институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Бізнес - план з виготовлення олії

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Курсовая | Страниц: 33 | Год: 2010 | Размер: 148 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Бізнес - план з виготовлення олії

ЗМІСТ
ВСТУП 3
РЕЗЮМЕ 5
1. ОПИС ПІДПРИЄМСТВА 7
2. ОПИС ГАЛУЗІ 11
3. ОПИС ПРОДУКЦІЇ 18
4. ОПИС ВИРОБНИЦТВА 20
5. ОПИС ПЕРСОНАЛУ 22
6. КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН ФІНАНСОВИЙ ПЛАН 23
7. ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЕКТУ 31
ВИСНОВОК 32
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
Cмотрите также:
Формування споживчих властивостей рослинної олії та оцінка якості продукції різних виробників

Вступ 3 1. ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ РОСЛИННОЇ ОЛІЇ 5 1.1. ВПЛИВ СИРОВИНИ НА ЯКІСТЬ РОСЛИННОЇ ОЛІЇ 5 1.2. ВПЛИВ ТЕХНОЛОГІЇ ВИГОТОВЛЕННЯ НА ЯКІСТЬ РОСЛИННОЇ ОЛІЇ 11 2. ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ РОСЛИННОЇ ОЛІЇ НА СТАДІЇ РАФІНАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ СОНЯШНИКОВОЇ ОЛІЇ) 17 3. ЯКІСТЬ СОНЯШНИКОВОЇ ОЛІЇ РІЗНИХ ТОВАРОВИРОБНИКІВ 23 3.1. ОРГАНІЗАЦІЯ, ОБ’ЄКТ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 23 3.2. РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 29 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 33 Використана література. 37 ДОДАТКИ 39

Бізнес - план з виготовлення олії

ЗМІСТ ВСТУП 3 РЕЗЮМЕ 5 1. ОПИС ПІДПРИЄМСТВА 7 2. ОПИС ГАЛУЗІ 11 3. ОПИС ПРОДУКЦІЇ 18 4. ОПИС ВИРОБНИЦТВА 20 5. ОПИС ПЕРСОНАЛУ 22 6. КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН ФІНАНСОВИЙ ПЛАН 23 7. ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЕКТУ 31 ВИСНОВОК 32 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Розробка бізнес-плану створення підприємства з виготовлення комплектуючих або шин або окон до автомобілів ТОВ "__"

Вступ 4 Розділ 1. Теоретичні та методологічні засади бізнес-планування 6 1.1 Основні поняття та характеристика бізнес-планування 6 1.2 Бізнес-план: зміст та процедура його складання 10 1.3 Показники ефективності діяльності підприємства за бізнес-планом 24 Висновки по розділу 1 37 Розділ 2. Розробка бізнес-плану створення підприємства з виготовлення дзеркал автомобільних на базі ТОВ «__» 39 2.1 Характеристика підприємства 39 2.2 Аналіз фінансового стану підприємства 44 2.3 Маркетингове обґрунтування проекту виготовлення автомобільних причепів 63 2.4 Бізнес-план створення підприємства з виготовлення дзеркал автомобільних 67 2.4.1 Резюме 67 2.4.2 Підприємство та його продукція 67 2.4.3 Інвестиційний задум 76 2.4.4 Аналіз ринку збуту 80 2.4.5 Ринок ресурсів та устаткування 90 2.4.6 План виробництва 91 2.4.7 Розрахунок собівартості, прибутку і рентабельності діяльності 93 2.4.8 Маркетинг-план 101 2.4.9 Організаційний план 102 2.4.10 Фінансовий план 103 Висновки до розділу 2 105 Висновки 107 Список використаних джерел 110 Додаток 1 113 Додаток 2 115

Торгівля

Характеристик магазину, де проходжу навчально-виробничу практику 3 Роль торгівлі в розвитку економіки країни 4 Рослинна олія 7 Види рослинної олії 9 "Живе масло" 10 "Олейна", але не та 11 Вимоги до якості 11 Пакування та умови зберігання 12 Процес роботи на електронному контрольно-касовому апараті "Міні-600" 14 Приймання по кількості і якості рослинної олії 16 Документальне оформлення приймання рослинної олії 18 Розміщення рослинної олії в підсобному приміщенні і на робочому місці 19 Елементи культури процесу продажу, культури спілкування з покупцями при продажу бакалійних товарів 21 Стандартизація та сертифікація харчових товарів в Україні 24 Маркування та штрихове кодування товарів 26 Список використаної літератури 30 Додатки 31

РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Загальні вимоги до стилю написання бізнес-плану 5 1.2. Цілі розробки бізнес-планів 7 1.3. Методологія та стадії розробки бізнес-плану 9 1.4. Основні правила оформлення бізнес-плану 13 1.5. Інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 15 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ 19 1. Резюме проекту 19 2. Аналіз стану справ у галузі 20 3. Сутність запропонованого проекту 22 4. Оцінка зовнішнього середовища бізнесу 23 5. Організаційний план 24 6. Персонал і управління 26 7. План виробництва 30 8. План маркетингу 34 9. Оцінка ризиків та страхування 37 10. Фінансовий план і фінансова стратегія 39 ВИСНОВКИ 41 ЛІТЕРАТУРА 43

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70 3.5 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план 70 3.5 Програма інвестування 78 3.7 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план 70 3.5 Програма інвестування 78 3.7 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70 3.5 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

Бізнес планування – туристичної діяльності

(Випускна робота) Вступ 3 Розділ 1. Бізнес-план як економічний інструмент 6 1.1. Сутність, причини та завдання бізнес-планування 6 1.2. Структура і види бізнес-планів 10 1.3 Функції і завдання бізнес-плану 19 Розділ 2. Особливості аналізу діяльності підприємств на підставі бізнес-плану 22 2.1 Бізнес-план як інструмент контролю за доходами та витратами 22 2.2 Інвестиційна діяльність підприємства 33 2.3 Ефективність бізнес-плану на прикладі туристичного підприємства 39 Висновки 47 Список використаної літератури 51 Додаток 1 56