институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Елементи художньої літератури на уроках історії.

Каталог пособий и учебных материалов | История | Курсовая | Страниц: 43 | Год: 2010 | Размер: 51 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Елементи художньої літератури на уроках історії.

Зміст.
Вступ 2
1. Література в Стародавньому Світі. 4
1.1. Художня література в Єгипті. 4
1.2. Художня література Дворіччя. 6
1.3. Художня література стародавньої Індії. 9
1.3. Література стародавнього Китаю. 11
1.4. Художня література Древньої Греції. 14
1.5. Література в Римі. 19
1.6. Літературна спадщина древньої цивілізації. 22
2. Елементи художньої літератури на уроках історії. 24
2.1. Основні цілі використання художньої літератури на уроках історії. 24
2.2. Місце художньої літератури на уроці історії і принципи її добору. 26
2.3. Класифікація творів художньої літератури для уроків історії. 27
2.4. Методика використання художньої літератури на уроці історії. 28
Висновок 32
Література. 34
Cмотрите также:
Елементи художньої літератури на уроках історії.

Зміст. Вступ 2 1. Література в Стародавньому Світі. 4 1.1. Художня література в Єгипті. 4 1.2. Художня література Дворіччя. 6 1.3. Художня література стародавньої Індії. 9 1.3. Література стародавнього Китаю. 11 1.4. Художня література Древньої Греції. 14 1.5. Література в Римі. 19 1.6. Літературна спадщина древньої цивілізації. 22 2. Елементи художньої літератури на уроках історії. 24 2.1. Основні цілі використання художньої літератури на уроках історії. 24 2.2. Місце художньої літератури на уроці історії і принципи її добору. 26 2.3. Класифікація творів художньої літератури для уроків історії. 27 2.4. Методика використання художньої літератури на уроці історії. 28 Висновок 32 Література. 34

Естетичні аспекти комплексного підходу до художньої культури

стр. Вступ 3 1. Поняття естетичної культури особистості 4 2. Поняття художньої культури особистості 7 3. Елементи художньої культури 10 Висновки 12 Література 13

Шляхи розвитку сприймання та розуміння художньої літератури

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні засади формування та розвитку здатності школярів до сприймання та розуміння художньої літератури 6 1.1. Сприймання та розуміння художньої літератури як необхідні складові правильного читання 6 1.2. Особливості сприймання та розуміння школярами художньої літератури 9 1.3. Уява та її значення у сприйманні та розумінні художньої літератури 11 2. Практичні засади розвитку здатності школярів до сприймання та розуміння художньої літератури 15 2.1. Дидактичні методи розвитку здатності школярів до сприймання та розуміння художнього тексту 15 2.2. Розробки уроків з розвитку здатності школярів сприймання та розуміння художньої літератури 21 Висновки 40 Список використаної літератури 42

Принцип історизму при вивченні учнями рідної мови на уроках вивчення граматики

План Вступ 2 1. Поняття про методи наукового дослідження 3 2. Порівняльно-історичний метод 7 3. Принцип історизму на уроках рідної мови 12 3.1. Елементи історичної граматики на уроках мови 12 3.2. Застосування порівняльно-історичного методу при вивченні орфографії 17 3.3. Елементи історичної граматики при вивченні морфології 21 Висновки 23 Список використаних джерел 24

Розвиток уяви дитини в процесі організації самостійної художньої діяльності

ВСТУП……………………………………………………………………3-5 РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ «УЯВА» У ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ………………………………………………..........6-11 1.1. Уява: зміст та розвиток……………………………………………...6-8 1.2. Роль уяви в самостійної художньої діяльності дитини………….9-11 РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УЯВИ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ …………12-19 2.1. Засоби розвитку уяви дитини в процесі організації самостійної художньої діяльності 12-15 2.2. Особистісно орієнтований підхід на шляху розвитку уяви дитини ……………16-19 РОЗДІЛ 3. ПЕДАГОГІЧНЕ КЕРІВНИЦТВО РОЗВИТКОМ УЯВИ ДИТИНИ В ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 20- 3.1. Передумови розвитку самостійної художньої діяльності 20-23 3.2. Поради щодо оптимізації розвитку уяви дитини в процесі самостійної художньої діяльності 24-29 ВИСНОВКИ: 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 31-32

Відтворення ритму художньої прози при перекладі (на матеріалах творів Вірджинії Вульф) + стаття до дипломної

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ РИТМУ ХУДОЖНОЇ ПРОЗИ 7 1.1 Естетична природа ритму 7 1.2 Ритм художньої прози як проблема теорії літератури 18 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 36 РОЗДІЛ 2 РИТМІЧНІ ПАРАМЕТРИ ХУДОЖНЬОЇ ПРОЗИ В. ВУЛЬФ 37 2.1 Життєвий шлях Вірджинії Вульф 37 2.2. Проблеми ритму художньої прози модернізму та особливості творчості В. Вулф 47 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 78 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 80 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 83

Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі

Зміст Вступ 3 Розділ І.Теоретичні аспекти нестандартного підходу у навчанні та вихованні молодших школярів 5 1.1 . Характеристика інтегрованих занять 5 1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку молодших школярів 13 Розділ 2. Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі 23 2.1 Використання ігрової ситуації на уроках з математики 23 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики на уроках з математики у початковій школі 26 Розділ 3. Експериментальна частина 31 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у молодших школярів 31 3.2 Інтегрований підхід у формування математичних понять у молодших школярів 32 Висновки 34 Список використаної літератури 36 Додатки 39

Взаимосвязь искусств на уроках литературы

Содержание 1. Вступление 3 Раздел 1 Теоретические положения проблемы взаимосвязи искусств на уроках литературы 6 1. 1 Общие закономерности, принципы и формы взаимодействия искусств на уроках литературы 6 1.2 Закономерности использования взаимосвязи видов искусства в школе 8 Раздел 2. Взаимосвязь искусств на уроках литературы 10 2.1 Элементы художественного общения на уроках литературы 10 2.2 Взаимосвязь различных видов искусств на уроках литературы 13 3. Заключение 24 Литература 25 Библиография 27 Приложение 1 30

Вивчення художньої обдарованості

1.Проблема вивчення художньої обдарованості 3 2. Об’єкт 5 3. Характеристики змінних 6 4. Гіпотеза 7 5. Етапи даслідження 7 6. Особливості поведінкових явищ 9 7. Методи обробки отриманої інформації 11 Висновки 12 Список використаної літератури 14

Вивчення художньої обдарованості

1.Проблема вивчення художньої обдарованості 3 2. Об’єкт 5 3. Характеристики змінних 6 4. Гіпотеза 7 5. Етапи даслідження 7 6. Особливості поведінкових явищ 9 7. Методи обробки отриманої інформації 11 Висновки 12 Список використаної літератури 14