институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Призначення та методика факторного аналізу

Каталог пособий и учебных материалов | Экономический анализ | Реферат | Страниц: 9 | Год: 2010 | Размер: 14 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Призначення та методика факторного аналізу

Зміст

1.Призначення та методика факторного аналізу 3
2.Правила та недоліки індексного методу 6
Список використаної літератури 9
Cмотрите также:
Призначення та методика факторного аналізу

Зміст 1.Призначення та методика факторного аналізу 3 2.Правила та недоліки індексного методу 6 Список використаної літератури 9

Сутність та види факторного аналізу

Вступ. 3 1. Поняття , види та етапи здійснення факторного аналізу. 3 2. Методи та етапи здійснення факторного аналізу 6 3. Детерміновані моделі факторного аналізу. 8 4.Метод ланцюгових підставок у фінансовому аналізі. 15 Висновок. 21 Література 24

Сутність та види факторного аналізу

Вступ 3 1. Сутність та завдання факторного аналізу 4 2. Класифікація та сфери застосування методів факторного аналізу 9 3. Загальна характеристика методів факторного аналізу 14 Задача 18 Поліграфічне видавництво "Синій птах" закінчило рік з наступними фінансовими результатами: Валовий прибуток підприємства за рік склав 236,54 млн. грн, торік було 189,48 млн. грн. Рівень оподатковування 37,1% цього року й 45,3% у минулому… Висновки 21 Список використаної літератури 23

Методика факторного аналізу балансового і чистого прибутку

ВСТУП 3 1 Поняття методики факторного аналізу 4 2. Вплив факторів на прибуток 5 3. Приклад розрахунку впливу факторів на прибуток 9 ВИСНОВКИ 11 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 12

Методика здійснення факторного аналізу фінансових результатів підприємства від реалізації продукції

23. Методика здійснення факторного аналізу фінансових результатів підприємства від реалізації продукції 3 Задача 23 8 Задача 51 10 Список використаної літератури 14

ХАРАКТЕРИСТИКА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ЗОВНІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО АНАЛІЗУ

Зміст 1. ВИДИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ В СФЕРІ МАРКЕТИНГУ 2 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ЗОВНІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО АНАЛІЗУ 6 3. АКТУАЛЬНІСТЬ ТА СУТНІСТЬ ОЗНАКИ ПОРІВНЯЛЬНОСТІ – ЄДИНОГО РІВНЯ ЦІН В СУЧАСНИХ УМОВАХ 10 4. ПРИЗНАЧЕННЯ ФАКТОРНОГО АНАЛІЗУ 13 5. ПРАВИЛА ТА НЕДОЛІКИ ІНДЕКСНОГО МЕТОДУ. 16 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 19

ХАРАКТЕРИСТИКА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ЗОВНІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО АНАЛІЗУ

Зміст 1. ВИДИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ В СФЕРІ МАРКЕТИНГУ 2 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ЗОВНІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО АНАЛІЗУ 6 3. АКТУАЛЬНІСТЬ ТА СУТНІСТЬ ОЗНАКИ ПОРІВНЯЛЬНОСТІ – ЄДИНОГО РІВНЯ ЦІН В СУЧАСНИХ УМОВАХ 10 4. ПРИЗНАЧЕННЯ ФАКТОРНОГО АНАЛІЗУ 13 5. ПРАВИЛА ТА НЕДОЛІКИ ІНДЕКСНОГО МЕТОДУ. 16 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 19

"Применение факторного анализа в психодиагностике"

Содержание Стр. Введение 3 1. История развития и области применения факторного анализа. 6 1.1. Краткий очерк истории развития факторного анализа. 6 1.2. Области применения факторного анализа. 10 2. Основные теоретические понятия факторного анализа. 13 2.1. Факторная матрица. Интерпретация факторов. 13 2.2. Косоугольная система координат и факторы 2-го порядка. 19 2.3. Основные теории факторного анализа: - двухфакторная; - многофакторная; - иерархическая. 20 3. Применение факторного анализа на практике. 30 3.1. Требования к организации факторного анализа. 30 3.2. Разработка психодиагностического теста с применением факторного анализа на примере опросника "Шестнадцать личностных факторов (16PF)" Р.Кэттелла. 35 Заключение 39 Список литературы 41 Приложение 43

Методи і прийоми економічного аналізу

1. Методи і прийоми економічного аналізу 3 2 Методика факторного аналізу. 8 3. Способи вивчення стохастичних зв'язків в аналізі господарської діяльності. 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20

Аудит власного капіталу

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ АУДИТУ ВЛАСНОГО КАПІТАЛУ 5 1.1. Економічна сутність власного капіталу 5 1.2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та спеціальної літератури з аналізу та аудиту власного капіталу 10 2. МЕТОДИКА ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ТА АУДИТУ ВЛАСНОГО КАПІТАЛУ 13 2.1. Загальна характеристика підприємства 13 2.2. Організаційно-інформаційні аспекти аналізу власного капіталу 18 2.3. Організація і методика загального та факторного аналізу власного капіталу 20 3. ОРГАНІЗАЦІЯ АУДИТУ ВЛАСНОГО КАПІТАЛУ 27 3.1. Організація проведення аудиту власного капіталу 27 3.2. Шляхи удосконалення організації і методики економічного аналізу та аудиту власного капіталу із застосуванням комп’ютерних технологій 51 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 54 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 56 ДОДАТКИ