Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Тема: Обрати гіпотезу і довести її (від чого залежить інтелект)Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Контрольная | Страниц: 17 | Год: 2005 | Размер: 122 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | КупитьОбрати гіпотезу і довести її (від чого залежить інтелект)1. Формулювання гіпотези на основі концептуальних підходів до інтелекту 32. Доведення гіпотези 5 Висновки 11 Список використаних джерел 12 Додатки 14 Cмотрите также:Контрольна БЖД 1. Слуховий аналізатор людини 3 2. Від чого залежить працездатність людини ? 6 Список використаної літератури 9 Контрольна робота з БЖД Зміст 1. Основні складові від чого залежить особиста безпека. 3 2. Забезпечення особистої безпеки (у тому числі, самодопомога). 8 Список літератури: 11 Про інтелект Вступ 3 1. ІНТЕЛЕКТ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКИ 4 2. СПОСОБИ ВИМІРУ ІНТЕЛЕКТУ 8 3. РОЗВИТОК ТА ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕЛЕКТУ. ЗНАЧЕННЯ ІНТЕЛЕКТУ В ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ 13 Висновки 16 Література 17 Вступ Слова "інтелект", та "інтелектуальність" часто зустрічаються як на сторінках книг та журналів, так і в розмовній мові, при чому зміст, який вкладають в ці поняття буває різним. Задовго до нашої ери одні індивіди сприймалися розумнішими ніж інші. Ці спостереження, які були доступні і зрозумілі для багатьох, не надавали відповіді на головні питання: чому так відбувається і від чого залежить розум людини? В подальшому, з розвитком психологічної науки, дослідники впритул підійшли до вивчення інтелектуальних здібностей людини, але й досі залишилися багато питань не розв’язаних. Інтелект є єдиним цілим чи складається з окремих здібностей, які відповідають специфічним потенціям? Чи можна визначити інтелект, як набір таких потенцій, число і значення яких залежить від поставлених перед індивідуумом задач? Чи не існують різні типи інтелекту для задач різних рівнів складності? В наш час були сформульовані різні теорії, які намагались відповісти на ці запитання. Ця робота висвітлює питання сутності визначення інтелекту, практиці його виміру протягом історії, а також розглядає проблему підвищення інтелекту та розвитку інтелектуальних здібностей людини. Висновки Особливості інтелектуального розвитку і показники інтелектуальних можливостей людини залежать від її психічних властивостей, життєвих установок, планів і життєвих цінностей. Багато психологів зрозуміли, що уявлення про єдиний інтелект не зовсім відповідає дійсності і не відображує всієї різноманітності задач, котрі виникають при адаптації до оточуючого світу. Кожна людина в повсякденному житті діє по-своєму, і її інтелект при цьому проявляється в її перцептивних, мнемічних, мовних, лічильних та інших здібностях. Специфічне поєднання різних властивостей розуму, їх стійкий вияв у процесі розв’язування різних задач характеризують стиль інтелектуальної діяльності, той самий "єдиний інтелект" особистості, за допомогою якого людина не тільки пізнає, а й перетворює навколишній світ, активно впливає на нього, будує стратегію свого життя і реалізує її упродовж багатьох років. Найвищим рівнем розвитку інтелекту є така його структура, яка забезпечує творче перетворення дійсності, творчість у її різноманітних видах і виявах. Розвиток інтелекту залежить від тих самих факторів, що і розвиток інших функцій організму, тобто від генетичних та інших вроджених факторів, з одного боку, і від оточуючого середовища – з другого. Генетичні фактори є тим потенціалом, який дитина одержує з спадковою інформацією від своїх батьків. Саме цей потенціал служить основою для тих можливостей, які будуть використовуватися організмом в міру його росту і дозрівання для ефективної взаємодії з оточуючим середовищем. Але з яким би потенціалом не народилася дитина, очевидно, що необхідні їй для виживання форми інтелектуальної поведінки можуть розвиватися і вдосконалюватися лише при контакті з тим середовищем, з яким вона буде взаємодіяти все життя. Що стосується самих тестів на інтелект, то вони в значній мірі залежать від того як кожен дослідник уявляє собі цю властивість особистості. І хоча на даний час психологи дійшли згоди стосовно загального визначення інтелекту, проте, його компоненти і способи їх оцінки все ще викликають суперечки. Від чого залежить характер людини? План Вступ…………………………………………………………………………..2 1. Характер – риса особистості ……………………………………………3 2. Риси людини ………………………………………………………………4 Висновки………………………………………………………………………6 Використана література…………………………………………………….7 Інстинкти, навички, поведінка і інтелект тварин ВСТУП 3 ІНСТИНКТИ, НАВИЧКИ, ПОВЕДІНКА ТА ІНТЕЛЕКТ ТВАРИН 4 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 14 Конкретизація поняття «штучний інтелект» Зміст Вступ 3 Конкретизація поняття «штучний інтелект» 4 Особливості систем штучного інтелекту 5 Розвиток систем штучного інтелекту 8 Висновок 11 Використана література 12 Конкретизація поняття «штучний інтелект» Зміст Вступ 3 Конкретизація поняття «штучний інтелект» 4 Особливості систем штучного інтелекту 5 Розвиток систем штучного інтелекту 8 Висновок 11 Використана література 12 Актуальні проблеми кваліфікації злочинів Зміст 1. Поняття та структура економічних злочинів. Їх криміналогічна характеристика. 3 2. Причини й умови вчинення економічних злочинів 5 3. Як вирозумієте поняття „географія злочинності” і від чого вона залежить? 7 Список використаної літератури 8 Банківські послуги.Прогноз надходжень і видач готівкових коштів. 1. Банківські послуги. Частка прибутку від них у загальній сумі доходів банку та від чого вона залежить. 2. Складання прогнозу надходжень і видач готівкових грошей із кас банку по кожній окремо взятій статті Література Банківські послуги.Прогноз надходжень і видач готівкових коштів.
1. Банківські послуги. Частка прибутку від них у загальній сумі доходів банку та від чого вона залежить. 2. Складання прогнозу надходжень і видач готівкових грошей із кас банку по кожній окремо взятій статті Література |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |