институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Напрями удосконалення управління конфліктами підприємства сфери туризму

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент туризма | Курсовая | Страниц: 29 | Год: 2005 | Размер: 35 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Напрями удосконалення управління конфліктами підприємства сфери туризму

ВСТУП 3
1. ПОНЯТТЯ І ОСНОВНІ ТИПИ КОНФЛІКТІВ 5
2. ПРИЧИНИ І НАСЛІДКИ КОНФЛІКТІВ 12
3. КЕРУВАННЯ КОНФЛІКТНОЮ СИТУАЦІЄЮ 19
4. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТНИМИ СИТУАЦІЯМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СФЕРИ ТУРИЗМУ 22
ВИСНОВКИ 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28

Cмотрите также:
Управління конфліктними ситуаціями

1. Сутність системи управління конфліктами 2 2. Модель організаційного механізму управління конфліктами 6 3. Загальні принципи управління конфліктами 9 4. Методи управління конфліктами 14 Список використаної літератури 15

Управління конфліктами в організації

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5 1.1. СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «КОНФЛІКТ» 5 1.2. КЛАСИФІКАЦІЯ КОНФЛІКТІВ 9 1.3. ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТІВ 13 2. УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА “ГОТЕЛЬ “ПРИМОРСЬКИЙ” 19 2.1. КОРОТКА ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА “ГОТЕЛЬ “ПРИМОРСЬКИЙ” 19 2.2. ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ 21 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТНИМИ СИТУАЦІЯМИ НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА “ГОТЕЛЬ “ПРИМОРСЬКИЙ”” 26 3.1. СПОСОБИ УСУНЕННЯ ВПЛИВУ КОНФЛІКТІВ НА ПРОДУКТИВНІСТЬ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ 26 3.2. ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТИЛІВ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Управління конфліктами та стресами

Вступ 2 1. Поняття про конфлікт та стрес 3 2. Методи управління конфліктами. 3 2.1. Структурні методи управління конфліктами. 5 2.2. Міжособистісні способи управління конфліктами 6 2.3. Розв`язання конфлікту через вирішення проблеми. 8 3. Управління стресом. 9 4. Поради, які допомагають подолати стрес 13 Висновок 16 Література 17

Управління конфліктами та стресами

Вступ 2 1. Поняття про конфлікт та стрес 3 2. Методи управління конфліктами. 3 2.1. Структурні методи управління конфліктами. 5 2.2. Міжособистісні способи управління конфліктами 6 2.3. Розв`язання конфлікту через вирішення проблеми. 8 3. Управління стресом. 9 4. Поради, які допомагають подолати стрес 13 Висновок 16 Література 17

Технологія управління конфліктами

Вступ 2 1. Сутність системи управління конфліктами. 4 2. Методи управління конфліктами. 9 Висновки 15 Список використаної літератури 16

Управління конфліктами в організації (на прикладі підприємства)

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СУТНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ КОНФЛІКТІВ 5 1.1. Конфліктна ситуація: поняття, види, функції 5 1.2. Динаміка та форми перебігу конфлікту 9 1.3. Основні типи поведінки в конфліктній ситуації 14 2. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСІВ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИМИ КОНФЛІКТАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 18 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 18 2.2. Діагностика конфліктних ситуацій на підприємстві 24 3. ШЛЯХИ ЗАПОБІГАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ КОНФЛІКТІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 29 3.1. Методи управління конфліктами в організації, поради по запобіганню конфліктів 29 3.2. Напрямки формування сприятливого психологічного клімату на підприємстві 35 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 40

Управління собівартістю послуг і цінами на підприємстві сфери туризму (на прикладі туристичної компанії)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ І ЦІНАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ СФЕРИ ТУРИЗМУ 8 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 8 1.2. Управління собівартістю туристичних послуг 12 1.3. Характеристика цінової політики в туризмі 21 РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ І ЦІНАМИ НА БАЗІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 34 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 34 2.2. Цінова політика ТОВ «Назва» 53 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 59 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ І ЦІНАМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 66 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 66 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 70 3.3. Перегляд цінової політики підприємства 76 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 85 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 91 ДОДАТКИ 97

Основні напрями стратегічного управління підприємства сфери туризму (на базі турпідприємства)

ВСТУП 3 1. СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ, ВИДИ, РІВНІ, ЕТАПИ РОЗРОБКИ 4 2. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ І ПЛАНУВАННЯ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 13 3. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 18 4. АНАЛІЗ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 23 5. ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО КОНТРОЛІНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 31 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ

Соціально-економічна статистика сфери послуг та туризму

1. Оцінка вкладу сфери туризму в обсяг ВВП (ВНП, НД) 3 2.Статистичні оцінки кон’єктури ринку туризму. 11 Список використаної літератури 18

Удосконалення організаційної структури управління підприємства туристської сфери

Вступ 3 1. Організаційна структура підприємства і її формування: теоретичний аспект 5 1.1. Типи структур організацій 5 1.2. Організаційна модель системи управління. Подолання зростаючої складності управління 8 1.3. Склад системи управління 10 1.4. Структура і компетенція органів управління акціонерним товариством 11 2. Організаційна структура АТЗТ «Турсвіт» 15 2.1. Організаційна структура управління 15 3. Шляхи удосконалення структури управління підприємства 21 3.1. Розробка організаційного механізму взаємодії і співпраці в управлінні процесами 21 3.2. Реорганізація підприємства у рамках удосконалення його організаційної структури 27 Висновки 36 Список літератури 38