институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ХАРАКТЕРИСТИКА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ЗОВНІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО АНАЛІЗУ

Каталог пособий и учебных материалов | Экономический анализ | Реферат | Страниц: 19 | Год: 2010 | Размер: 23 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

ХАРАКТЕРИСТИКА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ЗОВНІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО АНАЛІЗУ

Зміст

1. ВИДИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ В СФЕРІ МАРКЕТИНГУ 2
2. ХАРАКТЕРИСТИКА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ЗОВНІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО АНАЛІЗУ 6
3. АКТУАЛЬНІСТЬ ТА СУТНІСТЬ ОЗНАКИ ПОРІВНЯЛЬНОСТІ – ЄДИНОГО РІВНЯ ЦІН В СУЧАСНИХ УМОВАХ 10
4. ПРИЗНАЧЕННЯ ФАКТОРНОГО АНАЛІЗУ 13
5. ПРАВИЛА ТА НЕДОЛІКИ ІНДЕКСНОГО МЕТОДУ. 16
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 19
Cмотрите также:
ХАРАКТЕРИСТИКА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ЗОВНІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО АНАЛІЗУ

Зміст 1. ВИДИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ В СФЕРІ МАРКЕТИНГУ 2 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ЗОВНІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО АНАЛІЗУ 6 3. АКТУАЛЬНІСТЬ ТА СУТНІСТЬ ОЗНАКИ ПОРІВНЯЛЬНОСТІ – ЄДИНОГО РІВНЯ ЦІН В СУЧАСНИХ УМОВАХ 10 4. ПРИЗНАЧЕННЯ ФАКТОРНОГО АНАЛІЗУ 13 5. ПРАВИЛА ТА НЕДОЛІКИ ІНДЕКСНОГО МЕТОДУ. 16 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 19

Значення і особливості проведення зовнішнього фінансового аналізу

1. Значення і особливості проведення зовнішнього фінансового аналізу 3 2. Аналіз ліквідності балансу 8 3. Розрахунок та аналіз основних показників рентабельності 10 4. Схема аналізу показників фінансового положення підприємства 12 Література 17

Методика проведення фінансового аналізу

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи фінансового стану підприємства 5 1.1. Поняття фінансового аналізу 5 1.2. Предмет та завдання фінансового аналізу 7 1.3. Види фінансового аналізу 8 1.4. Послідовність проведення фінансового аналізу 10 1.5. Інформаційна база фінансового аналізу 13 1.6. Методи фінансового аналізу 18 1.7. Техніко-економічна характеристика підприємства 22 РОЗДІЛ 2. Методика проведення фінансового аналізу 25 2.1. Законодавчі та нормативні документи, що регулюють питання фінансового аналізу 25 2.2. Методика проведення фінансового аналізу 26 РОЗДІЛ 3. Аналіз фінансового стану підприємства на прикладі ВАТ “Ніколь” 46 ВИСНОВОК 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 62 ДОДАТКИ 65

Зміст зовнішнього фінансового аналізу

Зміст 1. Зміст зовнішнього фінансового аналізу 2 2. Основні показники, які використовуються в міжзаводських порівняннях 5 3. Перевірка зіставлення показників у звітності підприємств – вертикальний, горизонтальний аналіз 7 4. Зовнішні та внутрішні фактори діяльності підприємств 10 5. Правила, недоліки методу ланцюгових підстановок 16 Список літератури 25

Зміст зовнішнього фінансового аналізу

Зміст 1. Зміст зовнішнього фінансового аналізу 2 2. Основні показники, які використовуються в міжзаводських порівняннях 5 3. Перевірка зіставлення показників у звітності підприємств – вертикальний, горизонтальний аналіз 7 4. Зовнішні та внутрішні фактори діяльності підприємств 10 5. Правила, недоліки методу ланцюгових підстановок 16 Список літератури 25

ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОГО АНАЛІЗУ

Вступ 3 1. Необхідність, суть і значення фінансової інформації 4 2. Баланс та звіт про фінансові результати як основне джерело інформації для фінансового аналізу 9 3. Звіт про рух грошових коштів як джерело аналізу грошових потоків 11 Висновок 14 Список використаної літератури 15

Вплив зовнішнього середовища на ефективність управління підприємства туристичної сфери

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи зовнішнього середовища підприємства 6 1.1 Сутність та значення зовнішнього середовища підприємства 6 1.2 Характеристика та основні напрямки дослідження зовнішнього середовища підприємства 10 1.3 Методи аналізу зовнішнього середовища 16 Розділ 2. Дослідження впливу зовнішнього середовища на ефективність управління підприємством туристичної сфери 22 2.1 Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 22 2.2 Оцінка зовнішнього середовища підприємства 24 2.3 Визначення впливу зовнішнього середовища на ефективність управління підприємством 27 Розділ 3. Шляхи вдосконалення ефективності управління підприємством через вплив зовнішнього середовища 31 3.1 Застосування аналізу зовнішнього середовища за методикою структурного аналізу п’яти конкурентних сил М.Портера 31 3.2 Обґрунтування конкурентних стратегій для кожного напрямку діяльності підприємства у зовнішньому середовищі 39 Висновки 47 Список використаної літератури 50-52

Аналіз фінансового стану як передумова ефективного управління підприємством

ЗМІСТ ВСТУП..........................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ЗМІСТ І ЗАВДАННЯ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА.....................................................................................6 1.1. Сутність фінансового аналізу, його завдання і джерела інформації....6 1.2. Характеристика показників аналізу фінансового стану....................9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ОДП „ЧЕРНІВЦІТУРИСТ” ЗА 2003-2004 РОКИ......................................................................................15 2.1. Оцінка майнового стану та ділової активності................................15 2.2. Аналіз показників ліквідності та платоспроможності....................20 2.3. Аналіз фінансової стійкості...............................................................24 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПОКРАЩЕННЯ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА..................................................................................28 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ...................................................................................36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.................................................................39 ДОДАТКИ..................................................................................................................41

Аналіз маркетингового зовнішнього середовища підприємства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Моделі зовнішнього середовища 4 1.2. Фактори зовнішнього середовища організації 7 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі косметичної компанії «Назва») 13 2.1. Загальна характеристика підприємства 13 2.2. Оцінка маркетингового зовнішнього середовища підприємства 16 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23

Загальна характеристика підприємства і його зовнішнього середовища. Оцінка фінансового становища

Зміст Стор. Вступ 3 1 Теоретичні засади фінансового планування 5 1.1 Роль фінансового плану в управлінні підприємством 5 1.2 Структура фінансового плану підприємств 8 1.3 Особливості розробки оперативного фінансового плану 17 2 Загальна характеристика підприємства і його зовнішнього середовища. Оцінка фінансового становища 21 3 Розробка фінансового плану підприємства 30 4 Оцінка ефективності впровадження фінансового планування на підприємстві 44 Висновок 52 Література 55 Додаток 1 56 Додаток 2 59 Додаток 3 62 Додаток 4 65