціального та морального впливу на персонал підприємства, їх характеристика 17 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ СОЦІАЛЬНОГО ТА МОРАЛЬНОГО ВПЛИВУ НА ПЕРСОНАЛ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 21 2.1 Загальна характеристика туристичного агентства «Назва» 21 2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного агентства «Назва» 33 2.3. Діагностика процесу впровадження методів соціального та морального впливу на персонал туристичного агентства «Назва» 39 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ СОЦІАЛЬНОГО ТА МОРАЛЬНОГО ВПЛИВУ НА ПЕРСОНАЛ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 43 3.1. Недоліки застосування методів соціального та морального впливу на персонал туристичного підприємства «Назва» 43 3.2. Заходи щодо покращення застосування методів соціального та морального впливу на персонал туристичного підприємства «Назва» 45 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 53 ДОДАТКИ 56-62 бакалавр

Прогнозування попиту в маркетингових дослідженнях

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ І МЕТОДИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 5 1.1 Сутність, цілі та завдання маркетингових досліджень 5 1.2 Характеристика методів маркетингового дослідження 7 2. МОДЕЛІ ТА МЕТОДИ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ 20 2.1 Загальна характеристика моделей та методів прогнозування попиту 20 2.1 Методи прогнозування попиту, засновані на методах математичної статистики 22 2.3 Методи прогнозування попиту, засновані на експертних оцінках 27 3. ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ НА ПРОДУКЦІЮ ВАТ «Назва» 31 3.1 Прогнозування попиту з застосуванням методу «Делфі» 31 3.2 Прогнозування попиту з застосуванням методів статистичного аналізу 33 3.2 Прогнозування попиту на основі даних про обсяг продажів 35 ВИСНОВОК 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39